AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hei Jeg er snart 24 år gammel student og bor i kollektiv, men skal flytte ut til sommeren. Selv om jeg vet at det forholdsvis går fort til sommeren siden vi er i mars allerede, så ser jeg veldig mørkt på å skulle bo der noen måneder til. Heldigvis er det påskeferie om noen uker, og jeg skal på en liten ferietur og reise hjem et par turer, så har jo heldigvis litt annet å se frem til. Men likevel vet jeg ikke hvordan jeg skal holde ut med å bo der uten å eksplodere for er så lei av de jeg bor med og hele bosituasjonen. Jeg kjente de litt fra før av, og det var god stemning i starten, men nå er dynamikken rar, det klages hele tiden, og hun ene er svært pirkete og styrete for alt smått og stort. Stemningen er helt grei, noen ganger dårlig, men sjeldent veldig bra. Jeg kjenner meg sliten og lei av å bo der, og det er nesten så jeg teller ned til sommer og flytting, trist nok. Noen som har noen tips til hvordan holde ut når man er drittlei bosituasjonen? Eller tips til hvordan jeg kan snu tankegangen min? Holder på å bli sprø. Anonymkode: 89101...0cd
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei Jeg er snart 24 år gammel student og bor i kollektiv, men skal flytte ut til sommeren. Selv om jeg vet at det forholdsvis går fort til sommeren siden vi er i mars allerede, så ser jeg veldig mørkt på å skulle bo der noen måneder til. Heldigvis er det påskeferie om noen uker, og jeg skal på en liten ferietur og reise hjem et par turer, så har jo heldigvis litt annet å se frem til. Men likevel vet jeg ikke hvordan jeg skal holde ut med å bo der uten å eksplodere for er så lei av de jeg bor med og hele bosituasjonen. Jeg kjente de litt fra før av, og det var god stemning i starten, men nå er dynamikken rar, det klages hele tiden, og hun ene er svært pirkete og styrete for alt smått og stort. Stemningen er helt grei, noen ganger dårlig, men sjeldent veldig bra. Jeg kjenner meg sliten og lei av å bo der, og det er nesten så jeg teller ned til sommer og flytting, trist nok. Noen som har noen tips til hvordan holde ut når man er drittlei bosituasjonen? Eller tips til hvordan jeg kan snu tankegangen min? Holder på å bli sprø. Anonymkode: 89101...0cd Hold deg mest mulig på rommet. Vær mye ute av huset. Si bare "åja, huff da" eller lignende svada når det klages og prikes. Og gå bittelitt i deg selv. Er hun andre ekstremt pirkete, eller kan du/dere skjerpe deg/dere på noen områder? Anonymkode: be6d8...4b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå