Gå til innhold

Vurderer brystløft (Oslo)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 og har begynt å vurdere brystløft. Har begynt å få mye nakkeplager og hodepine av å bruke BH. Min mormor hadde dype søkk i skuldrene etter BH og mamma tok brystløft på min alder. Så det ligger vel litt i slekta at vi får litt trøbbel.

Jeg synes ikke egentlig jeg har så store pupper, men jeg har en ganske stor cup (H/I). De er på en måte store i diameter, men ikke ellers. Er ikke sånn at man ser på meg og tenker jeg har store pupper. Så tror ikke jeg har nok til å fjerne til at det kan dekkes av det offentlige. Synes det er vanskelig å finne gode BHer der spiler sitter ordentlig. Har vært innom flere undertøysbutikker og kjøpt dyre BHer uten at det har hjulpet.

Jeg er egentlig litt engstelig for et slikt inngrep. Har hatt et tøft inngrep med legefeil som har gjort at jeg har fått litt noia fordi jeg nesten døde og havnet i koma. Er også redd for å miste følelsen i brystvortene mht. sex.

Er det noen som har gjort et slikt inngrep med brystløft i Oslo? Hvilken klinikk valgte dere? Var det et greit inngrep? Var dere lenge borte fra jobb? Hvordan ble arrene? Fikk dere nedsatt følelse i brystvortene? Ble dere fornøyd med resultatet? Kunne dere kaste BHen? 😄

Anonymkode: b65d0...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd sports bh der man slipper vonde spiler og stropper? 

Anonymkode: cbd41...a66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prøvd sports bh der man slipper vonde spiler og stropper? 

Anonymkode: cbd41...a66

Har prøvd noen ja, men de gir ikke nok støtte, da må de være så stramme at de igjen går utover skuldrene 😕

Anonymkode: b65d0...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ikke i Oslo, og tok brystløft samtidig som silikon, men har mistet følelsen i den ene brystvorten og mye av det ene brystet. Ble veldig fint da, trenger ikke bruke BH om jeg ikke vil 😊 Var en uke borte fra jobb, arrene vises ennå (gjorde det i mai i fjor), men satser på at de blir mindre og mindre. Tålte ikke tapen som skal være på for å gjøre arrene penere, så det spiller nok også inn 😊

Anonymkode: d2c69...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen år så kan de blitt litt hengete igjen, så mange vil nok bruke BH selv etter et løft. En risiko for å miste følelse der/ mindre følsom er det. 

Anonymkode: e450a...e57

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg tok brystløft hos Aleris Frogner. Ble utrolig godt ivaretatt, men er ikke fornøyd med resultatet. Min kirurg heter Børge Davik, og ble opr. i 2022. Jeg hadde små bryster fra før, men med mye heng og store brystvorter etter strekk fra å amme 2 barn. Formen ble ok, men ønsket meg faste bryster, noe de ikke er. Ser på den andre siden naturlige ut i formen. Men! Brystvortene som jeg ba om at skulle gjøres mindre er nå både usymmetriske og av ulik størrelse og form. Det ser ikke pent ut, og virker slurvete utført. Det ser også litt snurpete ut rundt brystvortortene, som om huden rundt er slappere liksom. Anbefaler likevel Aleris Frogner, bare ikke kirurgen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...