Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg samsover med baby på min side, altså baby lkgger ikke mellom meg og far. Men samboer kommer hjem drita i natt etter fest, og nekter å legge seg på sofaen. Han mener enten jeg og baby får legge oss på sofaen eller aller helst bare ligge i sengen. Er dette ok mtp baby? Baby ligger jo som sagt ved siden av meg, men jeg blir veldig usikker. 

Anonymkode: c24bc...e94

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er egentlig alt galt, samme hvordan du snur og vender på det. 

Hvor gamle er dere foreldre og barnet?

Anonymkode: ea276...77c

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det går bra når du ligger i mellom, faren er jo hvis han skulle rulle over baby. Men, jeg håper du reflekterer litt over at han heller ber deg og baby ta sofaen.. 

Anonymkode: 5fce2...fa6

• Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
Skrevet

Eh....jeg hadde bare kastet han ut og sakt..vi snakket om det imorgen...der er sofaen...

Du lar ikkje han sove med dere

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde aldri samsovet med en full person i senga. Send gubben på sofaen 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

At man ikke skal drikke handler jo om at man sover tyngre og risikerer å rulle over babyen. Så lenge du ligger der som en mur kan jeg ikke se at det skulle være krise. Men hva slags fyr vil kaste mor og barn ut på sofaen liksom… sjarmør 

Anonymkode: c1cf9...343

• Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet

Skal ikke si noe om hvordan dette er med tanke på baby, men det at han foreslår at DERE skal ta sofaen når han kommer hjem drita... Her snakker vi "Father of the Year Award 2023" 🏆

• Liker 25
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er egentlig alt galt, samme hvordan du snur og vender på det. 

Hvor gamle er dere foreldre og barnet?

Vi er godt voksne. Barnet er 4 måneder. Skjønner at du spør, enig at hele situasjonen er teit og ikke skulle vært sånn. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke greit. Jeg hadde sagt at han kan komme hjem når han er edru og har bestemt seg for om han vil være en far som tar hensyn til barnets beste, eller om han vil fortsette singellivet og kun ha samvær med barnet i små doser.

Hvilken voksen mann bestemmer seg på forhånd at han vil bli drita full? og det attpåtil med en liten baby i hus.

Og ikke nok med det, han forventer at babyen skal ta hensyn til drita full far og ligge på sofaen.

Jeg hadde sterkt vurdert å dra til familie uten å si noe, så får han heller etterlyse deg og baby når han blir edru.

En så ansvarsløs og egoistisk fjott hadde jeg ikke kastet bort livet på. Det hjelper ikke at han ev. er bra ellers - når han planlegger å bli drita full, og han forventer at mor og baby skal ta hensyn til ham på natta og sove på stua... da er han ikke i nærheten voksen nok til å være samboer og far!

Anonymkode: bd95f...d40

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg samsover med baby på min side, altså baby lkgger ikke mellom meg og far. Men samboer kommer hjem drita i natt etter fest, og nekter å legge seg på sofaen. Han mener enten jeg og baby får legge oss på sofaen eller aller helst bare ligge i sengen. Er dette ok mtp baby? Baby ligger jo som sagt ved siden av meg, men jeg blir veldig usikker. 

Slutt med den samsovingen. Og hvis far er drita får faktisk han finne seg i å ta sofaen.

Anonymkode: 6b12b...ebb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt av en far… Hadde nok pakket sakene mine å reist bort mens far kosa seg på byen, så får han komme hjem til tomt hus. At du gidder. 

Anonymkode: c28bb...07f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikje slutt med samsovingen..

kast mannen på dør. Høres ut som en fjott

Anonymkode: 4677c...394

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er i jobbsammenheng festen er. Han fester lite, men de gangene han er ute blir han ordentlig full. Jeg er enig med dere og det dere skriver. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med den samsovingen. Og hvis far er drita får faktisk han finne seg i å ta sofaen.

Er ikke noe galt med samsoving, det er mye mer vanlig med samsoving enn ikke verden over. Så lenge man følger regler er det like trygt som krybbe.

Men enig med setning nummer 2...

Anonymkode: ac728...096

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er i jobbsammenheng festen er. Han fester lite, men de gangene han er ute blir han ordentlig full. Jeg er enig med dere og det dere skriver. 

Hvorfor skal han komme hjem i det heletatt hvis han vet han blir dritings? Kan han ikke ta inn på hotell eller sove hos en kompis… 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi er godt voksne. Barnet er 4 måneder. Skjønner at du spør, enig at hele situasjonen er teit og ikke skulle vært sånn. 

Hvor fant du denne mannen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men det er du som lar samboer holde på sånn. Feiging.

Anonymkode: 97612...fed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke noe galt med samsoving, det er mye mer vanlig med samsoving enn ikke verden over. Så lenge man følger regler er det like trygt som krybbe.

Men enig med setning nummer 2...

Anonymkode: ac728...096

Jeg er da veldig uenig med deg angående samsoving, syns det er noe alvorlig tull som skaper uselvstendige barn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal han komme hjem i det heletatt hvis han vet han blir dritings? Kan han ikke ta inn på hotell eller sove hos en kompis… 

Dessverre, det vil nok aldri skje. Og det hadde ikke plaget oss hvis han lister seg inn og legger seg på sofaen, men det plager meg sterkt at han ikke ser problemet med å evt kreve at jeg skal finne en løsning for meg og baby når han ikke godtar sofaen. Han mener jeg overdriver oglager drama ut av ingenting nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fant du denne mannen? 

Men det er du som lar samboer holde på sånn. Feiging.

Anonymkode: 97612...fed

Jeg lar han ikke holde på sånn, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...