AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Jeg har begynt i ny jobb som i en overgangsperiode innebærer mye pendling, rundt 3,5-4 timer hver dag. Jeg får dermed litt utfordring med å legge opp dagen ift trening (jogging ute) og mat, og uten å spise for mye/mange måltider. Jeg kommer hjem fra jobb i 17.30-18-tiden (og har da vært borte siden 06.00). Jeg er jo da ganske sulten. Det beste er jo å ta en joggetur med én gang, og spise middag etterpå. Men da blir jo middagen veldig sen? Jeg legger meg 21.30-22.00. Spise et lite måltid på toget i 16-tiden, jogge 18-19. Da er det middag rundt 19.30-20.00? Hvordan ville dere gjort det? Anonymkode: 0b3e9...22c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Går det an å jogge etter jobb og så ta et senere tog hjem? En matbit mot slutten av arbeidsdagen og deretter middag når du kommer hjem. Jeg hadde aldri orket å dra ut igjen når jeg først hadde kommet sent hjem. Du kan også legge middagen i lunsjtiden på jobb. (Meal-preppe på søndager) Da er du mett lengre. Så heller spise noe enklere på kvelden. Anonymkode: 5e504...da7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Gjør det noe om middagen er sein? I mange land er middag 19:30-20 helt vanlig. Anonymkode: c3adc...361 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå