Gå til innhold

Er Fetisha et vanlig navn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvem i all verden døper datteren sin med et navn som bare gir uheldige assosiasjoner?

Anonymkode: 6821a...4ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg og samboer spør oss det samme hver gang vi ser henne på tv. Vi har det litt gøy med det også. «Hva tror du fetisjen til foreldrene til Fetisha er?»😆

Anonymkode: 8b3e6...6f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har også snakket om det selv i en podcast (den til Marta Leivestad om sex?), at det ikke er et vanlig navn og at det var et rart valg av moren hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Navnet og alt ellers passer nå godt sammen med hun andre nedsnødde...

Anonymkode: db6b5...13d

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke i Norge. Men alt er jo så satans woke nå, så noen vil sikkert si "jaaa". Men det er egentlig nei. 

Anonymkode: e6270...ad5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tja.

Heller det enn å hete Simen, Gunn, Odd.. Eller det relativt vanlige Hell til etternavn. 

Anonymkode: d9c23...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja.

Heller det enn å hete Simen, Gunn, Odd.. Eller det relativt vanlige Hell til etternavn. 

Hvorfor ramser du opp guttenavn? 

Skjønner jeg ironien her eller?😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 4.29):

Gunn er da ikke noe guttenavn 

Anonymkode: d35d4...061

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fetisha er et grusomt navn, men foreldrene hennes er vel ikke norske og det betyr sikkert noe annet i hjemlandet deres. Men likevel, veldig uheldig navn. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 4.29):

Det var eksempler på navn som er veldig uheldig på et annet språk. Jeg kjenner en Simen, og i England er han Simon for å slippe å presentere seg selv som "sperm". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fetisha er et grusomt navn, men foreldrene hennes er vel ikke norske og det betyr sikkert noe annet i hjemlandet deres. Men likevel, veldig uheldig navn. 

Ser ut til at faren hennes er amerikaner (fra Miami) og moren er norsk. Navnet de valgte å gi dattera er neppe særlig mer heldig i farens hjemland enn her.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Klossmajor skrev (3 minutter siden):

Ser ut til at faren hennes er amerikaner (fra Miami) og moren er norsk. Navnet de valgte å gi dattera er neppe særlig mer heldig i farens hjemland enn her.

Nei, hun er ikke norsk. Moren hennes bor fortsatt i USA.

Anonymkode: ebb77...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 3.44):

Ikke i Norge. Men alt er jo så satans woke nå, så noen vil sikkert si "jaaa". Men det er egentlig nei. 

Hehehe, ja ikke sant 😄 

Anonymkode: 7e8d4...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det var eksempler på navn som er veldig uheldig på et annet språk. Jeg kjenner en Simen, og i England er han Simon for å slippe å presentere seg selv som "sperm". 

De har da sin egen Dick.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan vel ligne på Latetia som er mye brukt I USA. Og andre navn med -isha ending. Men så var foreldrene litt vel kreative og forhåpentligvis uten forståelse for hva fetisj betyr... Det betyr jo det samme på engelsk.

Anonymkode: 29ac7...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, hun er ikke norsk. Moren hennes bor fortsatt i USA.

Anonymkode: ebb77...e2a

Ok. Da er vel hennes yngre søsken, hennes halvsøsken.

Uansett er det ganske pussig at et amerikansk par kaller dattera si for Fetisha.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Klossmajor skrev (14 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til henne annet enn at jeg vet at hun er venninna til verdens verste forbilde og de har hatt en podkast sammen (som jeg aldri har hatt interesse av å høre på), men jeg trodde hun hadde foreldre fra et muslimsk land eller noe. Er jo ikke alle muslimske jenter som blir tvunget til å gå med muslimske klær. Men når de er amerikanere er det jo like ille som her i Norge å kalle henne Fetisha. Er hun født i USA da? For her i Norge hadde vel aldri navnet blitt godkjent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kjenner ikke til henne annet enn at jeg vet at hun er venninna til verdens verste forbilde og de har hatt en podkast sammen (som jeg aldri har hatt interesse av å høre på), men jeg trodde hun hadde foreldre fra et muslimsk land eller noe. Er jo ikke alle muslimske jenter som blir tvunget til å gå med muslimske klær. Men når de er amerikanere er det jo like ille som her i Norge å kalle henne Fetisha. Er hun født i USA da? For her i Norge hadde vel aldri navnet blitt godkjent. 

Foreldrene bodde iallfall i Amerika. https://www.kk.no/livet/na-far-hun-knapt-en-paracet-av-oss/77450631

Her står det at Fetisha er et afrikansk navn. https://www.names.org/n/fetisha/about

Her er litt mer om navnet https://www.names.org/n/fetisha/about

AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 13.17):

Jeg og samboer spør oss det samme hver gang vi ser henne på tv. Vi har det litt gøy med det også. «Hva tror du fetisjen til foreldrene til Fetisha er?»😆

Anonymkode: 8b3e6...6f8

Har aldri slått meg. Men ikke overrasket over at det fremdeles er mye mobbing blant barn og ungdom, når voksne mennesker er så barnslig.

Anonymkode: 58d5c...ee9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...