AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Her om dagen så jeg en mann og en dame kom ut fra et treningsstudio. Kvinnen sa” hyggelig å treffe deg da”. Anonymkode: bae28...e46
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her om dagen så jeg en mann og en dame kom ut fra et treningsstudio. Kvinnen sa” hyggelig å treffe deg da”. Anonymkode: bae28...e46 Det er jo ikke noe man sier etter en date. Men i det man småsnakker med noen på vei ut døra. Eller har småsnakket i løpet av treningsøkten, og treffer hverandre på vei ut igjen. Anonymkode: 7fc70...b55 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Kanskje de ikke har sett hverandre på lenge, er gamle kjente, og hun syntes det var hyggelig å bumpe borti han igjen for første gang på lenge? Betyr jo ikke at det var en date vel? Med mindre du så dem stå og kysse og sånn? Anonymkode: 74c75...b7d 2
Andro Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Tenker det samme som vedkommende over; det er sånn man sier til folk man møter på vei ut. Men treningsdate har nok blitt en greie ja. Før var det mer turer i skog og mark. Nå går folk på gruppetimer sammen, eller trener på samme treningsstudio. Jeg ville satt pris på å ha slike sammenfallende interesser med en partner, men det ville nok ikke vært det første stedet vi møttes. Jeg liker ikke å snakke mens jeg trener. Savner egentlig noen som liker å være på tur i mitt tempo - enten det er en venn eller en partner. I omgangskretsen min er det folk som ikke trener eller de er treningsnarkomane. Jeg er en helt vanlig mosjonist, som er aktiv, men ikke veldig sprek.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Hadde en mann invitert meg på treningsdate første gangen hadde jeg tenkt han var en ekkel overfladisk gris. Høres mer ut som at de du så kjente hverandre fra gamledager og hadde tilfeldig truffet på hverandre der Anonymkode: c268b...b89
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hadde en mann invitert meg på treningsdate første gangen hadde jeg tenkt han var en ekkel overfladisk gris. Høres mer ut som at de du så kjente hverandre fra gamledager og hadde tilfeldig truffet på hverandre der Anonymkode: c268b...b89 Tja. Det kommer jo an på konteksten. Jeg traff mannen tilfeldig/kort på et studentarrangement. Vi sendte et-par meldinger. En gang svarte jeg at jeg var på løpetur i fjellet. Det var "inngangen" han trengte, og hørte om vi skulle ta en av de mest populære rutene her sammen. Der snakket vi om en felles interesse for vin, så neste date handlet om det. Tilsvarende kan jeg jo tenke meg i dag at mange skriver hva de liker og ikke på profilene sine. Om du skriver om hvor mye du elsker trening, og han inviterer på treningsdate, er ikke det da bare en naturlig ting? Anonymkode: 7fc70...b55 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hadde en mann invitert meg på treningsdate første gangen hadde jeg tenkt han var en ekkel overfladisk gris. Høres mer ut som at de du så kjente hverandre fra gamledager og hadde tilfeldig truffet på hverandre der Anonymkode: c268b...b89 Du trener vel ikke seriøst da? Hadde lett blitt med på treningsdate. Men hadde ikke tatt fullt opp med preworkout, og svetta meg gjennom den verste markløft-økta om jeg aldri hadde sett fyren før 😅 Anonymkode: 351e1...cbe
Grüner Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her om dagen så jeg en mann og en dame kom ut fra et treningsstudio. Kvinnen sa” hyggelig å treffe deg da”. Anonymkode: bae28...e46 Hvorfor tror du de hadde vært på date?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå