Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som synes at mannen ikke trenger å ha kvinnelig kollega på snapchat?

Det som plager meg er at hun sender min mann masse snapper på fritiden, lange videoer der hun skravler om alt mellom himmel og jord. Går mye i jobb, men hun er også veldig glad i fortelle om sitt sexliv. Jeg innrømmer glatt at jeg er sjalu og redd da hun har erobret "noen" opptatte/gifte menn på jobb og fordi mannen bruker mye tid på snap og det åpenlyst gleder han når han får snap av henne. 

(Han har aldri vært utro i fortiden.)

Anonymkode: dc8ab...87d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du er urimelig.

Anonymkode: 832dc...4b3

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Du er urimelig.

Anonymkode: 832dc...4b3

Utdyp? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er upassende å snakke om sex med kollegaer av motsatt kjønn når man er i et forhold. Det hadde jeg ikke akseptert, og ikke mannen min heller. Jeg synes ikke du er urimelig. 

Anonymkode: 22ea6...2ba

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke urimelig. Han hadde aldri godtatt det om det var omvendt og en mann du lyste opp av på jobb holdt mye kontakt med deg og delte om sexlivet sitt

Anonymkode: ea183...4c2

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er ikke urimelig. Hvorfor blir han så glad for å få snapper av henne? Og hvorfor skal han høre om sexlivet til sin kvinnelige kollega?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men så har jeg blitt bedratt i to tidligere forhold, hvor den siste som bedro meg tok helt av når han kom på sosiale medier.

Han sier selv at all oppmerksomheten fra single bekjente/kolleger/veninner i 30-40 årene gikk til hodet på han, og han hørte ikke varsellampene ule før det ble seksuelle meldinger, klining i fylla på lønningspils og til slutt sex i fylla med ei venninna når jeg var bortreist.

Ta en prat med han!

Anonymkode: 314ff...9e1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert det.

Anonymkode: 2260d...afa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja, Du er urimelig. 
Sjalusi overfor arbeidskollegaer er bare for dumt…

Det er hennes oppførsel det er noe galt ved. Det sier ingenting om mannen din, vel? Han må su jo stole på.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Gjest Kanten av stupet
Skrevet
Rotemor skrev (8 minutter siden):

Ja, Du er urimelig. 
Sjalusi overfor arbeidskollegaer er bare for dumt…

Det er hennes oppførsel det er noe galt ved. Det sier ingenting om mannen din, vel? Han må su jo stole på.

Han sitter jo å hører på dette, så det sier vel sitt om han også? 

Skrevet
Kanten av stupet skrev (27 minutter siden):

Han sitter jo å hører på dette, så det sier vel sitt om han også? 

Både og. Kanskje han er nysgjerrig og i så måte bør han jo være lojal og ikke gi henne oppmerksomhet. Han gjør noe galt der… Tenkte meg om litt😊

Men Ts trenger ikke være sjalu på henne. Man mannen bør vise seg som en ordentlig kar.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager syns han det er innafor at hun forteller om sexlivet sitt til han? 

Anonymkode: c479f...c9d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Som regel når overskriften sier "Er jeg urimelig" så har jeg nesten svart ja før jeg begynner å lese innlegget. Og først så tenkte jeg at det kunne jeg gjøre denne gangen også. Selvfølgelig kan din mann ha kvinnelige kolleger på snap - MEN - hun trenger da virkelig ikke å legge ut som sexlivet sitt til han - og han behøver i hvert fall ikke å høre på det!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reagert. Men vi skiller veldig på arbeidsliv og privatliv. Ingen av oss er venner med noen på jobben utenfor jobben. Ikke snap eller sosiale medier med kollegaer. Det har vi vennene våre til😜

Anonymkode: b09c9...e8f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke urimelig. 

Hvorfor? Jeg har en manne kollega som har samboer og en sønn på 2 år. Han la meg til på snapchat og sender meg masse bilder, sånn kysse bilder. Det irriterer meg helt sinnsykt. Han blir fornærmet hvis ikke jeg svarer og nesten krever at jeg svarer tilbake,  noe jeg ikke vil. 

Jeg håper han kjæreste setter foten ned og ber han slette meg.... 

Nei, jeg legger ikke ansvaret på kjæresten. Jeg vet jeg er for svak selv. Bare håper det så inderlig.... 

Anonymkode: be8ce...016

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg undrer meg mest over hva slags bransje dere er i om dette er normal oppførsel?

Anonymkode: 9244e...e76

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt å legge ut som sexlivet til en kollega, og definitivt ikke en opptatt kollega. 

Anonymkode: 2f139...cc7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utdyp? 

Utdype hva da? Su spurte om du vsr urimelig, og personen svarte at ja det er du.

Jeg er enig, jeg synes også du er urimelig. Men på seg selv kjenner man vel andre - du velger tydeligvis å ikke ha andre enn far og svigerfar på sosiale medier fordi du selv anser enhver kontakt med mennesker av motsatt kjønn som seksuell? Kontrollere andre fordi du selv ikke har selvkontroll? 

Jeg hadde ledd om mannen hadde en sånn kollega.

Anonymkode: 7d666...1b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, en kjæreste og samboer skal ikke bruke masse av fritiden sin på andre damer. Han er med dette emosjonelt utro og det er da virkelig ikke urimelig å reagere på det. Jeg hadde nesten foretrukket en glipp med utro sex i fylla fremfor ar kjæresten min satt og diskuterte privatlivet sitt og sexlivet (bare hennes?!) med en kollega på snap..

Anonymkode: 1e105...8b2

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at det bare er en kollega? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...