Gå til innhold

Er det vanlig at kvinner i 40-årene snakker med hverandre om at menn som er deilige og at de hadde tatt de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste denne tråden. Er det sant at eldre kvinner snakker med hverandre på denne måten? 

Anonymkode: 06bb0...77f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Leste denne tråden. Er det sant at eldre kvinner snakker med hverandre på denne måten? 

Anonymkode: 06bb0...77f

Nei. I hvert fall ikke i min krets. «Gutter/menn» er ekstremt sjeldent samtaletema.

Anonymkode: d8568...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det synes jeg er både barnslig og smakløst.

Anonymkode: fbb64...ff1

Skrevet

Nei, det tror jeg aldri jeg har opplevd. Vi skravler jo om alt og ingenting, men ekstremt lite om menn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 33f04...387

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eldre kvinner faktisk. Ja, det er vanlig at kvinner i 40 årene snakker slik med venninne sine, men det er selvsagt individuelt. Jeg vil anta at de som ser på seg selv som « eldre” ikke gjør det? 

Anonymkode: f6136...a43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ikke blind selv om vi blir 40 så det hender at vi snakker om eye candy ja. 

Anonymkode: b1c3d...140

• Liker 2
Gjest EmKay
Skrevet

Eldre kvinner.... 😛 

Altså, i tidlig 20-årene hadde jeg sikkert sett for med at godt voksne damer ikke snakket om sånne ting. 
Men, nå er jeg 33, og jeg og venninnene mine snakker fortsatt om det samme som da vi var unge, bare ispedd litt mer samfunnsproblemer, karriere og familieliv. Vi snakker om sex, om frustrasjoner i forholdet, kjipe venninner, ting som gjør oss glad, og også en gang i blant om "deilige menn". Det være seg en skuespiller vi synes er hot, eller en bekjent vi ikke har sett på mange år som har forandret seg til det bedre. 

Ser ikke for meg at det plutselig skulle endre seg bare fordi vi bikker 40. Vi har kanskje mistet "ungdommen" da, men vi har ikke mistet synet 😎

Skrevet

Selvfølgelig. "Wow, hadde ikke trengt sukker på denna!"
Men ikke mens andre hører på.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, snakker egentlig lite om menn med andre. De fleste jeg kjenner har vært i samme forhold i en årrekke. Jeg er mer av en løs kanon selv, men gidder aldri nevne noe om kjærlighetslivet mitt siden menn kommer og går i mitt liv. Jeg nevner gjerne navnet om vi har vært sammen ett år eller mer, men kunne aldri falt meg inn å kommentere random menn eller en manns kropp🤭

Anonymkode: 0a891...670

Skrevet
Andro skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig. "Wow, hadde ikke trengt sukker på denna!"
Men ikke mens andre hører på.

Jepp, vi fleiper og skøyer litt om sånt ..  "Oi, sikkert snadderstang på han der " .. osv.   Spesielt etter et vinglass eller to, vi har jo lyster fortsatt.  ( sterkere enn før hos mange av oss)

Programmer "Sofa"  er laget for å være god tv-underholdning og klippet og redigert, så det  tror jeg ikke så mye på.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 08aab...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...