AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Bare lurer, da jeg vet om ei som tenner veldig på politimenn og søker kjæreste blant blant de. Anonymkode: 5f8e4...043
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør henne Anonymkode: 64bd6...7d9 Det skal jeg gjørra! Hva er så hot med det, liksom? Anonymkode: 5f8e4...043
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 «går» ikke etter det, for det er ikke så mange av dem single kjekke menn i uniform på min alder Men synes det er sykt attraktiv med leger fordi jeg tenner på hvit frakk og autoritet. litt samme med politi, autoritet og uniform er sexy Anonymkode: a5a19...47c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Vet ikke, kjenner ingen som er sånn. Egentlig ingen jeg kjenner bryr seg om yrke i det hele tatt og for meg er politi turn off, tenker de har machokomplekser og tror de er bedre enn andre. Kunne aldri datet en som var politi Anonymkode: 091ea...476 2
Rosakatt Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Hun forbinder dem kanskje med attraktive egenskaper. Trygg, ansvarsfull, sterk (politi hvertfall), autoritær. Hverdagshelter 1 2
Numii Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 Det er ikke helt min gate, men elektrikere og brannmenn derimot...? 😁 2 1
Eva-Lena Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «går» ikke etter det, for det er ikke så mange av dem single kjekke menn i uniform på min alder Men synes det er sykt attraktiv med leger fordi jeg tenner på hvit frakk og autoritet. litt samme med politi, autoritet og uniform er sexy Anonymkode: a5a19...47c Jeg er en som bruker uniform på jobb og ser mange menn i uniform også. Uniformen er bare klesplagg. Ingen sitter i uniform hjemme i sofaen eller på fest. Ingen har på uniform på date eller når de har sex heller, så jeg skjønner ikke dette at folk tenner på andre i uniformer. En kjekk poltitmann går kanskje i slitt joggebukse og utvaska tshirt hjemme. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Det er viktig at mannen har en utdanning og en jobb. Og helst eie noe. Er man over 30 år ønsker man jo en som har kontroll på livet. Anonymkode: 3d79d...0b4 4
Motelvibes Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 Numii skrev (3 timer siden): Det er ikke helt min gate, men elektrikere og brannmenn derimot...? 😁 Litt mer spenning med de 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 Jeg er også sånn, gikk før en periode bare etter brannmenn og politimenn. Datet litt noen av de. Er det at det er et maskulint yrke, og at det reflekterer trygghet og makt. Har en eks som er Politi, han var meget streng og kontrollerende... og veldig sjalu. Likte å ha makten over meg, var strengt også med innetider og når jeg skulle dra ute på byen. Slitsomt så tok slutt. Anonymkode: 5e573...e26
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 Åpenbart ikke ute etter likestilling Anonymkode: d16d4...640
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke, kjenner ingen som er sånn. Egentlig ingen jeg kjenner bryr seg om yrke i det hele tatt og for meg er politi turn off, tenker de har machokomplekser og tror de er bedre enn andre. Kunne aldri datet en som var politi Anonymkode: 091ea...476 Kjenner du mange som jobber i politiet, siden du tror du vet hvordan alle er? Jeg tror du ville blitt overrasket om du virkelig ble kjent med noen. Til det TS spør om, så vil det jo alltid være noen som har en spesiell interesse for bestemte yrker. Jeg vet ikke om de kan forklare det selv en gang, henger kanskje sammen med et ønske om å kjenne seg trygg. Nå er det jo veldig mange kvinner som er utdannet som lege, og det samme innen politiet. En del menn synes dette er veldig interessant, mens andre trekker seg unna når de får vite hvilket yrke man har. Anonymkode: 55d89...01e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 Politi er ikke et statusyrke, men kan godt se at noen kvinner tenner på unge menn i god fysisk form og uniform. Anonymkode: bf9ac...297 3 1
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): «går» ikke etter det, for det er ikke så mange av dem single kjekke menn i uniform på min alder Men synes det er sykt attraktiv med leger fordi jeg tenner på hvit frakk og autoritet. litt samme med politi, autoritet og uniform er sexy Anonymkode: a5a19...47c For meg holder det ikke med frakk og uniform. Jeg hadde nok ikke blitt sammen med rned en politimann eller en lege, men jeg synes det er sexy med kunnskap og høy utdannelse samt lidenskap for faget sitt,, og jeg liker mot og evne til å ta livsviktige beslutinger. Jeg synes også det er sexy å se hvordan etterforskere jobber strategisk, og å se hvordan dyktige politimenn og kvinner løser konflikter på en ryddig måte. Maktsyke belærende mennesker enten med frakk eller uniform, har jeg ikke sansen for. Endret 4. mars 2023 av Helene1982 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Politi er ikke et statusyrke, men kan godt se at noen kvinner tenner på unge menn i god fysisk form og uniform. Anonymkode: bf9ac...297 Det har du nok ikke rett i. Politiutdanningen ligger veldig høyt på lista over de mest populære utdanningene. Medisin kun et par hakk over i 2022. https://www.nrk.no/vestland/sokartal-for-hogare-utdanning-samordna-opptak_-desse-studieretningane-er-mest-populaere-1.15943080 Anonymkode: 55d89...01e
GrønnNellik68 Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Motelvibes skrev (6 timer siden): Litt mer spenning med de Ha ha ha 😂😂😂fare for støt😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Politi er ikke et statusyrke, men kan godt se at noen kvinner tenner på unge menn i god fysisk form og uniform. Anonymkode: bf9ac...297 Ikke bare yngre menn. Hun jeg kjenner dater menn fra 45 og oppover som er politimenn. Anonymkode: 5f8e4...043
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 Politi er lavlønnet, kun bachelorgrad i turnusjobb, ikke attraktivt. Anonymkode: ea9e9...cff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå