Forundret.. Skrevet 3. mars 2023 #21 Skrevet 3. mars 2023 Hvis en har Coop Mastercard, kan en da registrere det hos trumf som betalingskort og få utbytte på det i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #22 Skrevet 3. mars 2023 Jeg drar Trumf kortet hver gang jeg handler og betaler med Bank Norwegian, dvs jeg får både trumf poeng og Cash points til å kjøpe flybilletter med... 😉 Anonymkode: 939ec...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #23 Skrevet 3. mars 2023 Forundret.. skrev (7 minutter siden): Hvis en har Coop Mastercard, kan en da registrere det hos trumf som betalingskort og få utbytte på det i tillegg? Er det ikke bare debetkort som går da? Men scann trumf medlemskortet før du drar mastercardet. Anonymkode: a3335...eaa
Forundret.. Skrevet 3. mars 2023 #24 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det ikke bare debetkort som går da? Men scann trumf medlemskortet før du drar mastercardet. Anonymkode: a3335...eaa Aner ikke. Jeg har ikke fysisk trumfkort, jeg så etter det inne på appen men jeg finner det ikke.. er det ikke digitalt kort der inne?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #25 Skrevet 3. mars 2023 Trumf har en utvidelse til de fleste nettlesere. Den sier i fra om du er på en side hvor du kan få trumf. Jeg har handleliste, og der skriver jeg opp til fortløpende. Handler da ofte rengjøringsprodukter etc som ikke har holdbarhetsdato på trippel-dagene. Altså produkter jeg uansett skal ha. https://viatrumf.no/ Anonymkode: f7480...c20
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #26 Skrevet 3. mars 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Svarer du for ALLE nå? Så du sier at trippel trumf, bleie avtaler etc og forsåvidt andre typer tilbud IKKE fører til økt innkjøp eller økt omsetning for butikkene?! Anonymkode: fa2e6...952 Det er vel ikke det vi sier. Vi sier at folk ikke kjøper mye de ikke trenger kun for å få bonuspoeng. Selvsagt er det folk som legger handelen til Kiwi for å få annanhver bindpakke gratis og handler mer, men det betyr ikke at de samtidig kjøper masse de ikke trenger for å få poeng. Anonymkode: 80024...faf
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #27 Skrevet 3. mars 2023 Forundret.. skrev (33 minutter siden): Hvis en har Coop Mastercard, kan en da registrere det hos trumf som betalingskort og få utbytte på det i tillegg? Nei, man tjener ikke opp hos andre matvarekjeder. Anonymkode: f7480...c20
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #28 Skrevet 3. mars 2023 Jeg pleier også ta storhandlen på kiwi når det er trippeltrumf, det blir en del penger det i løpet av året. For meg som har dårlig råd er det gull verdt 😌 Handler også apotekvarer på apotek1 på nettet og henter i butikk. Viatrumf bruker jeg når jeg handler på Lyko f.eks. Forresten, hvordan skanner dere trumf kort også betaler med kredittkort for å få ekstra bonus? Kan man gjøre det i selvbetjeningskassa? Anonymkode: 84b39...a12
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #29 Skrevet 3. mars 2023 I tillegg til det som er nevnt tidligere, får jeg trumfbonus på strømregningen (en ordning hos Fjordkraft). Har dratt i land ganske mye trumf på det. Anonymkode: 38e9b...7dc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #30 Skrevet 3. mars 2023 Handler alltid via viatrumf.no. Vi har fjordkraft som strømleverandør får 1% av regninga i trumfbonus. Handler kun på Kiwi, innimellom på meny hvis det er noe spesielt. Handler på trippeltriumf. Konverterer trumf til eurobonus, bruker de på hotell eller flyreiser da det passer min familie best. Mannen min bruker sas betalingskort. Jeg bruker banknorwegian. Får cashpoints der og. Anonymkode: 8ffc5...84f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #31 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler alltid via viatrumf.no. Vi har fjordkraft som strømleverandør får 1% av regninga i trumfbonus. Handler kun på Kiwi, innimellom på meny hvis det er noe spesielt. Handler på trippeltriumf. Konverterer trumf til eurobonus, bruker de på hotell eller flyreiser da det passer min familie best. Mannen min bruker sas betalingskort. Jeg bruker banknorwegian. Får cashpoints der og. Anonymkode: 8ffc5...84f Får også trumf på Talkmore. Vurderer å bytte dit, hvis ikke prisforskjellen er veldig stor på vårt forbruk. Anonymkode: 8ffc5...84f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #32 Skrevet 3. mars 2023 jeg sparer mest som flere over her: ved å bruke et kredittkort som gir 2% i alle matvarebutikker og så i tillegg å ha Æ-appen, Coopmedlemsskap og Trumfmedlemsskap. Da trenger jeg hverken Trumf Visa kredittkort eller Coop Masttervcard (eller hva nå enn de har). På Coop har jeg lagt inn kredittkortet i appen/medlemsskapet slik at jeg får de 2% pluss 1% kjøpsutbytte (jeg så over at noen fikk 2%, men det gjør ikke jeg). Jeg betaler i appen/CoopPay. På Kiwi etc må jeg scanne fysisk Trumfkort i tillegg til å betale med kredittkortet da det ikke er mulig å legge inn kredittkort i Trumf. Hvordan man gjør dette i selvbetjeningskasser aner jeg ikke da min lokale Kiwi ikke har dette. Til tross for Trumfmedlemsskap handler jeg svært sjelden på Kiwi da butikken ikke ligger så gunstig til for meg. Det blir stort sett hvis jeg trenger variasjon, de har gode tilbud eller på trippeltrumftorsdager (hvis jeg husker det). Og nei, jeg hamstrer ikke. Min Trumfkonto er på under 50 kroner, tror jeg, og opptjent hittil i år hos Coop er vel ca 80 kroner. Men så handler jeg i grunnen mest på Rema og innsparingene på kredittkortet er over 300 kroner så langt i år. Anonymkode: c6a0b...396 1
Forundret.. Skrevet 3. mars 2023 #33 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, man tjener ikke opp hos andre matvarekjeder. Anonymkode: f7480...c20 Jeg leste det etterpå. Man tjener ikke hos konkurrerende dagligvare og byggevareforetninger. Coop Mastercard 1% ekstra bonus automatisk registrert når du handler med kortet hos Coop, i tillegg til kjøpeutbytte 0,5% bonus alle andre steder i verden* Reise- og avbestillingsforsikring inkludert** Medlems-og betalingskort i ett Egenandelsforsikring på leiebil inntil 12 000 kr inkludert** Tilleggskort for familiemedlemmer uten kostnad 0 kr årsavgift 45 dagers rentefri kreditt Inntil 20% rabatt på leiebil hos Avis *Gjelder på all handel opp til bonus på 2500 kr. Gjelder ikke konkurrerende dagligvare- eller byggevareforretninger. **Gjelder når du betaler minst 50% av reisens kostnader eller leiebil med kortet. Gjelder også for fremtidige reiser bestilt med gammelt Coop Mastercard.
Kila Skrevet 3. mars 2023 #34 Skrevet 3. mars 2023 Handler alt (som ikke er på tilbud andre steder) på Kiwi. Passer på å handle mest mulig av det jeg trenger som holder seg lenge på trippeltrumf. Bruker også alltid viatrumf når det finnes. Blir faktisk mange trumfkroner i løpet av et år. Jeg har imidlertid fast konvertering til EuroBonus-poeng, og bruker disse på reiser. Konverteringsraten er billigere enn å kjøpe poeng på andre måter. Nå reiser jeg mye privat da, så EuroBonus-poeng er mer verdt enn kronene det utgjør for min del. Sammen med kredittkort med poengopptjening blir det lett en reise tur/retur USA på business i året - bare som ekstrabonus på ting jeg allerede måtte kjøpe. 1
Trumfjeger Skrevet 5. juni 2023 #35 Skrevet 5. juni 2023 Hei! Er det noen som sitter med litt trumfpoeng og ønsker å selge? Jeg betaler mer enn man får ved å bare overføre det til konto.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #36 Skrevet 5. juni 2023 Jeg sparer mest bonus på hotellovernattinger med Viatrumf. Det blir utbetalt veldig lenge etterpå, men fint når det dukker opp noen ekstra kroner på konto. Anonymkode: 6931e...413
Jdz Skrevet 5. juni 2023 #37 Skrevet 5. juni 2023 Kjøper gjerne Trumf-poeng for pålydende + 10% om noen vil selge 😊
Neket Skrevet 5. juni 2023 #38 Skrevet 5. juni 2023 Jdz skrev (Akkurat nå): Kjøper gjerne Trumf-poeng for pålydende + 10% om noen vil selge 😊 Jeg er dritnysgjerrig på hvorfor? 😃
Trumfjeger Skrevet 5. juni 2023 #39 Skrevet 5. juni 2023 Vi overfører de trumfpoengene over til eurobonuspoeng. Slik at vi som reiser får reist mer.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #40 Skrevet 5. juni 2023 Åååh. Pleier ta de ut i cash, har 271 kr på konto nå 🤪 Anonymkode: a3335...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå