AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hvilken film er fullstendig innafor og uskyldig i dag, men sensurert og tatt vekk fra hyllene om et år eller to? Hvilken bok tror dere er den neste til å bli sensurert? Nå er jo Donald Duck under sensur og Roald Dahl på god vei til å bli det. Personlig tror jeg Løvenes Konge er fysj og fy blandt woke om noen år. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men jeg tror kanskje noen smarte sjeler klarer å vri det til at det er et steriotypisk bilde av Afrika, imperialistisk, eller at noen klarer å vri det til at apen i filmen er et bilde på hvordan man ser afrikanere. Dessuten er jeg ganske sikker på at ordet innvandrerbutikk ikke overlever tidens tann. Anonymkode: 0ae73...857 2
Jegern Puahate Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Svarte-Petter, mørk stemning, lysere tider, hvitvaske, hvit løgn, bæsjebrun, gule sider, etc må selvsagt bort. Dernest kommer naturligvis ordet 'kvinne' til å bli tabu, så vi snakkes vel på PersonGuiden før eller siden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Vet ikke, men er ihvertfall drittlei av folk som maser om woke. Ikke rart man blir jævlig lei av det når folk maser om det hele tiden. Anonymkode: 3fd82...935
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Sheik Ben Reddik Fy Fasan! Anonymkode: 13a97...98c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Onkel Skrue i pygmé-indianernes land Anonymkode: 23059...f08
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Jakten på den forsvunne diamanten Anonymkode: 23059...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå