Gå til innhold

Pristilbud på kjøkken. Hva mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått pristilbud på et komplett kjøkken fra IKEA inkl alle hvitevarer. Dette er en vinkel-løsning i leilighet der det ikke har vært kjøkken før. I stuen. Gammelt kjøkken blir ekstra soverom. Vann/avløp ligger klart.

Prisen ble kr 135.000. Prøver å estimere resten.

Selve monteringen, rørlegger og elektriker. Sistnevnte må også strekke større krets til komfyren.

Jeg har et budsjett på 100k til dette. Nok?

Anonymkode: f1b10...b82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir neppe 35k billigere enn anslaget. Hvis ikea sier 135 hadde jeg satt av 170 i tilfelle noe uforutsett oppstår.

Anonymkode: c721e...33e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det blir neppe 35k billigere enn anslaget. Hvis ikea sier 135 hadde jeg satt av 170 i tilfelle noe uforutsett oppstår.

Anonymkode: c721e...33e

Kremt. Jeg har 135.000 til kjøkkenet, og 100.000 til resten.

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fått pristilbud på et komplett kjøkken fra IKEA inkl alle hvitevarer. Dette er en vinkel-løsning i leilighet der det ikke har vært kjøkken før. I stuen. Gammelt kjøkken blir ekstra soverom. Vann/avløp ligger klart.

Prisen ble kr 135.000. Prøver å estimere resten.

Selve monteringen, rørlegger og elektriker. Sistnevnte må også strekke større krets til komfyren.

Jeg har et budsjett på 100k til dette. Nok?

Få bearing av rørlegger og elektiker. Men 100k høres egentlig greit ut siden avløp er klart. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres greit ut. Vårt IKEA kjøkken kostet 30.000 å montere, men det er antakelig endel større, blant annet med stor øy og benkeplate i kvarts over hele greia. Trenger du noe ekstra opplegg for vifta, kan det dra noen tusen?

Anonymkode: d02e5...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...