AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 .. som faktisk har opplevd at det blir kontrollert at du har scannet inn alt? På matbutikken altså. Jeg synes ansatte alltid bare kommer og sveiper kortet så jeg kan betale.. Anonymkode: 7c006...2d3
Reign Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): .. som faktisk har opplevd at det blir kontrollert at du har scannet inn alt? På matbutikken altså. Jeg synes ansatte alltid bare kommer og sveiper kortet så jeg kan betale.. Anonymkode: 7c006...2d3 Ja, jeg har opplevd flere ganger at de har sett over varene. Dog har det bare skjedd ved små handler, fordi butikken jeg storhandler har ikke selvbetjeningskasser.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Jeg jobber i dagligvare og ser over varene når jeg kontrollerer. Anonymkode: e7708...f78 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 På den ene Menyen jeg handler så går de gjennom posen, på den andre Menyen (hvor jeg handler oftest) gjør de ikke det. Varierer vel hva rutinene er. Anonymkode: 9b053...71f
Topsi Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 Aldri blitt kontrollert på varer, kanskje fordi jeg ser så troverdig ut, jeg vet ikke
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Er jevnlige kontroller, og på hver kotroll scanner de fem av varene for å sjekke at de er registrert. Det ligger i systemet at det skal være fem, de graver vanligvis litt nedi og finner ting i forskjellige poser. Fungerer strålende. Anonymkode: 34a2b...b3b 2
Gjest ti10 Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Topsi skrev (5 minutter siden): Aldri blitt kontrollert på varer, kanskje fordi jeg ser så troverdig ut, jeg vet ikke Det er kassasystemet som sier fra, så det har neppe noen betydning om man ser ærlig ut eller ikke.
Million Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 De få gangene jeg har blitt tatt ut til kontroll i selvbetj.kasser, har de aldri giddet å virkelig sjekke at varene i posen er scannet. De kaster bare et raskt blikk på det, sveiper kortet sitt for å klargjøre maskinen for bruk igjen, og går. 1
Topsi Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 ti10 skrev (10 minutter siden): Det er kassasystemet som sier fra, så det har neppe noen betydning om man ser ærlig ut eller ikke. Joda. Jeg tuller bare, men når jeg blir plukket ut har de aldri sjekket...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 Synes de gjorde det ofte da de kassene nettopp kom. Handlet for 2500 kroner en gang og hadde glemt å scanne en pose poteter til 14 kroner 🙈 Stakkars den ansatte som måtte gå gjennom alle varene for å sjekke resten. Men nå sjekker de aldri lenger, drar bare kortet. Mulig de ser an folk litt? Selv om det åpenbart er en tvilsom taktikk i så fall. Anonymkode: 19b94...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: .. som faktisk har opplevd at det blir kontrollert at du har scannet inn alt? På matbutikken altså. Jeg synes ansatte alltid bare kommer og sveiper kortet så jeg kan betale.. Anonymkode: 7c006...2d3 Jeg har opplevd det en gang, men jeg har butikken bare noen meter fra meg, og den fungerer nærmest som et matskap/kjøleskap for meg. Den ansatte bare flirte, og forklarte at maskinen/systemet tilfeldig plukket ut kunder/handler til kontroll, og sjekket aboslutt ingenting av hva jeg hadde scannet inn/hadde i posene. Digger lokalbutikken. Ikke den største eller fineste, men det er hyggelig å handle et sted hvor de ansatte kjenner litt til deg, slår an en helt overfladisk og kort prat når det passer seg osv. Anonymkode: 0f55b...449 1
Brunhilde Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 Hvis jeg blir plukket ut på min nærmeste Meny så bare sveiper de kortet og ønsker meg en god dag. På nærmeste Extra går de gjennom varene, men der handler jeg heller ikke ofte nok til at de kjenner meg. Jeg syns det er helt ok å bli valgt ut til kontroll, det tar maks 5 minutter ekstra, og jeg har alltid god tid når jeg handler.
nordlending Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 Har opplevd kontroll 2-3 ganger ved få varer, og 1 gang når jeg hadde en fullstappa handlepose. Med full pose som var stablet ganske så fint, måtte jeg ta ut nesten alt å stable på nytt fordi de rota så mye at jeg ikke kunne bære posen som den var (ellers kunne f.eks. pakken med egg fort gått i bakken).
Flintis Skrevet 3. mars 2023 #18 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er litt i mot selvbetjeningskasser så jeg får de som står der til å gjøre det for meg. Så da bruker jeg gammel og litt treg privilegiene mine. Foreldrene mine bruker selvbetjeningskasse da.... 1
Nevrosererroser Skrevet 3. mars 2023 #19 Skrevet 3. mars 2023 Jeg har aldri opplevd at de har sjekka skikkelig. Jeg pakker stort sett varene i ryggsekk eller flerbruksnett men det nærmeste noen har kommet å se over varene har vert å se kjapt på toppen av sekken eller nettet. Jeg bruker helst selvbetjente kasser og handler på ulike butikker men rutina virker lik de fleste steder der.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #20 Skrevet 3. mars 2023 Jeg går alltid i selvbetjeningskassen på min Meny, men har aldri opplevd å bli faktisk kontrollert. De ansatte bare beeper det bort med kortet sitt. Jeg vil tippe de ser an folk litt. Jeg har handlet der fast i over 10 år. Anonymkode: a0fd1...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå