AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Ingen fare, så lenge de er fake. Har du misforstått, og begynner å tulle med ærlige folk, så er det selvsagt en mulighet. Anonymkode: 8d8a0...128
norw Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen fare, så lenge de er fake. Har du misforstått, og begynner å tulle med ærlige folk, så er det selvsagt en mulighet. Anonymkode: 8d8a0...128 Men jeg har vel egentlig ikke skrevet noe som er ille nok til at det kan få konsekvenser 🤔 Har blitt kontaktet av falske folk på WhatsApp også. Flere som starter med å kalle meg et annet navn. Så på nr at det var Hong Kong.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Ikke rart du ble fjernet du var jo drit frekk. Hvorfor antar du at det er fake profil bare fordi de skriver på engelsk? Og hvis du mener at du kan se det ut fra bildene hvorfor gidder du å matche med dem? Anonymkode: 23ea7...137 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 norw skrev (3 timer siden): Men jeg har vel egentlig ikke skrevet noe som er ille nok til at det kan få konsekvenser 🤔 Det er ikke ulovlig å fleipe, eller si upopulære ting, og få vil rapportere på det grunnlaget. Selv har jeg jeg bare rapportert åpenbart fake profiler. Konsekvensen av å bli rapportert, er utestenging. Det kan være veldig vanskelig å rette opp i, for hvordan skal ting bevises? Jeg kjenner folk som har fått begrensninger på seg, hos Facebook, og fikk ikke vite hvorfor, og fikk heller ikke ordnet opp i det. Anonymkode: 8d8a0...128
norw Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke rart du ble fjernet du var jo drit frekk. Hvorfor antar du at det er fake profil bare fordi de skriver på engelsk? Og hvis du mener at du kan se det ut fra bildene hvorfor gidder du å matche med dem? Anonymkode: 23ea7...137 Varsellampene blinket, dette var neppe en reell dame. Jeg pleier vanligvis å sveipe dem til venstre, selv om de er pene nok i massevis.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Hvordan vet du at profilen var fake , og hvorfor matcher du? Flight tickets? Rart du ble fjernet som match.. Anonymkode: 1d3c3...c2a 1
Gjest Warrior Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Aner ikke, men det er vel en fare hvis det er ekte profiler du fleiper med i alle fall? Hvordan vet du 100% om det er fake profil og hva er egentlig poenget med å fleipe med de? Fake profiler og de jeg tror er fake ignorerer jeg alltid og bruker ikke tiden min på å fleipe med de. Har viktigere ting å gjøre, og tenker hvorfor ta sjansen på å bli rapportert for å tulle med fake profiler? Hvorfor bruke tiden på de i det hele tatt? Det er jo nok av ekte profiler, ekte folk å snakke med, møte og bruke tiden på Endret 3. mars 2023 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå