AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Del Skrevet 3. mars 2023 Når kommer faktura fra dem? Har akkurat blitt kunde. Jeg fant ikke noe info om når i måneden betalingsfrist er. Regner med faktura for februar kommer snart, men jeg er usikker på om den kommer som eFaktura. Anonymkode: 704d6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg har betalingsfrist den 20. i hver måned. Jeg får alltid e-faktura. Jeg husker ikke når den kommer, men det er vel gjerne i begynnelsen av måneden? Jeg har ikke fått for februar ennå, det kommer sikkert i neste uke. Anonymkode: 1598c...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2023 #3 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når kommer faktura fra dem? Har akkurat blitt kunde. Jeg fant ikke noe info om når i måneden betalingsfrist er. Regner med faktura for februar kommer snart, men jeg er usikker på om den kommer som eFaktura. Anonymkode: 704d6...745 Du kan vel ringe kundeservice og høre når i måneden de fakturerer, om det er likt for alle kunder eller om man kan velge forfallsdato selv? Forfallsdato er som regel 7-10 dager etter faktureringsdatoen. Har du huket av i din egen nettbank for "Alltid e-faktura" så får du e-faktura fra dem automatisk. Sjekk i nettbanken din. https://www.efaktura.no/privat Endret 3. mars 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2023 #4 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når kommer faktura fra dem? Har akkurat blitt kunde. Jeg fant ikke noe info om når i måneden betalingsfrist er. Regner med faktura for februar kommer snart, men jeg er usikker på om den kommer som eFaktura. Anonymkode: 704d6...745 Joda, det står på nettsiden deres, under "ofte stilte spørsmål". Du vil motta fakturaen rundt den 10. hver måned. Fakturaen vil ha forfall den 20. samme måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Del Skrevet 3. mars 2023 Hedda-78 skrev (2 timer siden): Joda, det står på nettsiden deres, under "ofte stilte spørsmål". Du vil motta fakturaen rundt den 10. hver måned. Fakturaen vil ha forfall den 20. samme måned. Takk! Klarte av en eller annen grunn ikke å finne det. 🤪 Jeg trodde liksom det kom før, Bank Norwegian sender dagen etter månedsskiftet. Men da vet jeg det, og forfallsdatoen passer supert. Er bare redd for å gå glipp av en e-post eller papirfaktura(!) og være nødt til å betale renter. Anonymkode: 704d6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Del Skrevet 3. mars 2023 Million skrev (2 timer siden): Du kan vel ringe kundeservice og høre når i måneden de fakturerer, om det er likt for alle kunder eller om man kan velge forfallsdato selv? Forfallsdato er som regel 7-10 dager etter faktureringsdatoen. Har du huket av i din egen nettbank for "Alltid e-faktura" så får du e-faktura fra dem automatisk. Sjekk i nettbanken din. https://www.efaktura.no/privat Jeg har huket av for alltid e-faktura. Anonymkode: 704d6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå