Knurr Skrevet 14. mars 2006 #21 Skrevet 14. mars 2006 Eksen min ville gjerne prøve, så vi eksperimenterte en del. Skal du bruke fingeren bare helt ytterst, støter du sjelden på noe. Slikk litt på fingern og skap vellyst. Husk å klippe neglen. Gjerne HELT ned, ellers kan det bli særdeles ubehagelig. Skal du lenger inn går det an å ha en kondom på fingern. Det virker litt merkelig, men føles bedre for deg og ikke så veldig forskjellig for han. Kondom kan du selvsagt putte på tunga også, men tungearbeid er helst for kanten, derav navnet rimjob. Vi endte opp med å kjøpe en bitteliten vibrator, sånn billigsak i hardplast til 60kr, til det bruket. Det gav han en del ganske heftige orgasmer. Men viktigst av alt: vær sikker på at du ikke er ukomfortabel med det. Å legge en hand mellom rumpeballene kan være et greit sted å begynne utforskingen!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #23 Skrevet 14. mars 2006 Jaja, alle kan jo ikke være normale. ← synd på henne som tror hun er "normal" strikk videre!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #24 Skrevet 14. mars 2006 Noen som hadde stukket fingeren i rumpa min sku de ha fått hele handa min tilbake....og den er storrrr
Gjest herrblå Skrevet 14. mars 2006 #25 Skrevet 14. mars 2006 Noen som hadde stukket fingeren i rumpa min sku de ha fått hele handa min tilbake....og den er storrrr ← ja, da går du glipp av noe deilig, veit ikke om du har hørt om g-punktet til menn før..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå