Gå til innhold

Hvilken bok/film eller utrykk tror dere er de neste til å bli kansellert, sensurert eller forbudt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken film er fullstendig innafor og uskyldig i dag, men sensurert og tatt vekk fra hyllene om et år eller to? 

Hvilken bok tror dere er den neste til å bli sensurert? Nå er jo Donald Duck under sensur og Roald Dahl på god vei til å bli det. 

Personlig tror jeg Løvenes Konge er fysj og fy blandt woke om noen år. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men jeg tror kanskje noen smarte sjeler klarer å vri det til at det er et steriotypisk bilde av Afrika, imperialistisk, eller at noen klarer å vri det til at apen i filmen er et bilde på hvordan man ser afrikanere. 

Dessuten er jeg ganske sikker på at ordet innvandrerbutikk ikke overlever tidens tann. 

Anonymkode: 0ae73...857

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte-Petter, mørk stemning, lysere tider, hvitvaske, hvit løgn, bæsjebrun, gule sider, etc må selvsagt bort.

Dernest kommer naturligvis ordet 'kvinne' til å bli tabu, så vi snakkes vel på PersonGuiden før eller siden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men er ihvertfall drittlei av folk som maser om woke. Ikke rart man blir jævlig lei av det når folk maser om det hele tiden.

Anonymkode: 3fd82...935

AnonymBruker
Skrevet

Sheik Ben Reddik Fy Fasan!

Anonymkode: 13a97...98c

AnonymBruker
Skrevet

Onkel Skrue i pygmé-indianernes land

Anonymkode: 23059...f08

AnonymBruker
Skrevet

Jakten på den forsvunne diamanten

Anonymkode: 23059...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...