AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Kan noen gi meg en kort recap av sesongen eller siste episode? Evt råde meg til hvor jeg kan finne dette Anonymkode: 76c4a...d34
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 https://tv.nrk.no/serie/exit/sesong/2/episode/8/avspiller Er veldig lett å finne det selv, men her er link Anonymkode: 18539...847
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Åja beklager, mente ikke at jeg skal se episoden men bare om noen ville fortelle kjapt hva som hendte Anonymkode: 76c4a...d34
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Åja beklager, mente ikke at jeg skal se episoden men bare om noen ville fortelle kjapt hva som hendte Anonymkode: 76c4a...d34 det er jo selvfølgelig veldig typisk for Kvinneguiden å kommentere alt mulig annet, enn det selve tråden egentlig handler om. Anonymkode: 56e35...587
Mezzosoprena Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 11.15): Kan noen gi meg en kort recap av sesongen eller siste episode? Evt råde meg til hvor jeg kan finne dette Anonymkode: 76c4a...d34 Kort fortalt: Hermine tjener masse penger på innsidehandel, får hun svenske til å banke seg helseløs slik at hun kan skylde på Adam fordi han har sett at hun også deltok i innsidehandelen og truer med å fortelle dette hvis hun sladrer på ham. Adam blir tatt inn til avhør, og i båten hans finner de penger som kan kobles til ulovlig handling. William er på fjellet, og vi vet ikke helt hva som skjedde med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå