AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Som når de skal til barnehagen, når mandag er, når. når når? 😅 Anonymkode: d7696...a47
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Barn er veldig forskjellige. Jeg har en av hver. Anonymkode: 88a7a...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Barn er forskjellige. Noen er opptatt av kontroll, andre er happy go lucky. Du må huske på at barn lever et liv som i veldig stor grad er bestemt for dem av andre. Foreldre og utenforstående styrer hvert minutt av dagen deres og en del barn føler behov for å balansere dette ved å søke kontroll på de områdene de kan. Anonymkode: 8ebe3...86c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Nja.. De er vel mer nysgjerrige, de spør for å lære og spør for å koble sammen informasjon, noe som gir trygghet. . Og det er de mer avhengig av enn kontroll. Så det er en god ting at de er nysgjerrige og spør mye. Selvsagt er noen mer avhengig av kontroll og rutiner, men det er forskjellig fra barn til barn. Anonymkode: ad1ed...9fe
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Barn er forskjellig ja. Her er det hvorfor hvorfor hvorfor men ikke så mye når når 😅 Anonymkode: 85775...7b8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er enig med dem som sier at det varierer. En av mine spør når annet hvert minutt når vi er ute og kjøre bil og skal lenger enn til nærbutikken; "når er vi framme", "er vi snart framme?, "er vi snart framme nå da!?". Men sjelden ellers. Hun hadde en hvorfor-periode. Den andre sier hva hele tiden. "Hva er det?", "hva er hund på engelsk?". Og til og med "hva heter du?" til meg. Det vet hun altså, men hun spør ofte om ting hun egentlig vet, som for å sjekke at det fortsatt gjelder eller om hun kan få noe ny og spennende informasjon rundt det. Anonymkode: 17cd0...134
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Kontroll har de vel ikke uansett? Men enkelte trenger mer forutsigbarhet. Jeg har en som tar livet med ro og er med på det meste, og en annen som mister det helt hvis planer endres. Anonymkode: 06a3f...155
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Barn er veldig forskjellige. Jeg har en av hver. Anonymkode: 88a7a...b8e Samme her 🙂 Anonymkode: aa85c...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå