AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Her om dagen løftet jeg tungt, og da jeg skulle sette ned det jeg løftet fikk jeg akutt vondt i venstre side, og nå gjør det vondt ved diverse bevegelser og det er vondt å ligge. Kan jeg ha fått ribbeinsbrudd eller brist? Anonymkode: e948c...371
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Tipper du heller har strekt en muskel Anonymkode: c1962...792 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Om du har brekt ribbebeinet så eg det vondt å puste. Du har nok strekt en muskel Anonymkode: 3a80c...53d
Minya Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har brekt ribbebeinet så eg det vondt å puste. Du har nok strekt en muskel Anonymkode: 3a80c...53d Det går også an å strekke musklene som ligger som "fingre" langs ribbeina, serratus anterior, det kjenner like jævlig ut som brist i ribbeina.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her om dagen løftet jeg tungt, og da jeg skulle sette ned det jeg løftet fikk jeg akutt vondt i venstre side, og nå gjør det vondt ved diverse bevegelser og det er vondt å ligge. Kan jeg ha fått ribbeinsbrudd eller brist? Anonymkode: e948c...371 Jeg har knekt en ribbein og da var jeg ikke i tvil for å si det sånn.Jeg hørte det knase og luften ble slått ut av meg. Og smertene i etterkant var helt forjævlige hele tiden og det var vondt og vanskelig å puste Anonymkode: f22d9...b11 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om du har brekt ribbebeinet så eg det vondt å puste. Du har nok strekt en muskel Anonymkode: 3a80c...53d Det er vondt å trekke pusten dypt, og det er vondt å nyse og hoste. Minya skrev (10 minutter siden): Det går også an å strekke musklene som ligger som "fingre" langs ribbeina, serratus anterior, det kjenner like jævlig ut som brist i ribbeina. Så det kjennes veldig likt ut? Anonymkode: e948c...371
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vondt å trekke pusten dypt, og det er vondt å nyse og hoste. Så det kjennes veldig likt ut? Anonymkode: e948c...371 Hun skrev brist ikke brudd. Jeg har hatt 2 brudd og det var ikke bare vanskelig å bevege seg det var så og si umulig. Anonymkode: b7506...8ea
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 Burde jeg dra til legen? Anonymkode: e948c...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå