AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hei! Jeg har og kjæresten har nylig gjort det slutt, men jeg merker at begge av oss ikke klarer og gi helt slipp. Vi ligger med hverandre på fest og kysser, akkurat som om når vi var sammen. Og det oppstår følelser. De siste ukene har vi snakket en god del med hverandre, og han sier at han innerst inne vil være sammen med meg men at sånn tiden er nå har han faktisk ikke tid. Fordi han vil prioritere andre ting. Og ja jeg vet at da er man ikke interessert nok, men i han sitt tilfelle er han en kald person og tenker kun på seg selv og hvordan han skal ha det i fremtiden. Noe som er forståelig. Men de siste ukene har ting vært litt rart. Vi har snakket veldig mye, og han har startet samtaler noe som ikke er likt han. Her om dagen sa han at han var dum og at han tenkte med andre ting enn akkurat hjertet. Når jeg spurte han hva han mente med dette sa han «kanskje det er deg hjertet mitt vil ha, men at jeg ikke klarer og innse det selv fordi jeg er altfor opptatt av penger og det og være ung og dum». Dagen etter ble jeg så lei meg at jeg skrev «vær litt mer care, er så fett for meg» også skrev han «haha» og da ble jeg så lei meg at jeg begynte og gråte. Og etter det har han kun åpna den siste meldinga mi og det har aldri skjedd. Jeg vet jeg skal videre og at han ja ikke er verdt det, men er det noen her som har vært oppe i det samme eller som vet hva denne gutten mener? Er det det at han tenker, fordi jeg skal gi han tid. Gjerne fine svar! Anonymkode: 7eee0...153
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Ja. Han holder deg varm, så du ikke går videre. Han har full kontroll. Mulig jeg tar feil her, men minner meg om lignende jeg har vært borti. Plutselig var han i et nytt forhold og jeg skjønte ingenting. Det gjorde vondere enn selve bruddet tidligere, for jeg følte meg brukt og som et tidsfordriv. Anonymkode: 12d2c...23f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Du har fått masse gode svar i de andre trådene dine. Anonymkode: cc777...e88 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Han holder deg varm, så du ikke går videre. Han har full kontroll. Mulig jeg tar feil her, men minner meg om lignende jeg har vært borti. Plutselig var han i et nytt forhold og jeg skjønte ingenting. Det gjorde vondere enn selve bruddet tidligere, for jeg følte meg brukt og som et tidsfordriv. Anonymkode: 12d2c...23f Det tror jeg ikke skjer med denne her, han har aldri vært i et forhold før😅så mye han ikke vet hvordan han skal håndtere Anonymkode: 7eee0...153
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Det blir ikke dere. Du er god å ha fordi det er trygt og vane og sex og moro men det er ikke nok kjærlighet her til at han vil etablere livet sitt med deg. Du sier også rett ut selv at han er kald og fokuserer på penger og om du så hadde vært dama hans hadde ikke det endret seg, og du vil ikke ha det bra i et forhold der du blir neglisjert og bare brukt når det passer han mens han ikke ivaretar dine behov som en partner Gå videre Anonymkode: 9b63d...f50 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Han velger hva han vil prioritere, og det er ikke deg. Det er handlingene som teller. Anonymkode: 94a6b...87a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): han tenkte med andre ting enn akkurat hjertet Hm ,skal tro hvilken ting han tenker med..tenke, tenke🧐 Anonymkode: 83dec...7e0 1
Chantielle Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg