AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Kjøpte en pakke på to kilo i går, og ser at fisken har iskrystaller. Torsken skal være frosset ned på båten. Ser at utløpsdato er om en måned, og den er pakket for snart ett år siden. Kan jeg gå tilbake til Rema med den? Jeg spiser mye fisk, men ikke en kilo i uka. Brødrene sperre (Hav) svarer ikke når jeg ringer dem. Anonymkode: 26b43...90e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Leser også på nett at fisk som torsk har maks oppbevaring i fryser på 6 mnd. ts Anonymkode: 26b43...90e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Har du kjøpt den på REMA så leverer du den tilbake der. Iskrystaller tyder på dårlig frossen vare eller for lang frysetid. 1 år er helt innafor med mager fisk. Er fettet som harskner. Anonymkode: fa7e5...f55 2
Boetica Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Jeg ville tint en del av den og luktet. Er generelt skeptisk til iskrystaller i frossenmat. Hele familien fikk en vemmelig matforgiftning pga det for noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå