Gå til innhold

Ikano kredittkort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når kommer faktura fra dem? Har akkurat blitt kunde. Jeg fant ikke noe info om når i måneden betalingsfrist er. Regner med faktura for februar kommer snart, men jeg er usikker på om den kommer som eFaktura. 

Anonymkode: 704d6...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har betalingsfrist den 20. i hver måned. Jeg får alltid e-faktura. Jeg husker ikke når den kommer, men det er vel gjerne i begynnelsen av måneden? Jeg har ikke fått for februar ennå, det kommer sikkert i neste uke. 

Anonymkode: 1598c...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Når kommer faktura fra dem? Har akkurat blitt kunde. Jeg fant ikke noe info om når i måneden betalingsfrist er. Regner med faktura for februar kommer snart, men jeg er usikker på om den kommer som eFaktura. 

Du kan vel ringe kundeservice og høre når i måneden de fakturerer, om det er likt for alle kunder eller om man kan velge forfallsdato selv? Forfallsdato er som regel 7-10 dager etter faktureringsdatoen.

Har du huket av i din egen nettbank for "Alltid e-faktura" så får du e-faktura fra dem automatisk. Sjekk i nettbanken din.

https://www.efaktura.no/privat

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Joda, det står på nettsiden deres, under "ofte stilte spørsmål". 

• Du vil motta fakturaen rundt den 10. hver måned. Fakturaen vil ha forfall den 20. samme måned.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hedda-78 skrev (2 timer siden):

Joda, det står på nettsiden deres, under "ofte stilte spørsmål". 

• Du vil motta fakturaen rundt den 10. hver måned. Fakturaen vil ha forfall den 20. samme måned.

Takk! Klarte av en eller annen grunn ikke å finne det. 🤪 Jeg trodde liksom det kom før, Bank Norwegian sender dagen etter månedsskiftet. Men da vet jeg det, og forfallsdatoen passer supert. Er bare redd for å gå glipp av en e-post eller papirfaktura(!) og være nødt til å betale renter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (2 timer siden):

Du kan vel ringe kundeservice og høre når i måneden de fakturerer, om det er likt for alle kunder eller om man kan velge forfallsdato selv? Forfallsdato er som regel 7-10 dager etter faktureringsdatoen.

Har du huket av i din egen nettbank for "Alltid e-faktura" så får du e-faktura fra dem automatisk. Sjekk i nettbanken din.

https://www.efaktura.no/privat

Jeg har huket av for alltid e-faktura. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...