Gå til innhold

Er du gjennomsnittlig eller middelmådig på tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så vil menn være ganske ufyselige og raskt foreslå eller hinte om one night stands etc. Er du over gjennomsnittet, vil de aldri foreslå slikt. Så tinder er ikke bare useriøse, men de tar ikke de under snittet på alvor. Sånn, tinder enkelt forklart. 

Anonymkode: 3e0f8...315

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så vil menn være ganske ufyselige og raskt foreslå eller hinte om one night stands etc. Er du over gjennomsnittet, vil de aldri foreslå slikt. Så tinder er ikke bare useriøse, men de tar ikke de under snittet på alvor. Sånn, tinder enkelt forklart. 

Anonymkode: 3e0f8...315

Du må være samme personen som skriver i alle tråder at menn som ser bra ut bare bruker gjennomsnittlige kvinner for sex, for det er like idiotisk å si at kvinner som ser bra ut ikke opplever å bli brukt for sex.

For å si det sånn jo bedre man ser ut som kvinne jo mer meldinger på Tinder ala "pule?" "komme hit?" "hva med en deilig massasje og jeg slikker deg fra topp til tå?" "Hey, deg fikk jeg lyst til å stappe pikken i! Foran eller bak?" meldinger får man.

Menn som er ute etter kun sex er det uavhengig av hvordan dama ser ut og menn som ikke har respekt for damer mangler det uavhengig av hvordan hun ser ut.

Anonymkode: 1b7d1...9cc

Skrevet

Det har ikke jeg opplevd egentlig. Jeg er ikke særlig populær på Tinder og har få likes til å være kvinne (i hvert fall i forhold til det jeg har lest at er vanlig), men menn jeg har skrevet med der har stort sett vært hyggelige. Klart man ramler borti noen av de der "skal vi pule?" eller noen som konstant har stått opp med feil fot, men majoriteten av de jeg har hatt kontakt med har ikke vært sånn. De har vært veldig seriøse, så jeg tror ikke at det nødvendigvis er sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tull og tøys, brae damer for ons forespørsler på første melding hele tiden.

Anonymkode: 37973...5d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame som har fått 3000 likes på ca. 10 måneder, har også skjult profil i perioder. Har ikke fått slibrige meldinger. Er selektiv med de jeg matcher med da. Kan det være pga. at jeg er 37 at jeg ikke får slibrige meldinger 🤔? Er trent og holder meg relativt godt. 

Anonymkode: 75b2e...196

AnonymBruker
Skrevet
Elaine Marley skrev (På 3.3.2023 den 17.45):

Det har ikke jeg opplevd egentlig. Jeg er ikke særlig populær på Tinder og har få likes til å være kvinne (i hvert fall i forhold til det jeg har lest at er vanlig), men menn jeg har skrevet med der har stort sett vært hyggelige. Klart man ramler borti noen av de der "skal vi pule?" eller noen som konstant har stått opp med feil fot, men majoriteten av de jeg har hatt kontakt med har ikke vært sånn. De har vært veldig seriøse, så jeg tror ikke at det nødvendigvis er sånn.

Skjønner at jeg må ha hatt veldig flaks, for jeg har ikke fått en eneste grisemelding på tinder. Har fått likes og matcher og noen tilsynelatende normale folk som sender hyggelige (eller intetsigende😅) meldinger, men jeg skjønner ikke det der med at andre får så mange (eller noen) grisete meldinger. Ikke for det, det er helt ok at jeg ikke får sånne :) 

Anonymkode: bac00...386

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner at jeg må ha hatt veldig flaks, for jeg har ikke fått en eneste grisemelding på tinder. Har fått likes og matcher og noen tilsynelatende normale folk som sender hyggelige (eller intetsigende😅) meldinger, men jeg skjønner ikke det der med at andre får så mange (eller noen) grisete meldinger. Ikke for det, det er helt ok at jeg ikke får sånne :) 

Anonymkode: bac00...386

Nei, det er ikke ofte jeg heller har fått det på Tinder, men det har vært en og annen. Bare slutter og svare siden jeg ikke gidder sånt. Stort sett er menn jeg er i kontakt med/har vært i kontakt med veldig seriøse, så jeg opplever det ikke som et problem egentlig.

Synes sånne ting egentlig var verre på sider der alle kan ta kontakt med en. Der var det mer sånn sexmas. Så det har sine fordeler med Tinder og lignende der ikke alle kan ta kontakt med en.

Skrevet

menn jeg har skrevet med der har stort sett vært hyggelige. Klart man ramler borti noen av de der "skal vi pule?" eller noen som konstant har stått opp med feil fot, men majoriteten av de jeg har hatt kontakt med har ikke vært sånn. De har vært veldig seriøse, så jeg tror ikke at det nødvendigvis er sånn.

Samme opplevelse

Dessuten trykker jeg aldri liker på noen som f.eks oppgir i profilen at de er leken eller ute etter noe casual eller useriøst, eller bar overkropp og ben

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert for at du har gode standarder og ikke finner deg i noe tull da blir det få matcher på tinder. Samme erfaring selv. 

Anonymkode: dd04c...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...