AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Kjæresten har mange venner og er godt likt. Et vennepar har han kjent i sikkert 15 år og har gjort masse med dem. Camping turer over flere dager, ski turer etc. han har kjent mannen der lengst. De to mennene har bodd sammen og hun var ofte hos de siden hun og kjæresten hennes ble sammen da de to mennene bodde sammen. Så han har ho tilbrakt enormt mye tid med henne også over mange år. Da jeg møtte henne første gang fikk jeg en litt rar følelse. Hun sa eller gjorde ingenting galt, men fikk en litt sånn følelse av at hun var litt kald med en gang og at hun kanskje så meg som en trussel. Jeg la den følelsen litt bort da hun var hyggelig og jeg tenkte jeg tok feil eller hun bare var litt usikker med en gang. Det pleier å være noe i det når jeg får en følelse av folk. Siden har jeg merket at de går godt sammen og at hun ler og prater mye med han. Og når jeg tenker over det litt animert, liksom jeg har sett noen bli når de prater med noen de liker. Liksom gløder mer, ler av alt? Samtidig kjenner jeg henne ikke i noen annen sammenheng, så mulig hun er slik med alle. Hun har visst adhd. Men jeg har merket litt i andre sammenhenger også, liksom en overraskende reaksjon på ting. Slik som da hun spurte meg hvor lenge vi har vært sammen. Ikke noe i det hun sa, men reaksjonen. Så spurte jeg kjæresten for litt siden om han kjenner noen han tror er sjalu på oss, ikke bare misunnelig (vi reiser veldig mye bl annet til veldig mange steder). Han svarte med en gang de to. Tenker å spørre han mer hvorfor han tror det. Lurer på om de savner han mye siden de ser han mindre nå. Kjæresten bor ikke lenger så nærme men lurer på om jeg bare leser for mye i ting. Alt er jo bare «en følelse», men samtidig er det ikke ofte jeg får en slik følelse av folk slik som med henne. De tre har hengt ekstremt mye sammen. Anonymkode: 4d59c...de8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Ikke til å legge skjul på at når to mennesker ser til å ha god kjemi og praten går lett og de trives i hverandres selskap så tyder det på at de liker hverandre. Har lagt merke til at personer med utfordringer som ADHD og f.eks. lettere autisme ofte er merkelig karismatiske og har en mystisk tiltrekningskraft på oss mennesker. Eller er jeg litt rar som har det inntrykket. (Jeg er dame). Ikke sikkert det stikker særlig dypt hos typen din da om det er slik. Anonymkode: d1e6e...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå