AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Jeg har kronisk ustabilt hypertensjon (uforklarlig høyt blodtrykk som er vanskelig å regulere) og har hatt hjertebank like lenge, men ikke på en sånn måte som har beskymret meg eller legen. Har blitt undersøkt av hjertelege for 7år siden der alt var normalt. men det siste året cirka har jeg merket en endring i hjertebank. Jeg får det nå alltid under sex. Og i stedenfor at det kjennes ut som om hjerte slår dobbelt, så løper det nå løpskt i noen sekunder med harde slag. Føler da et slags trykk i brystet, men dette går like fort over som bankene. Har kjent på det samme under generell anstrengelse, men ser ikke noe mønster her. Er kun under sex det skjer hver gang. Skal selvfølgelig ta dette opp med legen, men er det noen som har opplevd noe lignende? Burde jeg be om en ny henvisning til hjertelege, eller slå meg til ro med en evt rask undersøkelse hos fastlegen? Anonymkode: 4e424...d6c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Gjelder det noen spesielle stillinger, eller alle stillinger ? Anonymkode: 65130...e3c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gjelder det noen spesielle stillinger, eller alle stillinger ? Anonymkode: 65130...e3c Hmm, det har jeg ikke tenkt over tidligere, men der kun når jeg ligger. Anonymkode: 4e424...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå