H a n n e Skrevet 3. mars 2023 #1 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg må begynne å bruke hårolje. Hvilken anbefaler du? Bør jeg ha det i mens håret er vått eller kan jeg ha det i når det er tørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Del Skrevet 3. mars 2023 Personlig har jeg aldri funnet en olje jeg trives med. Tror jeg har lett for å bruke for mye. Selv har jeg begynt å bruke et "nyperosefrøsmør" til flere ting. Bl.a. i stedet for hårolje. I tørt hår og godt spredd ut på fingrene, så fungerer det veldig bra for meg. Nyperose- økologisk og kaldpresset smør - masaga.no Anonymkode: ebd42...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. mars 2023 #3 Del Skrevet 4. mars 2023 H a n n e skrev (13 timer siden): Jeg må begynne å bruke hårolje. Hvilken anbefaler du? Bør jeg ha det i mens håret er vått eller kan jeg ha det i når det er tørt? Jeg syns det er best å ha det i håndkletørket hår. Bytter mellom noen,men denne er favoritten min : bjuwti hårolje. Håret blir silkemykt,lett å gre ut,lukter himmelsk godt,gir glans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 flusa skrev (På 4.3.2023 den 6.57): Jeg syns det er best å ha det i håndkletørket hår. Bytter mellom noen,men denne er favoritten min : bjuwti hårolje. Håret blir silkemykt,lett å gre ut,lukter himmelsk godt,gir glans. Hvilken hårtype har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. mars 2023 #5 Del Skrevet 6. mars 2023 LeonoraI skrev (10 timer siden): Hvilken hårtype har du? Normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 Har langt tykt hår som fort blir tørt om jeg vasker ofte, og foretrekker REF wonder oil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 6. mars 2023 #7 Del Skrevet 6. mars 2023 liker best vanlig oljer. slik som oliven, jojoba, kokos, mandel, argan osv. blander det med aloevera gel. 1/1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 9. mars 2023 #8 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 18.02): Personlig har jeg aldri funnet en olje jeg trives med. Tror jeg har lett for å bruke for mye. Selv har jeg begynt å bruke et "nyperosefrøsmør" til flere ting. Bl.a. i stedet for hårolje. I tørt hår og godt spredd ut på fingrene, så fungerer det veldig bra for meg. Nyperose- økologisk og kaldpresset smør - masaga.no Anonymkode: ebd42...975 Jeg bruker både nyperoseolje og mandelolje, men nyperoseolje passer bedre som ansiktpleien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #9 Del Skrevet 9. mars 2023 kaledonia skrev (30 minutter siden): Jeg bruker både nyperoseolje og mandelolje, men nyperoseolje passer bedre som ansiktpleien min. Nyperosefrøsmøret er en helt annen konsistens enn nyperosefrøolje. Jeg føler det ikke kan sammenlignes til hverken ansikt eller hår, men jeg har en klunk olje oppi en eggeblanding jeg bruker som hårkur. Det er så klart ingenting som passer for alle. Det ble først kjøpt som ansiktspleie, men brukte den i håret nesten av desperasjon en dag - og ble så fornøyd at jeg har fortsatt å bruke den jevnlig. Jeg har testet arganolje og kokosolje også. Kokosoljen fungerer greit nok, men ikke like bra. Anonymkode: ebd42...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #10 Del Skrevet 9. mars 2023 Ænema skrev (På 6.3.2023 den 19.17): liker best vanlig oljer. slik som oliven, jojoba, kokos, mandel, argan osv. blander det med aloevera gel. 1/1 Bruker du alle oljene på likt? Anonymkode: c89ec...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #11 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg har slitt med tørt hår, etter at frisøren brente håret mitt. Brukt forskjellige hårolje, men har ikke funket. Jeg kom over en flaske som egentlig er ment til å beskytte mot varme. Den kostet 70kr på Normal. Den sprayer jeg på håndkletørt hår. Veldig fornøyd etter 3 måneders bruk. Anonymkode: e632b...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. mars 2023 #12 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bruker du alle oljene på likt? Anonymkode: c89ec...ba0 nei. jeg bruker en av gangen. men det er fullt mulig å blande flere oljer. men da burde du lese deg opp på hva som passer din hårtype. jeg er så enkel at jeg bare bruker olje fra matbutikken, enten virgin olivenolje, eller kokos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. mars 2023 #13 Del Skrevet 10. mars 2023 Tråden er ryddet for reklame og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 10. mars 2023 #14 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har slitt med tørt hår, etter at frisøren brente håret mitt. Brukt forskjellige hårolje, men har ikke funket. Jeg kom over en flaske som egentlig er ment til å beskytte mot varme. Den kostet 70kr på Normal. Den sprayer jeg på håndkletørt hår. Veldig fornøyd etter 3 måneders bruk. Anonymkode: e632b...a62 Har du navn på denne, eller aller helst bilde? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #15 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg bruker Kerastese sin. Og olaplex. Men usikker på om du mener disse er rimelige. Bruker kun i tørt hår, da unngår man at man får det i røtter/hodebunn. Klemmer det kun inn i nederste halvdel av håret, som trenger det. Det gjør en stor forskjell for meg med fint, nordisk hår, som likevel er ganske tykt. Anonymkode: e3fc9...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå