Gå til innhold

Pyntet og ikke hørt noe, ok å stikke ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har avtalt å møte en mann på et glass vin ute i kveld, altså ikke byen men typ rundt kl 20 og på et rolig sted. Vi har møttes en gang og tekstet litt i mellomtiden. I dag har jeg ikke hørt noe så tar det for gitt at han har ghostet, er det innafor at jeg går ut på fest nå om en times tid så jeg ikke har pyntet meg forgjeves? Sa klart ifra frem til i dag til alle som har spurt at jeg er opptatt for jeg tar stort på det å holde avtaler, men er så vant til at menn aldri holder de, så når jeg da ikke har hørt noe enda så kan jeg takke ja?

Anonymkode: 4da2f...4e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, dere har jo avtalt? Kanskje han er opptatt idag og ikke kan sitte å svare på noe? 

Anonymkode: 8ebb3...419

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sende melding møtes kl.20 der og der. Hører du ikke loe løpet av kort tid drar du på fest. At du bare sitter å venter blir for dumt. Ta ansvar for kommunikasjonen.

Anonymkode: 72f84...3a9

• Liker 36
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har avtalt å møte en mann på et glass vin ute i kveld, altså ikke byen men typ rundt kl 20 og på et rolig sted. Vi har møttes en gang og tekstet litt i mellomtiden. I dag har jeg ikke hørt noe så tar det for gitt at han har ghostet, er det innafor at jeg går ut på fest nå om en times tid så jeg ikke har pyntet meg forgjeves? Sa klart ifra frem til i dag til alle som har spurt at jeg er opptatt for jeg tar stort på det å holde avtaler, men er så vant til at menn aldri holder de, så når jeg da ikke har hørt noe enda så kan jeg takke ja?

Ja, det synes jeg og jeg er mann. Jeg har opplevd det andre veien. Jeg er veldig på å holde avtaler selv av respekt for den andre sin tid. Jeg pleier å sjekke på selve dagen om avtalen fortsatt eksisterer. Om jeg ikke hører noe tar jeg det for gitt at de har glemt/fått kalde føtter og finner på noe annet. Det skjer desverre altfor ofte. 

Anonymkode: 7e03d...7a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men altså, dere har jo avtalt? Kanskje han er opptatt idag og ikke kan sitte å svare på noe? 

Anonymkode: 8ebb3...419

Ja, men avtalte det på forrige date som var forrige fredag, så han har kanskje håpet jeg har glemt det 😅

AnonymBruker
Skrevet

Møt opp som avtalt, og dukker han ikke opp drar du på fest? 

Anonymkode: ee16f...f07

• Liker 23
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde takket ja til festen 🥳 Hvis magefølelsen forteller deg at han har ghostet deg, så kjør på. Men har du prøvd å ringe ham eller sende melding da?

Anonymkode: dd7ee...eaf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det synes jeg og jeg er mann. Jeg har opplevd det andre veien. Jeg er veldig på å holde avtaler selv av respekt for den andre sin tid. Jeg pleier å sjekke på selve dagen om avtalen fortsatt eksisterer. Om jeg ikke hører noe tar jeg det for gitt at de har glemt/fått kalde føtter og finner på noe annet. Det skjer desverre altfor ofte. 

Anonymkode: 7e03d...7a1

Ja, jeg opplever også dette ofte. Såpass ofte at jeg ikke lenger venter eller bekrefter for blir bare trist og føler meg dum når svaret er at planen ble endret i siste liten. Er jo kjedelig for er mange som ber meg ut, både dates og venninner og jeg sier nei til alle fordi jeg viser stor respekt for avtaler. Tenkte at jeg for en gangs skyld skal være føre var og komme meg ut før det er for sent. Takk for svar 😊

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

En del menn utnytter da gjerne anledningen til å få dama til å føle seg som dritt. Den sykeste unnskyldningen jeg har fått er "jeg var faktisk på vei til dagen vår men jeg ble påkjørt av en ambulanse!"

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En del menn utnytter da gjerne anledningen til å få dama til å føle seg som dritt. Den sykeste unnskyldningen jeg har fått er "jeg var faktisk på vei til dagen vår men jeg ble påkjørt av en ambulanse!"

* daten vår, ikke dagen vår

Skrevet (endret)

Selvfølgelig kan du gå ut og leve livet. Skulle han våkne og kontakte deg får han heller komme dit du er.
Det er bra at folk vet at de ikke kan kontrollere andre ved å ikke gi beskjeder i tide. Lev livet, ikke vent.

Endret av Andro
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde takket ja til festen 🥳 Hvis magefølelsen forteller deg at han har ghostet deg, så kjør på. Men har du prøvd å ringe ham eller sende melding da?

Tror jeg gjør det ja 😊🥳 Har ikke prøvd, han var utrolig på på daten, altså ikke uanstendig men virket veldig betatt. Så når vi har tekstet daglig men han blir helt stille i går og i kveld lukter jeg lunta og har ikke lyst å melde noe. Når menn har vært interessert har de meldt tidlig på dagen for bekreftelse. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Ikke hørt noe"? Hvorfor du ute av stand til å sende han en melding og spørre selv? Har vi fortsatt en avtale kl 20 på xxx bar i kveld?

Hører du ikke noe da innen rimelig tid, så dra på fest.

Anonymkode: c3e29...c75

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg gjør det ja 😊🥳 Har ikke prøvd, han var utrolig på på daten, altså ikke uanstendig men virket veldig betatt. Så når vi har tekstet daglig men han blir helt stille i går og i kveld lukter jeg lunta og har ikke lyst å melde noe. Når menn har vært interessert har de meldt tidlig på dagen for bekreftelse. 

Skjønner deg kjempegodt. Men pass på så han ikke gir deg kjempedårlig samvittighet etterpå og later som om han har stått og ventet.... Er festen langt unna stedet hvor dere avtalte date? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg tror ikke han bevisst gjør det for å være slem, men har opplevd flere ganger at jeg blir bedt ut på første eller andre date å sitte pyntet enten hjemme eller ute å vente, bare for å bli ignorert og ikke få melding før dagen etter om div unnskyldninger om halsbetennelse osv. Kjenner at jeg ikke orker det mer, jeg tar da saken i egne hender. Kjedelig du har opplevd det samme 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har du latt høre fra deg da? Eller er det bare han sin oppgave?

Anonymkode: 0e7e4...7f3

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere har avtalt tid og sted, men du vil droppe det fordi du har en ubegrunnet antagelse og en magefølelse? Gjør som du vil, men da bør du slutte både å påberope deg å være opptatt av å holde avtaler og å klage over at (andre) menn ikke holder dem...

• Liker 30
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skjønner deg kjempegodt. Men pass på så han ikke gir deg kjempedårlig samvittighet etterpå og later som om han har stått og ventet.... Er festen langt unna stedet hvor dere avtalte date? 

Det kommer ikke til å funke, jeg er verdens mest samvittighetsfulle og tålmodige frem til noen dropper meg samme kveld uten beskjed, da blir jeg bare kald og mister interessen 😅 Festen er en halvtime unna med taxi :) 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Daria said:

Dere har avtalt tid og sted, men du vil droppe det fordi du har en ubegrunnet antagelse og en magefølelse? Gjør som du vil, men da bør du slutte både å påberope deg å være opptatt av å holde avtaler og å klage over at (andre) menn ikke holder dem...

Hver gang jeg har vært i denne situasjonen tidligere hvor menn har vært veldig på men blitt stille dagen før og samme dag som daten har jeg sendt melding og fått svar at de ombestemte seg eller fikk div sykdommer en halvtime før daten. Så magefølelsen er basert på bred erfaring. Dette er første gang jeg ikke har sendt melding for å høre 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men har dere ikke en avtale da? Du må jo møte opp på den, ikke bare dra til en annen fest?

Anonymkode: 648a1...dc6

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...