Gå til innhold

Jeg sier jeg er ukomfertabel, men han byr seg ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Imorgen skal pappa ha 50 års fest med rundt 130 mennesker. Pappa vil at en av barna skal holde tale og valgte ut meg. Forrige måned ble jeg lam i halve ansiktet og fikk det Justin Bieber hadde ifjor. Det har begynt å forsvinne og det er ikke like synlig nå, men pågrunn av medisinene har jeg lagt på meg mye. Og nå som familien fra utlandet har komt for å delta i festen kommenterer de stadig på hvor stor jeg er blitt. Jeg prøver å fortelle pappa at jeg ikke er komfertabel med å holde tale og om broren min heller burde gjøre det man han vil ikke høre. Burde jeg fortelle han hvorfor og at jeg ikke har god nok selvitilittt som jeg tidligere har hatt og at jeg ikke er fornøyd med selv til å klare det.

Anonymkode: 4eb99...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med broren din?

Anonymkode: 14c6f...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan skrive sammen og han fremføre.

Anonymkode: 14c6f...aa9

• Liker 1
Skrevet

Han kan da ikke kreve tale. Si at du ikke ønsker å holde tale punktum

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen skal tvinge deg t noe du ikke vil. 
skriv noen ord og allier deg med en gjest, din mor, bror, tante eller fetter som så kan lese det opp på vegne av deg

Anonymkode: ee7de...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Faren din er en jævla dust. Han kan ikke kreve at du holder tale. Forstår godt at du er ukomfortabel. Og de som kommenterer at du har lagt på deg kan ta seg en bolle! Man kommenterer bare ikke sånt. :klem:

Anonymkode: 17a7e...d28

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å si at du ikke har lyst? Du er en voksen person antar jeg. Hvis faren din er en tyrann som klikker om du sier at du ikke har lyst, så er han ikke en person som fortjener en tale uansett, tenker jeg..

Anonymkode: 20348...02b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...