Gå til innhold

Hva er grunnen til at noen forlater samtaler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F.eks hvis noen forlater gruppechatter. Charteret har ikke vært brukt på flere måneder. Dvs at man må jo scrolle laaaangt ned for å finne de igjen. Hva er vitsen? 

Lurer da en jeg kjenner har forlatt flere chatter. Har vært en liten uoverensstemmelse med et par stykker som også er med i disse gruppechattene. Ikke noe voldsomt, men begynner jo å lure på om det bare gjort for å være barnslig? Men alle er i 30årene, så ville jo vært veldig barnslig! Personen er også deprimert til tider. Så jeg er naturligvis litt bekymret også. Mulig jeg henger meg for mye opp i det da. 

Anonymkode: 894eb...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig / oppmerksomhetssyk 

Anonymkode: 91c4b...682

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje personen ikke orker å forholde seg til disse folkene lenger? De føles som energityver, og personen skjermer seg. Og om chatten ikke har vært i bruk på lenge så er det kanskje bare rydding. Hva er grunnen til at vedkommende burde fortsette å være i en chat som ikke brukes, mener du? 

Anonymkode: c2777...60c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at personen er deprimert til tider, så kanskje det er en slik periode nå, at personen bare ønsker å "stikke av", slette samtaler/grupper. 

Jeg kan gjøre slik når jeg er ganske langt nede, så sletter jeg samtaler på snap, jeg skjuler mennesker i lista jeg egentlig vil ha masse kontakt med, men ikke vil "plage". Det har ingenting med de andre menneskene å gjøre, men MEG. Jeg føler meg som verdens verste plage i verden, og vil egentlig bare stikke av. 

Men sånn ellers så tenker jeg at om chattene ikke er i bruk, så er det egentlig ikke noe å bry seg om. Om chatten er aktiv fra en tid til annen derimot, så kan det jo tenkes at personen ikke føler seg lenger endel av samtalen/vennegjengen/ikke relevant lenger

Anonymkode: 4907d...268

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje personen ikke orker å forholde seg til disse folkene lenger? De føles som energityver, og personen skjermer seg. Og om chatten ikke har vært i bruk på lenge så er det kanskje bare rydding. Hva er grunnen til at vedkommende burde fortsette å være i en chat som ikke brukes, mener du? 

Anonymkode: c2777...60c

Jeg tenker det enkleste er å bare la chatten være. Når det er 6mnd-1år siden, så må man jo aktivt søke den opp eller bla nedover. Er ikke det mer stress? Da legger man jo energi i det likevel liksom.

Anonymkode: 894eb...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...