AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Jeg har fått en kvittering i postkassen for å hente et rekommandert brev, men det står ingenting om hvor? Vi hadde tidligere et postkontor her jeg bor, men nå er det istedenfor post i butikk, og det er jo flere steder så aner ikke hvor jeg skal. Når jeg ellers bestiller ting, så er det ikke noe mønster i hvor jeg skal hente. Og det kan være spredt på et ganske stort område. Er det noen som vet hvordan man finner ut hvor man skal for å hente? Anonymkode: b1d23...875
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Det er vel sporingsnummer på selve hentelappen? Anonymkode: 53875...a8a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Har du postenappen? Anonymkode: c2bb9...b5f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått en kvittering i postkassen for å hente et rekommandert brev, men det står ingenting om hvor? Vi hadde tidligere et postkontor her jeg bor, men nå er det istedenfor post i butikk, og det er jo flere steder så aner ikke hvor jeg skal. Når jeg ellers bestiller ting, så er det ikke noe mønster i hvor jeg skal hente. Og det kan være spredt på et ganske stort område. Er det noen som vet hvordan man finner ut hvor man skal for å hente? Anonymkode: b1d23...875 Jeg opplevde det i dag. Dro for å hente på det vanlige stedet, men når de scannet den så fant de ut at den skulle hentes et annet sted. Hvis du drar til ditt vanlige sted så finner de ut av hvor den skal hentes når de scanner den. Anonymkode: c4e52...44a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Bare å spore på posten.no, så vil det komme opp. Anonymkode: d41d9...48d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Det skal gå an at du oppretter ett fast hentested for pakker og rekommanderte brev etc ved at du oppretter en bruker på posten.no. Anonymkode: 90350...8e9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Tusen takk alle sammen! Jeg la inn sporingnummeret på posten.no nå og da kom det fram hvor jeg skulle hente. Det er et sted jeg aldri har hentet noe som helst, så litt rart system de har som sender i øst og vest. Er ikke vant til å måtte forholde meg til sporingsnummer, så det falt meg ikke inn. Og ja, jeg har posten-appen, men prøvde å finne noe informasjon der om noe var kommet til meg, men fant ingenting. Anonymkode: b1d23...875
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare å spore på posten.no, så vil det komme opp. Anonymkode: d41d9...48d Hvorfor kan det ikke stå med en gang? Hvorfor alt dette ekstra? Anonymkode: 8ed0f...368
Gjest5656 Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk alle sammen! Jeg la inn sporingnummeret på posten.no nå og da kom det fram hvor jeg skulle hente. Det er et sted jeg aldri har hentet noe som helst, så litt rart system de har som sender i øst og vest. Er ikke vant til å måtte forholde meg til sporingsnummer, så det falt meg ikke inn. Og ja, jeg har posten-appen, men prøvde å finne noe informasjon der om noe var kommet til meg, men fant ingenting. Anonymkode: b1d23...875 Dette kan jeg forklare til deg som en storforbruker av Posten... Du har et hentested som er fast hentested for alle brev og pakker som ikke kan leveres direkte i postkassen. Vanligvis betaler avsender for en tjeneste som lar deg velge hentested fritt, men alle har et fast hentested de skal få for når dette ikke har blitt valgt. Det kan faktisk hende at dette hentestedet er langt unna og ikke det nærmeste hentestedet for deg... Dette hentestedet finner du ved å 1. For din egen adresse: Logge inn på posten.no, bekrefte med BankID og se hva som står under "Mitt hentested" 2. For hvilken som helst adresse: Søke det opp i adressesøket til Posten her: https://adressesok.posten.no/ trykk på "Tabell" knappen og ikke "Gruppert", så skal det stå Hentested i en kolonne der for adressene du søker på. Endret 3. mars 2023 av Gjest5656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå