AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Vi skal sannsynligvis til Gran Canaria, et sted vi ikke har vært før. Lenge har mitt største ønske vært å dra til Mogàn, men virker som det meste av leiligheter er booket allerede. Altfor dyrt på hotellet m/mat😬 Anonymkode: cfebb...d95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Vi var to uker (pluss, pga SAS-streiken) i Hellas i fjor, på Samos. Leide bil og koste oss. Bodde på et lite, rolig sted, ikke overfylt. Veldig deilig. I år tar vi Kielferga og tar en drøy uke i Tyskland. Planlagt i samråd med tenåringen. Anonymkode: 65d66...e34 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Det kommer vel an på tenåringen og dere? Vi skal på togferie i Europa, fordi det var tenåringens ønske. (Flest mulig land og byer, tror jeg egentlig var håpet.) Anonymkode: 373ac...927 1
Andro Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Tenåringen jobber, så det blir stort sett bare helger. I fjor var det konserter og festivaler. Er vi heldige i år, så har vi ei uke til spontanturer. Kanskje Hellas. Billig å reise med fly, og det er unødig å bestille overnatting på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det kommer vel an på tenåringen og dere? Vi skal på togferie i Europa, fordi det var tenåringens ønske. (Flest mulig land og byer, tror jeg egentlig var håpet.) Anonymkode: 373ac...927 Vi er glade i sol og varme. Togferie er ikke noe for junior her, dessverre. Datteren og jeg elsker shopping og lott kulturelle opplevelser, men ikke de to andre 😏 Så, deg må bli badeferie (som alltid 😅). Anonymkode: cfebb...d95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 Sorry skrivefeil…! 😳 Ts Anonymkode: cfebb...d95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 Andro skrev (5 timer siden): Tenåringen jobber, så det blir stort sett bare helger. I fjor var det konserter og festivaler. Er vi heldige i år, så har vi ei uke til spontanturer. Kanskje Hellas. Billig å reise med fly, og det er unødig å bestille overnatting på forhånd. Takk for svar 😊 Tenåringene og vi har to uker sammen (hun eldste skal jobbe og på et par konserter hun også), men vi må utenlands. Anonymkode: cfebb...d95
Kjetil E Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er glade i sol og varme. Togferie er ikke noe for junior her, dessverre. Datteren og jeg elsker shopping og lott kulturelle opplevelser, men ikke de to andre 😏 Så, deg må bli badeferie (som alltid 😅). Anonymkode: cfebb...d95 Hva med franske rivierian, der kan du og din datter utforske shopping, slott og kulturelle opplevelser, mens de i familien som vil ha sol og badestrand får mer enn nok av det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi er glade i sol og varme. Togferie er ikke noe for junior her, dessverre. Datteren og jeg elsker shopping og lott kulturelle opplevelser, men ikke de to andre 😏 Så, deg må bli badeferie (som alltid 😅). Anonymkode: cfebb...d95 Da er vel Palma, Nice eller Barcelona tingen for dere! Anonymkode: 5e87f...885
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #10 Skrevet 3. mars 2023 Kjetil E skrev (5 timer siden): Hva med franske rivierian, der kan du og din datter utforske shopping, slott og kulturelle opplevelser, mens de i familien som vil ha sol og badestrand får mer enn nok av det. Takk! 😊 ts Anonymkode: cfebb...d95 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da er vel Palma, Nice eller Barcelona tingen for dere! Anonymkode: 5e87f...885 Takk! 😊 Jeg har faktisk sittet å lett etter leilighet/hotell i Palma, og mannen nevnte Nice. Barcelona høres også spennende ut! Ts Anonymkode: cfebb...d95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 To uker i Kreta.🌞🌴endelig. Ble ikke noe av fjor pga SAS streiken, vi som gledet oss fælt. Har en 17 åring som skal bort med far også. Håper på en ellers fin sommer her i Norge Anonymkode: 20064...e60 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 Sitter å lurer på Thailand. Vi var i Thailand når tenåringen var 3 år. Det husker han ikke. Lurer på å reise tilbake. Anonymkode: 9af3c...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå