Gå til innhold

Er det et marked bestående av folk med fise-fetish?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne det blitt en måte å tjene til livets opphold på? Fise på folk med fise-fetish mot betaling?

Anonymkode: 557ae...c8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er iallfall nok til at dette er en tilbakevendende valgmulighet i femdom type PC spill. 

Så sånn sett er det jo marked for selve fetishen. Det er tilstrekkelig marked til at noen velger å kode det inn i et spill.

Hvis du jobber som dominatrix, så er det kanskje noen av kundene som ville ønsket at dette var i ditt "repertoir". 

Men å bare møte opp, fjerte, og få penger.....? Tviler. Da har i så fall noen gjort et forbasket godt forarbeide for å koble deg til en liten gruppe av rike særinger. 

Anonymkode: 71671...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er iallfall nok til at dette er en tilbakevendende valgmulighet i femdom type PC spill. 

Så sånn sett er det jo marked for selve fetishen. Det er tilstrekkelig marked til at noen velger å kode det inn i et spill.

Hvis du jobber som dominatrix, så er det kanskje noen av kundene som ville ønsket at dette var i ditt "repertoir". 

Men å bare møte opp, fjerte, og få penger.....? Tviler. Da har i så fall noen gjort et forbasket godt forarbeide for å koble deg til en liten gruppe av rike særinger. 

Anonymkode: 71671...f90

Synd, var fisingen jeg gjerne ville stått for, uten så mye annet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet det er ei som baserer hele onlyfans-innholdet sitt på fise-videoer. Tror hun selger fis på glass også. Det var også en sak en eller annen plass for noen år siden om ei som også solgte fis på glass og tjente en god del, så det er ikke umulig 

Anonymkode: aaa48...93b

• Hjerte 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Så lenge du er dame, kan du leve av det meste, inkludert fise-fetisj. (Det er aller mest menn som betaler for fetisj-content).

Kommer an på om du tar risken på å bli gjenkjent. Jeg har fått tilbud om masse rart opp igjennom(bl.a finn.no og Tise av alle ting😂), så kommer an på hvor du legger linja di.

Skrevet

Hørte om ei som solgte fis på glass og hun tjente vist bra. 

Hun la vist opp til å ha en luftgivende diett,  men måtte gi seg da dietten ga henne bivirkninger. 

Tror jeg hørte det på et av disse lørdagsradioprogrammene på p1.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 13.23):

Endret av KongenAvAlt
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en ganske kjent sak at det finnes folk med fise-fetisj.

Anonymkode: eb05a...878

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trodde det var en ganske kjent sak at det finnes folk med fise-fetisj.

Anonymkode: eb05a...878

Alltid vært en utbredt fetisj damer som fiser. Alle her vel hørt uttrykket fise-fine damer.

Anonymkode: 3dd07...b0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 18.15):

Vet det er ei som baserer hele onlyfans-innholdet sitt på fise-videoer. Tror hun selger fis på glass også. Det var også en sak en eller annen plass for noen år siden om ei som også solgte fis på glass og tjente en god del, så det er ikke umulig 

Anonymkode: aaa48...93b

Må bare beundre dette forretningstalentet!

Anonymkode: 6b147...146

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig aldri skjønt greia med å kjøpe fis på boks. Litt spesielt. 

Anonymkode: a56c6...4d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 13.23):

500 

avtale?

Anonymkode: 6297f...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...