AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hei! Var på et veninnetreff i går, og som ofte så kom spørsmålet om dating opp. Der har det vært relativt tørt lenge, og jeg er heeelt ute av gamet, samt at det er ingen jo ingen single her! Etter en nærmere felles gjennomgang av vår bekjentskapskrets kom vi frem til at det er jo ca 5 single karer i bygda her. Én av de må jeg innrømme er litt interessant for meg. Han har tidligere bedt meg ut på skitur, men jeg kunne ikke da... Ellers har vi aldri hatt noe særlig kontakt. Er det bare å ta opp igjen den invitasjonen eller har noen andre noen gode tips? Anonymkode: a61c1...608
svartkatt Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Bare spør. Skitur, kaffe eller noe, hva enn du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Dersom du faktisk er interessert, kan du gjerne ta opp kontakten. "Hei. Er det for sent å ta den skituren eller?" Men ikke gjør det bare fordi han er en av få single. Anonymkode: bd0c9...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 kunne ikke eller ville ikke? dersom du ville, men bare var opptatt på den dagen du ble bedt ut på skitur, kunne du jo foreslå et annet tidspukt. Ville du ikke fordi han ikke var bra nok, men når ingen andre er vil noe mer med deg da vurdere du kontakt andebefaler jeg å ikke ta kontakt siden hvordan tror du han hadde følt at noen kun er interessert i han bare fordi de frykter å ende opp alene? Anonymkode: 24fd7...e9a 1
Hjelpsom Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Var på et veninnetreff i går, og som ofte så kom spørsmålet om dating opp. Der har det vært relativt tørt lenge, og jeg er heeelt ute av gamet, samt at det er ingen jo ingen single her! Etter en nærmere felles gjennomgang av vår bekjentskapskrets kom vi frem til at det er jo ca 5 single karer i bygda her. Én av de må jeg innrømme er litt interessant for meg. Han har tidligere bedt meg ut på skitur, men jeg kunne ikke da... Ellers har vi aldri hatt noe særlig kontakt. Er det bare å ta opp igjen den invitasjonen eller har noen andre noen gode tips? Anonymkode: a61c1...608 Be han med på en skitur denne gangen, si at det var synd du ikke kunne sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå