Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Min mammaperm er snart over og jeg har nettopp vært hos legen ang rygg og skulder problemer. Var sykemeldt pga dette rett før jeg gikk ut i mammaperm også. Jobber i en jobb med pasienter med løft og diverse . Legen mener jeg trenger å gå regelmessig til fysio og trene opp en god stund før kroppen min klarer noe som helst av arbeid. Skal egentlig begynne på jobb i mai og kjenner jeg er litt stresset nå om jeg må sykemelde meg fra jobbben … betyr det at jeg plutselig ikke har rett på sykepenger ? Jeg har hatt 100% mammaperm .. skikkelig uro i magen disse dagene for hvordan det skal gå uten sykepenger . Kan heller ikke gå på jobb å risikere å få prolaps eller forverre plagene 😕 takker for svar❤️

Anonymkode: 10868...f25

AnonymBruker
Skrevet

Om du har hatt lønnet permisjon teller dette som inntekt ved sykemelding. 

Anonymkode: 44c08...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Veldig relevant om du har hatt ulønnet eller lønnet. Har du hatt lønnet permisjon så regnes det som inntekt som gir rett til sykepenger. Ulønnet permisjon er annerledes, da mister man rettighetene etter en viss tid. 

Anonymkode: 55f1f...4ab

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke startet med fysioterapi og trening tidligere? Litt sent den dagen permisjonen går ut. Du får få tilrettelegging på jobb.

Anonymkode: e9790...ac7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor har du ikke startet med fysioterapi og trening tidligere? Litt sent den dagen permisjonen går ut. Du får få tilrettelegging på jobb.

Anonymkode: e9790...ac7

Kan du ikke å lese? Hun skal begynne i mai.

Anonymkode: 96f80...482

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...