AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Til menn i ca 40-50 årene kunne dere datet ei på 19-23? Anonymkode: 51f73...828 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Date, en smule kroppskontakt? Lett. Forhold? Ikke. Anonymkode: 0aa65...222
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Så klart om det er gjensidig , men ville ikke opplyst til flere enn nødvendig på grunn av andre personers nedlatende holdninger. Anonymkode: 459e5...65e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Ingen MENN gjør det. Bare KVALME GRISER Anonymkode: 535e8...61a 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til menn i ca 40-50 årene kunne dere datet ei på 19-23? Anonymkode: 51f73...828 Men som er mentalt tilbakestående sier sikkert ja takk til det. Anonymkode: a3a95...f2b 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Må nok over 30 før det kan være aktuelt. Ikke at de yngre er pene og fristende, men de hører ikke hjemme med oss litt mer voksne menn. For oss er en kvinne på 30 veldig ung. Og i nærheten emosjonelt. Anonymkode: 9e85c...fd5 1
Hjelpsom Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Nei takk. Nå er ikke jeg så prippen når det gjelder alder, men det går grenser. Man er også på så ulike stadier i livet at det blir jo bare helt vannvittig sært. Jeg ville gått for 40+, siden jeg har passert 50. Endret 4. mars 2023 av Useless 4 1
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så klart om det er gjensidig , men ville ikke opplyst til flere enn nødvendig på grunn av andre personers nedlatende holdninger. Anonymkode: 459e5...65e En god grunn til å bli sammen med en tenåring, om men selv er 40–50 årene er jo nettopp dette – at du ikke tåler at andre er kritiske til handlingene dine og at du ikke kan stå for det du gjør på en voksen måte. Step 1 bør være å ta på voksenbuksene, og akseptere at ikke alle kommer til å være enige eller heie på deg, men at du tar valg som du kan stå for og argumentere for uten å ta offerrollen. Endret 4. mars 2023 av Helene1982 3
ClausSaus Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Til menn i ca 40-50 årene kunne dere datet ei på 19-23? Anonymkode: 51f73...828 Nei. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 Helene1982 skrev (33 minutter siden): En god grunn til å bli sammen med en tenåring, om men selv er 40–50 årene er jo nettopp dette – at du ikke tåler at andre er kritiske til handlingene dine og at du ikke kan stå for det du gjør på en voksen måte. Step 1 bør være å ta på voksenbuksene, og akseptere at ikke alle komme til å være enige eller heie på deg, men at du tar valg som du kan stå for og argumentere for uten å ta offerrollen. Jesus, ro deg ned. Det å måtte skjule forholdet sitt i frykt for sosiale reaksjoner har vært en greie i tusenvis av år. Heldigvis har vi nå begynt å få aksept for noen typer forhold som før var "umoralsk", som for eksempel homofil, og det er nok bare et tidsspørsmål før den type tankegang du spyr ut her kommer til å fremstå som like bakstreversk som de som var mot homofili på 70-tallet. Anonymkode: d8d64...2eb 1
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jesus, ro deg ned. Det å måtte skjule forholdet sitt i frykt for sosiale reaksjoner har vært en greie i tusenvis av år. Heldigvis har vi nå begynt å få aksept for noen typer forhold som før var "umoralsk", som for eksempel homofil, og det er nok bare et tidsspørsmål før den type tankegang du spyr ut her kommer til å fremstå som like bakstreversk som de som var mot homofili på 70-tallet. Anonymkode: d8d64...2eb Jesus her. Hvilke sosiale reaksjoner? Spørsmål og kritikk eller vold og rett til å leve sammen med sin partner i fred og ro er to ulike ting. For meg er det en lang reise mellom å være homofil og å være sammen en tenåring når man er 50. Jeg spyr ikke ut noe som helst. Jeg mener at man som voksen bør tåle at ikke alle heier på alt du gjør hele tiden uten å klikke som en tenåring, men heller argumentere for hvorfor du mener det er uproblematisk. Jeg er ikke forholdspolitiet, og utelukker ikke at det finnes kjærlighetsrelasjoner mellom unge voksne og 50-åringer, men jeg forstår det ikke. Jeg kan forstå 27 og 50, men ikke 19 og 50. Opplys meg gjerne. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 Helene1982 skrev (29 minutter siden): Hvilke sosiale reaksjoner? Det er bare å lese i tråden her, så ser du veldig godt hva slags holdninger man risikerer å møte. Utfrysning, diskriminering osv. Helene1982 skrev (29 minutter siden): Jeg mener at man som voksen bør tåle at ikke alle heier på alt du gjør hele tiden uten å klikke som en tenåring Sier du det til homofile som opplever kritikk og diskriminering også? Helene1982 skrev (29 minutter siden): Jeg er ikke forholdspolitiet, og utelukker ikke at det finnes kjærlighetsrelasjoner mellom unge voksne og 50-åringer, men jeg forstår det ikke. Aaah, du er en sånn konservativ "Jeg forstår det ikke, derfor er jeg mot det"-type som støtter Trump? Forklarer litt. Helene1982 skrev (30 minutter siden): Jeg kan forstå 27 og 50, men ikke 19 og 50. Opplys meg gjerne. En 19-åring er i lovens forstand voksen på alle måter. De kan stemme, kjøre bil, starte en bedrift, kjøpe hus og så videre. Hva to voksne, samtykkende mennesker gjør sammen har ikke du, eller noen andre, noe med å være moralpoliti ovenfor. Anonymkode: d8d64...2eb 3
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bare å lese i tråden her, så ser du veldig godt hva slags holdninger man risikerer å møte. Utfrysning, diskriminering osv. Sier du det til homofile som opplever kritikk og diskriminering også? Aaah, du er en sånn konservativ "Jeg forstår det ikke, derfor er jeg mot det"-type som støtter Trump? Forklarer litt. En 19-åring er i lovens forstand voksen på alle måter. De kan stemme, kjøre bil, starte en bedrift, kjøpe hus og så videre. Hva to voksne, samtykkende mennesker gjør sammen har ikke du, eller noen andre, noe med å være moralpoliti ovenfor. Anonymkode: d8d64...2eb Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv. jeg har ikke fryst noen ut, ikke diskriminert noen. Homofile opplever hver eneste dag at folk ikke heier på dem. De lager ikke en scene av den grunn. Sitat Aaah, du er en sånn konservativ "Jeg forstår det ikke, derfor er jeg mot det"-type som støtter Trump? Forklarer litt. Er dette et sitat som du tenker at jeg sier? Fortell mer! Sitat En 19-åring er i lovens forstand voksen på alle måter. De kan stemme, kjøre bil, starte en bedrift, kjøpe hus og så videre. Hva to voksne, samtykkende mennesker gjør sammen har ikke du, eller noen andre, noe med å være moralpoliti ovenfor. Det at noe er lovlig betyr ikke at enkelte (som meg) rynker litt på nesen. Jeg setter spørsmålstegn ved balansen i denne typen forhold, og jeg forstår ikke hva en 50-åring har til felles med en russ. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 Helene1982 skrev (4 timer siden): Er dette et sitat som du tenker at jeg sier? Fortell mer! Eh, ja? Det er vel så og si det eneste argumentet ditt? Se her bare: Helene1982 skrev (5 timer siden): Jeg er ikke forholdspolitiet, og utelukker ikke at det finnes kjærlighetsrelasjoner mellom unge voksne og 50-åringer, men jeg forstår det ikke. Jeg kan forstå 27 og 50, men ikke 19 og 50. Opplys meg gjerne. Helene1982 skrev (4 timer siden): Jeg setter spørsmålstegn ved balansen i denne typen forhold, og jeg forstår ikke hva en 50-åring har til felles med en russ. Og forøvrig: Helene1982 skrev (5 timer siden): Homofile opplever hver eneste dag at folk ikke heier på dem. De lager ikke en scene av den grunn. Hæ? Har du ikke hørt om pride? Regnbueflagg overalt både online og i virkeligheten en hel måned pluss på sommeren? Svære, ekstravagante parader? Enten man ser på det med positivt eller negativt fortegn så er det en kjensgjerning at de lager en scene. Og bra er det, at de har kjempet for sine rettigheter. Og du mener par med stor aldersforskjell lager mer scene enn det? Ooookei 🙄 Anonymkode: d8d64...2eb
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eh, ja? Det er vel så og si det eneste argumentet ditt? Se her bare: Og forøvrig: Hæ? Har du ikke hørt om pride? Regnbueflagg overalt både online og i virkeligheten en hel måned pluss på sommeren? Svære, ekstravagante parader? Enten man ser på det med positivt eller negativt fortegn så er det en kjensgjerning at de lager en scene. Og bra er det, at de har kjempet for sine rettigheter. Og du mener par med stor aldersforskjell lager mer scene enn det? Ooookei 🙄 Anonymkode: d8d64...2eb jeg har brukt tid på mennesker som har lagd tråder fordi de blir støtt av å se noen flagg og fordi de ikke kan gå i byen én dag i året uten å støte på en parade. Det at de aller fleste støtter eller er likegyldige til prade betyr ikke at det ikke finnes folk som går i krenk av å se et flagg. Jeg mener at de fleste par opplever at ikke alle er fan av forholdet deres. Det kan handle om bakgrunn, alder, etnisitet ulik religion eller økonomi for eksempel. For meg er det stor forskjell på å stille spørsmål og hate/bli krenket. Jeg tror at vi bør strebe etter et fsamfunn der vi behandler hverandre med respekt, men at det er lov å stille spørsmål. For meg er evne til kommunikasjon noe som vitner om modenhet. Jeg synes ikke man skal gå i bakken om ikke alle er enig med alt vi sier og mener. Det er ikke en konkurranse om å lage den største scenen. Man kan lage en scene selv om andre lager en større scene.
Flintis Skrevet 5. mars 2023 #18 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 20.39): Til menn i ca 40-50 årene kunne dere datet ei på 19-23? Anonymkode: 51f73...828 Hvorfor spørr du?
Fremmed fugl Skrevet 5. mars 2023 #19 Skrevet 5. mars 2023 Nei. Dem er i alderen av mine jenter, og til deres venninner som jeg til dels har kjent siden dem gikk i barnehagen. Er helt uaktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå