AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Katten fikk renset og behandlet en betent byll, og har gått med krave den anbefalte tiden fra veterinæren i morgen. Såret har skorpe, men ser for meg at katten vil klø dette opp igjen når kraven skal av... bør vi beholde kraven på helt til såret er nesten borte? Eller er det safe, siden det evt da er kattens egne bakterier? Anonymkode: 780c5...fa7
SneakyMinx Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Jeg ville ringt og hørt med dyrlegen for sikkerhets skyld. Noen av disse kattene kan være fæle til å skulle slikke opp sår og bite av skorper, ene min blir helt gal. Bare slikker og slikker Endret 3. mars 2023 av SneakyMinx
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Jeg tror ikke den når med tunga, er ved siden av øyet, men klart med klørne er det lett. Man vet jo bare hvor lett det er å pille og klø når så gror på oss mennesker. Anonymkode: 780c5...fa7
lemoncake Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Jeg ville tatt av kragen og fulgt med katten. Begynner den å klore på skorpen, hadde jeg tatt på kragen igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå