AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 F.eks hvis noen forlater gruppechatter. Charteret har ikke vært brukt på flere måneder. Dvs at man må jo scrolle laaaangt ned for å finne de igjen. Hva er vitsen? Lurer da en jeg kjenner har forlatt flere chatter. Har vært en liten uoverensstemmelse med et par stykker som også er med i disse gruppechattene. Ikke noe voldsomt, men begynner jo å lure på om det bare gjort for å være barnslig? Men alle er i 30årene, så ville jo vært veldig barnslig! Personen er også deprimert til tider. Så jeg er naturligvis litt bekymret også. Mulig jeg henger meg for mye opp i det da. Anonymkode: 894eb...cf5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Barnslig / oppmerksomhetssyk Anonymkode: 91c4b...682
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Kanskje personen ikke orker å forholde seg til disse folkene lenger? De føles som energityver, og personen skjermer seg. Og om chatten ikke har vært i bruk på lenge så er det kanskje bare rydding. Hva er grunnen til at vedkommende burde fortsette å være i en chat som ikke brukes, mener du? Anonymkode: c2777...60c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Du skriver at personen er deprimert til tider, så kanskje det er en slik periode nå, at personen bare ønsker å "stikke av", slette samtaler/grupper. Jeg kan gjøre slik når jeg er ganske langt nede, så sletter jeg samtaler på snap, jeg skjuler mennesker i lista jeg egentlig vil ha masse kontakt med, men ikke vil "plage". Det har ingenting med de andre menneskene å gjøre, men MEG. Jeg føler meg som verdens verste plage i verden, og vil egentlig bare stikke av. Men sånn ellers så tenker jeg at om chattene ikke er i bruk, så er det egentlig ikke noe å bry seg om. Om chatten er aktiv fra en tid til annen derimot, så kan det jo tenkes at personen ikke føler seg lenger endel av samtalen/vennegjengen/ikke relevant lenger Anonymkode: 4907d...268
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kanskje personen ikke orker å forholde seg til disse folkene lenger? De føles som energityver, og personen skjermer seg. Og om chatten ikke har vært i bruk på lenge så er det kanskje bare rydding. Hva er grunnen til at vedkommende burde fortsette å være i en chat som ikke brukes, mener du? Anonymkode: c2777...60c Jeg tenker det enkleste er å bare la chatten være. Når det er 6mnd-1år siden, så må man jo aktivt søke den opp eller bla nedover. Er ikke det mer stress? Da legger man jo energi i det likevel liksom. Anonymkode: 894eb...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå