Gå til innhold

Oslo/Asker/Bærum: Hvem er gode på Botox (og billige)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i mange år gått til samme klinikk for Botox, men nå har hun som jeg pleier å gå til flyttet til utlandet. Har vært superfornøyd da det aldri har blitt for mye. Min store skrekk er å få "tung panne" og små øyne grunnet injeksjonene...

Trenger derfor tips på klinikker som både er ok priset og er gode på Botox i Oslo/Asker/Bærum?

Anonymkode: 05119...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er "ok" pris for deg? De i Bærum og på vestkanten i Oslo er jo dyrest av alle

Anonymkode: 883df...ade

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke at god og billig er to adjektiver som passer sammen i denne sammenhengen. 

Anonymkode: 35063...67a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke at god og billig er to adjektiver som passer sammen i denne sammenhengen. 

Haha, ikke jeg heller🙈

Anonymkode: 16a2a...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det trenger ikke å være sant. Noen klinikker er ekstremt overprisede. Klinikker med normal pris betyr ikke at personalet er noe mindre gode på å sette det men at de retter seg mot et annet klientell enn de aller rikeste 

Anonymkode: 883df...ade

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg betaler 1900 for 8 enheter øverst i panne og 20 mellom bryn.  Bor i Porsgrunn 

Anonymkode: 6c7c0...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du har tatt botox i flere år, spiller det sikkert ingen rolle, ettersom du garanter har et typisk botoxansikt by now (du ser det bare ikke selv). 

Anonymkode: b9a1d...f08

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønnhetslegen i Oslo

Anonymkode: a74de...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor ikke i Bærum, men på Vestlandet, men vil dele mine erfaringer. Jeg betaler kun 4000 for 3 områder (panne, sinnarynke og kråketær). Behandleren har lang erfaring og er svært dyktig. Hun driver for seg selv alene og har mange tusen faste kunder. Så jeg kan avkrefte at prisen avhenger av kvaliteten.

Jeg er i 40-årene og ingen aner noe om at jeg har tatt botox. Vi er åpne og ærlige om det meste i mitt miljø. Også på jobb. De hadde garantert kommentert det om de hadde lagt  merke til om jeg hadde botox. På samme møte som de sa ærlig til en annen kollega ‘Susanne gi deg da, fillers i leppene er virkelig ikke fint. Du var mye finere før»😅

Ingen nåde hos oss, men jeg har altså sluppet unna. Antagelig fordi jeg ikke ser ut som ei som er så opptatt av utsende ellers. Er naturlig pen og bruker lite sminke osv.

Anonymkode: 12861...57a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bor ikke i Bærum, men på Vestlandet, men vil dele mine erfaringer. Jeg betaler kun 4000 for 3 områder (panne, sinnarynke og kråketær). Behandleren har lang erfaring og er svært dyktig. Hun driver for seg selv alene og har mange tusen faste kunder. Så jeg kan avkrefte at prisen avhenger av kvaliteten.

Jeg er i 40-årene og ingen aner noe om at jeg har tatt botox. Vi er åpne og ærlige om det meste i mitt miljø. Også på jobb. De hadde garantert kommentert det om de hadde lagt  merke til om jeg hadde botox. På samme møte som de sa ærlig til en annen kollega ‘Susanne gi deg da, fillers i leppene er virkelig ikke fint. Du var mye finere før»😅

Ingen nåde hos oss, men jeg har altså sluppet unna. Antagelig fordi jeg ikke ser ut som ei som er så opptatt av utsende ellers. Er naturlig pen og bruker lite sminke osv.

Anonymkode: 12861...57a

Eeeeh... 

Anonymkode: 383ca...096

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå til Osloklinikken iallfall. Han tar null ansvar ved feil og tenker kun penger.

Skjønnhetslegen er flink. Og Nanna på Cosmo clinic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at folk fyller fjeset med nervegift. Det er helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 17.42):

😂

Anonymkode: 46839...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...