AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er sikkert det mange vil kalle incel men jeg søker råd og tips om å få endra på det. Jeg misliker ikke kvinnfolk, men jeg har med årene blitt relativt bitter og sjalu på andre som ikke har hatt noe problemer med å få intimitet. Jeg er 21(22 om ikke lenge) det meste jeg noen gang har gjort med det motsatte kjønn er å kline, og det er En gang. Jeg har blitt mobba helt siden første klasse på barneskolen, jeg har alltid vært kort (er nå 170 cm). Jeg blir fremdeles mobba både over nett og irl. Folk har sagt til meg at jeg bør henge meg på grunn av hvordan jeg ser ut, at mamma burde tatt abort og at jeg ser ut som et misfoster. Jeg har fått et titalls meldinger om at jeg bør bare ta livet av meg selv og at jeg er bortkasta oksygen. Går vgs, og hører konstant folk som snakker dritt om meg og hvor stygg jeg er. Dette er ikke en ''ååå så synd det er på meg post'' men et innlegg hvor jeg faktisk søker råd. Jeg er så sinnsykt lei av å aldri ha noe form for suksess med det motsatte kjønn i det hele tatt, jeg hører ofte ''æsj'' når jeg prøver å si hei til andre jenter på min alder. Jeg kler meg bra, har bra hygiene, er muskuløs og lite fett og skal konkurrere i bodybuilding til sommern. får høre av kompiser og venninder hele tiden at jeg har en bra personlighet, men det hjelper jo ikke i det hele tatt. Noe tips? Anonymkode: 8bd88...dcc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Du har holdt på med disse trådene i snart to år, men enda så gjør du ikke noe med livet ditt. Det hjelper ikke å sitte måned etter måned å skrive om hvor fælt du har det og hvor stygg andre er med deg når du ikke gjør noe for å endre livet ditt. Vi har gitt deg råd en million ganger men da svarer du alltid bare "Men..." og gidder ikke følge dem. Det at du har blitt mobba er forferdelig men dette har ingenting med damer og å være incel å gjøre. Du er 20 år, når jeg var 20 år gammel jente hadde jeg heller aldri hatt kjæreste eller sex, jeg hadde kyssa en gutt og det var i lekehuset i barnehagen så det tells ikke engang som et ordentlig kyss. Det er ingen unormalt med deg at du ikke har hatt kjæreste eller sex i din alder! Men du utvikler uttraktive egenskaper når du blir bitter på andre som har kjærester og hatt det lettere enn deg. Det er nok ikke hverken utseendet eller personligheten din det er Lie galt med, men mobbing setter spor. Man utvikler selvhat og tror aldri på der hvis noen sier noe positivt om deg fordi du er vant til å høre det negative. Du må gå i terapi for å jobbe med traumene og selvfølelsen din. Anonymkode: 93d4d...77b 15 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Problemet til incels er at de i likhet med de fleste kvinner forventer suksess med noen som er langt utenfor hva man kan forvente å få. Forskjellen er bare at kvinner uansett kan enkelt få sex, men dog ikke mer. Anonymkode: 0c444...d8f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er kanskje en incel light. Anonymkode: 12a21...e49
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Du har holdt på med disse trådene i snart to år, men enda så gjør du ikke noe med livet ditt. Det hjelper ikke å sitte måned etter måned å skrive om hvor fælt du har det og hvor stygg andre er med deg når du ikke gjør noe for å endre livet ditt. Vi har gitt deg råd en million ganger men da svarer du alltid bare "Men..." og gidder ikke følge dem. Det at du har blitt mobba er forferdelig men dette har ingenting med damer og å være incel å gjøre. Du er 20 år, når jeg var 20 år gammel jente hadde jeg heller aldri hatt kjæreste eller sex, jeg hadde kyssa en gutt og det var i lekehuset i barnehagen så det tells ikke engang som et ordentlig kyss. Det er ingen unormalt med deg at du ikke har hatt kjæreste eller sex i din alder! Men du utvikler uttraktive egenskaper når du blir bitter på andre som har kjærester og hatt det lettere enn deg. Det er nok ikke hverken utseendet eller personligheten din det er Lie galt med, men mobbing setter spor. Man utvikler selvhat og tror aldri på der hvis noen sier noe positivt om deg fordi du er vant til å høre det negative. Du må gå i terapi for å jobbe med traumene og selvfølelsen din. Anonymkode: 93d4d...77b Jeg får ikke hjelp. Jeg har meldt meg på venteliste for snart et år siden uten av å få noe som helst hjelp av psykolog. Her må man vente MINST et halvt år før man får noe form for hjelp. Anonymkode: 3eaf4...686 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet til incels er at de i likhet med de fleste kvinner forventer suksess med noen som er langt utenfor hva man kan forvente å få. Forskjellen er bare at kvinner uansett kan enkelt få sex, men dog ikke mer. Anonymkode: 0c444...d8f Jeg har ikke fysiske standarder i det hele tatt. Anonymkode: 3eaf4...686
lillevill Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Høres ut som det er dårlig miljø på skolen. Det blir bedre når du er ferdig på VGs. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet til incels er at de i likhet med de fleste kvinner forventer suksess med noen som er langt utenfor hva man kan forvente å få. Forskjellen er bare at kvinner uansett kan enkelt få sex, men dog ikke mer. Anonymkode: 0c444...d8f Mulig det stemmer for mange, men ikke for alle. Ta meg, for eksempel, så forstår ikke jeg menneskelige relasjoner og sosiale koder. Jeg blir derfor sjanseløs med kvinner, for kvinner flest forventer at menn skal ta styringen og kontrollen, spesielt i en flørte- og datingfase. Når man som mann da ikke har peiling på hva man driver med, så blir man fort valgt bort. Anonymkode: ff310...3c4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får ikke hjelp. Jeg har meldt meg på venteliste for snart et år siden uten av å få noe som helst hjelp av psykolog. Her må man vente MINST et halvt år før man får noe form for hjelp. Anonymkode: 3eaf4...686 Det fins lovfestet regler for dette så det du sier stemmer ikke. Ingen skal gå et år fra henvisning til psykolog uten å få hjelp. Anonymkode: 93d4d...77b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Jeg og en hel dunge av kompiser har venta så lenge jo. om de ikke tenker det er alvorlig nok blir du plassert helt nederst i køa. Anonymkode: 8bd88...dcc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 vet ikke om det jeg skriver kan tas som råd av deg, men eksisterer incels? Kvinner og menn som mener de er ufrivillig single har kommet opp med den begrunnelsen - Menn som sier de ikke får noe napp handler mest om kvinner som er 21-25 med store pupper, er det andre kvinner enn det så til helvete med alt - Kvinner som sier de ikke får napp handler om forsøk og en beinhard konkurranse for kortvarig menn som enten er unge modell profesjonelle eller høyt yrkesmessig. er de virkelig så stakkarslig? Anonymkode: e5eea...92c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er sikkert det mange vil kalle incel men jeg søker råd og tips om å få endra på det. Jeg misliker ikke kvinnfolk, men jeg har med årene blitt relativt bitter og sjalu på andre som ikke har hatt noe problemer med å få intimitet. Jeg er 21(22 om ikke lenge) det meste jeg noen gang har gjort med det motsatte kjønn er å kline, og det er En gang. Jeg har blitt mobba helt siden første klasse på barneskolen, jeg har alltid vært kort (er nå 170 cm). Jeg blir fremdeles mobba både over nett og irl. Folk har sagt til meg at jeg bør henge meg på grunn av hvordan jeg ser ut, at mamma burde tatt abort og at jeg ser ut som et misfoster. Jeg har fått et titalls meldinger om at jeg bør bare ta livet av meg selv og at jeg er bortkasta oksygen. Går vgs, og hører konstant folk som snakker dritt om meg og hvor stygg jeg er. Dette er ikke en ''ååå så synd det er på meg post'' men et innlegg hvor jeg faktisk søker råd. Jeg er så sinnsykt lei av å aldri ha noe form for suksess med det motsatte kjønn i det hele tatt, jeg hører ofte ''æsj'' når jeg prøver å si hei til andre jenter på min alder. Jeg kler meg bra, har bra hygiene, er muskuløs og lite fett og skal konkurrere i bodybuilding til sommern. får høre av kompiser og venninder hele tiden at jeg har en bra personlighet, men det hjelper jo ikke i det hele tatt. Noe tips? Anonymkode: 8bd88...dcc Fokuset ditt bør være å fullføre videregående skole. Jeg ville btw ikke kalt deg incel, rett og slett fordi det er for vanlig at 21-åringer har begrenset seksuell erfaring. Selv var jeg jomfru til jeg var 19-20 (etter videregående), og hadde aldri noe fokus på jomfrudom eller ikke. Anonymkode: 85c77...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det fins lovfestet regler for dette så det du sier stemmer ikke. Ingen skal gå et år fra henvisning til psykolog uten å få hjelp. Anonymkode: 93d4d...77b Dette stemmer nok teoretisk sett. I praksis er ventelistene over ett år mange steder. Anonymkode: 85c77...0fb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 Problemet ditt er jo først og fremst mobbing og et forferdelig miljø. Blir ganske merkelig at det du fokuserer på når så mange åpenbart bruker deg som punching ball, er om du klarer å få sex eller ikke. Det er helt vanlig å ikke ha debutert seksuelt som 21-årig gutt. Det uvanlige ville vært om du hadde hatt et etablert seksualliv. Det viktige for deg er jo å få gjort noe med ditt psykososiale skolemiljø. Dessverre er vel det vanskelig, utenom å flytte. Dernest å fokusere på å ha et sosialt liv. Kun det. Ha det hyggelig og gøy. Du har jo både kompiser og venninner, så du har en omgangskrets og folk som støtter deg. Det er bra. Anonymkode: 5daa8...94a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Problemet ditt er jo først og fremst mobbing og et forferdelig miljø. Blir ganske merkelig at det du fokuserer på når så mange åpenbart bruker deg som punching ball, er om du klarer å få sex eller ikke. Det er helt vanlig å ikke ha debutert seksuelt som 21-årig gutt. Det uvanlige ville vært om du hadde hatt et etablert seksualliv. Det viktige for deg er jo å få gjort noe med ditt psykososiale skolemiljø. Dessverre er vel det vanskelig, utenom å flytte. Dernest å fokusere på å ha et sosialt liv. Kun det. Ha det hyggelig og gøy. Du har jo både kompiser og venninner, så du har en omgangskrets og folk som støtter deg. Det er bra. Anonymkode: 5daa8...94a Men det stemmer Jo ikke, jeg hører mange fortelle at det er helt vanlig å ikke ha debutert som 21 åring og at det er rart å ha et etablert seksualliv på den alderen, men alle kompisene mine som keg har kjent siden vi var 15-16 debuterte som 16åringer. Jeg har kompiser over hele landet og ikke en eneste en av de er fortsatt jomfru opp i 20 åra. Så normalt er det ikke. Flytta nylig til storby og alle jeg har blitt Kjent med på min alder er seksuelt aktive. Anonymkode: 3eaf4...686
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flytta nylig til storby og alle jeg har blitt Kjent med på min alder er seksuelt aktive. Anonymkode: 3eaf4...686 Flyttet du nylig til en storby for å ta ferdig vdg? Anonymkode: 85c77...0fb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men det stemmer Jo ikke, jeg hører mange fortelle at det er helt vanlig å ikke ha debutert som 21 åring og at det er rart å ha et etablert seksualliv på den alderen, men alle kompisene mine som keg har kjent siden vi var 15-16 debuterte som 16åringer. Jeg har kompiser over hele landet og ikke en eneste en av de er fortsatt jomfru opp i 20 åra. Så normalt er det ikke. Flytta nylig til storby og alle jeg har blitt Kjent med på min alder er seksuelt aktive. Anonymkode: 3eaf4...686 For ikke å snakke om at hver gang jeg forteller til venner/folk jeg kjenner at jeg fortsatt er jomfru så blir de alltid sjokkert og lure på hvorfor i alle dager jeg er så sein. Har aldri møtt en eneste person som synes det er normalt å ikke ha debutert enda på den alderen. Anonymkode: 3eaf4...686
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Flyttet du nylig til en storby for å ta ferdig vdg? Anonymkode: 85c77...0fb Yup. Anonymkode: 3eaf4...686
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 Jeg møtte faktisk to menn i går kveld. jeg har ingen idé om de var incels, men de hadde mange av de samme meningene som en del menn her har. Og det som var rart, var at de så ut som kule folk, så vi kom i prat, men ganske raskt begynte de å messe om kvinner er ditt og menn er datt og forskning viser at … Benekter du at forskning viser dette? De snakket på meg og ikke med meg. Jeg er fra den gamle skolen og snakker ikke religion, politikk og sykdom med fremmede, men jeg ble jo fasinert over å møte ekte personer som har disse meningene. 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå