AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg skal vaske håret i morgen og tenkte samtilig å bruke en lilla-shampo (fudge) for å få blond-nyansen min kaldere. Blir det riktig da å vaske håret som vanlig med en normal shampo først for så å bruke lilla-shampoen når håret er rent og la det virke i fem min? tusen takk for svar! Anonymkode: 2e84b...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Del Skrevet 3. mars 2023 Kommer an på hvor gult håret ditt er. Ville vaska som vanlig og sett an, 5 min kan gjøre håret ditt grått/lillaaktig Anonymkode: 174ea...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer an på hvor gult håret ditt er. Ville vaska som vanlig og sett an, 5 min kan gjøre håret ditt grått/lillaaktig Anonymkode: 174ea...e98 Går noe av gulfargen bort først i vanlig vask? Anonymkode: 2e84b...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Del Skrevet 3. mars 2023 Du skal bruke lilla sjampoen som en slags hårmaske. La den sitte noen minutter. Jeg tok først 1-2 min hver tredje vask men syns ikke jeg fikk så mye hvitere hår så begynte jeg å la den sitte ti minutter og da fikk jeg den effekten jeg ville ha og trenger ikke å gjøre det ofte lenger! Det er veldig viktig å bruke en god balsam eller hårserum etterpå fordi lillasjampo kan gjøre håret tørt så det knekker Anonymkode: bfdd6...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2023 #5 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg vasker det med blåsjampo ca hver 3 vask. Ikke la den virke 5 min. Da blir det grått/lilla. Håret blir ikke verken hvitere eller lysere men det nøytraliserer gul/orange toner i lyst hår. Den tørker ut håret, husk å kure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Del Skrevet 4. mars 2023 Tusen takk for svar dere! Skal man forresten bruke vanlig shampo etter lilla-shampoen for å vaske vekk lilla-shampoen til slutt? Anonymkode: 2e84b...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk for svar dere! Skal man forresten bruke vanlig shampo etter lilla-shampoen for å vaske vekk lilla-shampoen til slutt? Anonymkode: 2e84b...bbb Nei Anonymkode: 8022d...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei Anonymkode: 8022d...286 Jo.. du må jo fjerne lilla shampoen. Anonymkode: 2e84b...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo.. du må jo fjerne lilla shampoen. Anonymkode: 2e84b...bbb Ved å skylle den ut, ja Anonymkode: 174ea...e98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. mars 2023 #10 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk for svar dere! Skal man forresten bruke vanlig shampo etter lilla-shampoen for å vaske vekk lilla-shampoen til slutt? Anonymkode: 2e84b...bbb AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo.. du må jo fjerne lilla shampoen. Anonymkode: 2e84b...bbb Hvorfor spør du når du mener at du har svaret selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. mars 2023 #11 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Jeg vasker håret med det en gang i uka, men vasker det ikke med annen shampo først. Jeg tar det en ekstra ukedag om sommeren. Virker som det gulner av bading i ferskvann, og det gjør jeg ofte. Har varmblondt hår med grå striper, og det ser bedre ut når alt er litt mer kjølig i nyansen. Ingen forskjell fra bruk av annen sjampo og balsam. Endret 4. mars 2023 av Andro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Del Skrevet 4. mars 2023 Bruker ikke annen sjampo først jeg. Bruker både lilla-sjampo og også lilla-conditioner. Anonymkode: ec0fb...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk for svar dere! Skal man forresten bruke vanlig shampo etter lilla-shampoen for å vaske vekk lilla-shampoen til slutt? Anonymkode: 2e84b...bbb Nei den skylles ut med vann Anonymkode: bfdd6...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo.. du må jo fjerne lilla shampoen. Anonymkode: 2e84b...bbb Eh hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: bfdd6...0e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg vasker alltid med vanlig shampoo først de gangene jeg bruker lilla-shampoo, dette for å fjerne skitt, smuss, og rester slik at lilla-shampoen får trekke godt inn og virke i håret. Anonymkode: caa7a...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Del Skrevet 5. mars 2023 Djungelvrål skrev (På 3.3.2023 den 23.50): Jeg vasker det med blåsjampo ca hver 3 vask. Ikke la den virke 5 min. Da blir det grått/lilla. Håret blir ikke verken hvitere eller lysere men det nøytraliserer gul/orange toner i lyst hår. Den tørker ut håret, husk å kure Dette stemmer ikke alltid. Jeg har striper i håret og har lilla sjampo i tørt hår, lar den sitte i 5 min eller mer og skyller ut, aldri fått lilla striper. Men har kuttet ut mer eller mindre lilla sjampo og begynt å bruke lilla spray, mye enklere. Den skal tas i vått hår, rett før føning av håret, og stripene lysner av den og det varer helt til neste gang du vasker det. Et tips, Ts, bare ☺️ https://grimm.no/products/jb-pro-iskald-lillaspray-50ml Anonymkode: 00878...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #17 Del Skrevet 5. mars 2023 Brunhilde skrev (17 timer siden): Hvorfor spør du når du mener at du har svaret selv? AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eh hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: bfdd6...0e6 Hun lurte på om den skulle vaskes ut emd shampo, ikke om den skulle vaskes ut i det hele tatt, det er det hun svarte på når en skrev den ikke skulle vaskes ut. Anonymkode: 7b005...39c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg vasker med vanlig shampo, så lilla shampo og så balsam. Sirka 2-3 minuttet virketid og sirka 1 gang i uka. Anonymkode: 08b10...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2023 #19 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun lurte på om den skulle vaskes ut emd shampo, ikke om den skulle vaskes ut i det hele tatt, det er det hun svarte på når en skrev den ikke skulle vaskes ut. Anonymkode: 7b005...39c Eh, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 23.45): Du skal bruke lilla sjampoen som en slags hårmaske. La den sitte noen minutter. Jeg tok først 1-2 min hver tredje vask men syns ikke jeg fikk så mye hvitere hår så begynte jeg å la den sitte ti minutter og da fikk jeg den effekten jeg ville ha og trenger ikke å gjøre det ofte lenger! Anonymkode: bfdd6...0e6 TS har fudge sin lillasjampo... Den er veldig sterk. Lar du den sitte i 10 minutter, så får du lilla hår. Du har nok brukt en svakere en. Anonymkode: a4ab3...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå