Cid Skrevet 3. mars 2023 #1 Del Skrevet 3. mars 2023 https://www.buzzfeed.com/marietelling/which-harry-potter-character-are-you Jeg ble Vernon Jeg kunne ikke vært mer annerledes 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. mars 2023 #2 Del Skrevet 3. mars 2023 Neville Longbottom You’re awkward and clumsy and hate being the center of attention. But you’re brave and big-hearted and people can always trust you to help them out in a bad situation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Neville Longbottom You’re awkward and clumsy and hate being the center of attention. But you’re brave and big-hearted and people can always trust you to help them out in a bad situation. Kjenner du deg igjen i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. mars 2023 #4 Del Skrevet 3. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kjenner du deg igjen i det? Egentlig ikke, kun det med å hate oppmerksomhet og at jeg er til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mars 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Egentlig ikke, kun det med å hate oppmerksomhet og at jeg er til å stole på. Jeg håpte på å bli Gygrid egentlig hvem kunne du tenkt å ha fått istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. mars 2023 #6 Del Skrevet 3. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg håpte på å bli Gygrid egentlig hvem kunne du tenkt å ha fått istedenfor? Hermine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 3. mars 2023 #7 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Jeg fikk Aberforth Dumbledore (som jeg knapt nok husker!) Stemte det? Tja, nja. Håpte å få Luna Lovegood eller Neville Longbottom 💜 Endret 3. mars 2023 av Mwanafunzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mars 2023 #8 Del Skrevet 4. mars 2023 Selveste 😅 Er vel ikke helt enig, kanskje 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 4. mars 2023 Titania skrev (12 minutter siden): Selveste 😅 Er vel ikke helt enig, kanskje 😅 Hvem kjenner du deg best igjen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mars 2023 #10 Del Skrevet 4. mars 2023 Ginny Weasly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. mars 2023 #11 Del Skrevet 5. mars 2023 Cid skrev (22 timer siden): Hvem kjenner du deg best igjen i? Litt usikker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. mars 2023 #12 Del Skrevet 5. mars 2023 Harry Potter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mars 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): Harry Potter?! Det testen viste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. mars 2023 #14 Del Skrevet 5. mars 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 7. mars 2023 #15 Del Skrevet 7. mars 2023 (endret) Litt uenig kjenner meg faktisk mest igjen med selveste Harry Potter. Endret 7. mars 2023 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 10. mars 2023 #16 Del Skrevet 10. mars 2023 Neville Longbottom You’re awkward and clumsy and hate being the center of attention. But you’re brave and big-hearted and people can always trust you to help them out in a bad situation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. mars 2023 #17 Del Skrevet 10. mars 2023 Tok ein test for nokre år sida og då vart eg Humlesnurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 10. mars 2023 Capazitet skrev (1 time siden): Tok ein test for nokre år sida og då vart eg Humlesnurr På denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 15. mars 2023 #19 Del Skrevet 15. mars 2023 Albus Dumbledore! You’re wise, quirky and very trusting. You’re loved and respected by everyone but sometimes you put too much pressure on yourself to make everything right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå