Gjest Starya Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Xen snakker om å kjøpe ungen en spillemaskin i julegave. Han snakke mest om x-box. Jeg har hørt gutten snakke om at han ønsker seg game cube.. Noen som vet hva som er best, med tanke på pris, pris på spill og TYPE spill? Playstation ble også nevnt. Fra før har gutten en nintendo 64. Jeg hintet forøvrig frempå om at ski hadde gjort seg.. Svaret lød: "Det er jo ikke snø!" Ah well... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #2 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg ville valgt x-box.. da har dere(eller barnet da) dvd spiller og, det kan være kjekt. Spm om det vil nok også komme.. Begge maskinene(x-box og game-cube) er forholdsvis nye, så så veldig mange spill har det ikke rukket å komme enda. (jeg syns det er endel da..men hva er mye*s*) Pris på spill er ganske likt..dyrt:( Maskinene har sunket bra i pris,en x-box får du til under 2000. Game-cuben vet jeg ikke.. Vil tro det er rundt det samm,konkurranse her vettu:) Ifølge min kjæreste har x-boxen den beste grafikken på spillmaskiner foreløpig.. Han har det som er, så han vet det nok Har du noen spm jeg ikke vet svaret på kan jeg forresten formidle dem til han, spill er det han kan mest om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Str er veldig forskjellig da.. Gamecube er liten og søt. X-boxen er ganske stor. Dårlig design på den maskinen :-? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 Str er veldig forskjellig da.. Gamecube er liten og søt. X-boxen er ganske stor. Dårlig design på den maskinen :-? :D Jo, men kjøper du dvd-kort har du en dvd-spiller også, og da er det ikke unormalt utseende på den i hvert fall. Jeg har også hørt mye skryt av x-box - vi har den - uten at jeg overhodet bryr meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. oktober 2002 #5 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hva med typer spill da? Jeg har alltid hatt inntrykk av at nintendo har en mer "snill" profil på det området, eller er det innbildning..? Også lurer jeg jo på om noen av de setter spesielle krav til tv'n.. (har en gammal tv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #6 Del Skrevet 29. oktober 2002 x-boks er best! liten plass vil ikke hele ruklet med kontroller og det hele ta likevel.. særlig ikke når det er i bruk! få noen som har peil til å se på TV`n.. hvor gammel er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. oktober 2002 #7 Del Skrevet 29. oktober 2002 Den er fra 91, tror jeg, men uten tekst-tv. Merket heter Nesco... Tror ikke den har inntak for scart-plugg, trengs det? Hmm.. Kanskje jeg må si til x-en at ungen samtidig må få en ny tv..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #8 Del Skrevet 29. oktober 2002 jeg aner ikke om (og i såfall hvordan) man skal kunne koble til en x-boks utan scart-kontakt.. jeg tror kanskje ikke det er mulig.. men jeg er ingen ekspert.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 29. oktober 2002 #9 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei! Kan nok ikke hjelpe deg med spm ditt om scart, men jeg vet i alle fall at game cube har de mest barnevennlige spillene så langt. Men så spørst det jo da hvor gammel barnet ditt er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #10 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er heller ikke sikker på dette med scart,men jeg vil tro du må ha det.. Hvis ingen vet så kan jeg spørre typen. Men må vente til torsdag, han er påøvelser ute i skauen :-? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. oktober 2002 #11 Del Skrevet 29. oktober 2002 Guttungen er straks ni. Når jeg tenker meg om, så er det jo scart-tilgang på den lille gamle tv'n han har på rommet.. Så da er vel det problemet løst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #12 Del Skrevet 29. oktober 2002 Fikk en brosjyre fra spaceworld idag.. De har tilbud på begge maskinene.. x-box til 1698 inkl 2 spill.(sega gt 2002 og jetset radio future) Vet ikke hva slags spill dette er men.. Gamecube får du til 1798. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. oktober 2002 #13 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg er vel ikke den med størst kunnskap på dette området kanskje, tenkte bare jeg skulle nevne at PS2 også kan brukes som DVD-spiller...siden noen nevnte at X-box har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. oktober 2002 #14 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ja det er sant... og foreløpig har den endel flere spill.. Men det var det om man skal ha det "nyeste" da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #15 Del Skrevet 30. oktober 2002 jeg ville absolutt valgt playstation 2, der er de beste spillene. bla GTA3 og GTA Vice City, som kommer ut nå 8 november (jeg gleder meg som en drittunge). dessuten kan du installere chip og brenne ut alle spillene gratis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. oktober 2002 #16 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det koster endel å chippe og da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 30. oktober 2002 #17 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det er sant at det koster litt å chippe en PS2, men det er ingenting i motsetning til hva man sparer på å spille brente spill fremfor å kjøpe de i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. oktober 2002 #18 Del Skrevet 30. oktober 2002 Nei det er sant.. Men man må jo støtte de som lager bra spill ved å kjøpe dem.. Eller må ikke, men jo fler som brenner jo færre kjøper spillene.. Sier seg selv hva produsenten gjør da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. oktober 2002 #19 Del Skrevet 30. oktober 2002 Eeeh.. Det skal verken chippes eller brennes noe her i gården da.. :o Bare spilles, og det på barnevennlige spill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 30. oktober 2002 #20 Del Skrevet 30. oktober 2002 Madison: Enig. :] Starya: Har maskinene det er snakk om, og hadde selv satset på GameCube da håndkontrollene passer bedre i mindre barnehender, og utvalget av barnevennlige spill er nok for tiden større en de andre. Den er jo også søt, og har tilogmed et håndtak. Ulempe er selvsagt at spillene har nå kommet over på plater istedenfor de sjarmerende kassettene som ble brukt før av Nintendo, så de er litt lette å ripe. Men det samme gjelder jo alle de nyeste maskinene. :/ Men så lenge de blir puttet tilbake i coverne, så går det selvsagt bra :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå