Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan benytte seg av dette best mulig? 
Jeg handler mest på Kiwi. 

Hvilken andre ting bruker dere for å samle poeng? Bruker dere Viatrumf kortet? 

AnonymBruker
Skrevet

viatrumf.no

Anonymkode: 2dbaa...3d6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så opptatt av trumfbonus... jeg skjønner det jo blir litt i løpet av ett år om dere handler alt på kiwi...Men har dere tenkt på at det er andre steder en kan spare inn MYE mer kroner? Ved å fx se på sitt totale forbruk...skeiv en liste på hva du brukte penger på forrige mnd.... jeg lover deg du har brukt mer penger på unødig tull enn du har i trumf bonus på ett år

Anonymkode: fa2e6...952

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er dere så opptatt av trumfbonus... jeg skjønner det jo blir litt i løpet av ett år om dere handler alt på kiwi...Men har dere tenkt på at det er andre steder en kan spare inn MYE mer kroner? Ved å fx se på sitt totale forbruk...skeiv en liste på hva du brukte penger på forrige mnd.... jeg lover deg du har brukt mer penger på unødig tull enn du har i trumf bonus på ett år

Tuller du nå? Du vet man får trumfbonus på mat og forbruksvarer du uansett MÅ ha, ikke sant?

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, men fint å få trumfbonusen i tillegg ;) Da sparer man enda mer penger....

Anonymkode: 34c15...35c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å handle mest mulig når det er trippeltrumf. Handler hovedsakelig på Kiwi, men ser gjennom alle butikktilbud via appen "Mattilbud" hver uke i forhold til kjøtt, brus, pizza og ost f.eks siden tilbud alltid blir billigere enn å handle på kiwi pga. trumf. Vi tjener noen tusenlapper i året på trumf. Vi går også inn på trumf.no og bestiller hotell, eller hvis vi skal kjøpe noe i nettbutikker. Er også coop-medlem, så får litt der også i løpet av et år. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å handle mest mulig når det er trippeltrumf. Handler hovedsakelig på Kiwi, men ser gjennom alle butikktilbud via appen "Mattilbud" hver uke i forhold til kjøtt, brus, pizza og ost f.eks siden tilbud alltid blir billigere enn å handle på kiwi pga. trumf. Vi tjener noen tusenlapper i året på trumf. Vi går også inn på trumf.no og bestiller hotell, eller hvis vi skal kjøpe noe i nettbutikker. Er også coop-medlem, så får litt der også i løpet av et år. 

Jeg har fått meg Kupp-appen, der er det lett å se hva som er gode tilbud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Oppsparing av trumf blir et tillegg til det du skriver her, ikke istedenfor. Jeg har et forbruk på firetusen kr pr mnd så jeg ville være veldig sulten om jeg brukte penger på tull. 

AnonymBruker
Skrevet
Andrine& skrev (Akkurat nå):

Oppsparing av trumf blir et tillegg til det du skriver her, ikke istedenfor. Jeg har et forbruk på firetusen kr pr mnd så jeg ville være veldig sulten om jeg brukte penger på tull. 

Jeg er medlem av både trumf og coop. I tillegg har jeg et kredittkort hvor jeg får 2 % bonus av kjøpet i alle dagligvarebutikker, så det vil si at jeg får totalt 3 % hver gang jeg handler på kiwi, spar, joker osv, mens jeg får totalt 4 % hvis jeg handler på coop.

Jeg setter alle trumfpoengene over på nordic choice. Det blir totalt 1 - 2 "gratis" hotellovernattinger i året på meg 🙂👌

Anonymkode: 61b83...23d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg klarer gjøre begge delene jeg.

Jeg tror mange andre også klarer både se etter tilbud og samle poeng...

Anonymkode: ea695...58f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knytta opp apotek1.no med trumf. Og så bruker jeg i tillegg Klikk og hent der for da er det ofte mye billigere og enn å bare plukke det fra hylla selv. Jeg kjøpte sist en fuktighetskrem som var på tilbud til 200 der men om en kjøpte den over nett så kosta den 150 på tilbud. Det er altså en del å spare på å bruke klikk og hent. 

Ting kan være på tilbud på apotek1.no mens apoteket har ikke satt det ned. Bruker man klikk og hent så får en tilbudsprisen.

Skal man reise med Fjordline så får en 14% i bonus, hvis det ikke var mer. 

Jeg kjøpte Xplora klokke fra xplora.no fikk da 195 kr i bonus.

Går alltid viatrumf når jeg skal ha noe fra Aliexpress også.

Er verdt å titte innom.

Anonymkode: 2ca0b...688

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Målet mitt er å bruke trumf for å så overføre det til sas bonus poeng for å kunne bestille flybilletter! 

Har derfor sas mastercard som gir bonuspoeng for hver hundrelapp, og tillegg så bruker jeg å scanne trumfkortet så blir det som kalles dobbeltapping. Kortet har også kampanje noen helger i året, hvor det gis dobbelpoeng osv. 

Følge med på hoteller og leiebilfirmaer, noen gir sas poeng her også. 

Ellers bruke viatrumf for alt det er verdt, mye poeng å samle her for ting man uansett skulle kjøpt på nett. 

Trippeltrumf dager. 

Er mange grupper på Facebook, blå eurobonus jegerne, hvor alt slikt står forklart for de som er nybegynnere

Har spart meg opp 170.000 sas eurobonus poeng på ca 3 år. Og har selv reist 3 ganger tur/retur nordnorge på bonuspoeng nå. Så for meg lønner det seg å samle trumf for å overføre det til eurobonuspoeng! 

Anonymkode: 26755...b9e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er medlem av både trumf og coop. I tillegg har jeg et kredittkort hvor jeg får 2 % bonus av kjøpet i alle dagligvarebutikker, så det vil si at jeg får totalt 3 % hver gang jeg handler på kiwi, spar, joker osv, mens jeg får totalt 4 % hvis jeg handler på coop.

Jeg setter alle trumfpoengene over på nordic choice. Det blir totalt 1 - 2 "gratis" hotellovernattinger i året på meg 🙂👌

Anonymkode: 61b83...23d

Så det er et kort som dekker både trumf og Coopbonus, eller har du to kort?

Jeg ser det finnes Trumf-visa og Coop-Mastercard 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tuller du nå? Du vet man får trumfbonus på mat og forbruksvarer du uansett MÅ ha, ikke sant?

Antar mange også hamstrer og handler ting de IKKKE trenger, kun for bonusen også. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Andrine& said:

Hvordan benytte seg av dette best mulig? 
Jeg handler mest på Kiwi.

Du får mest hvis du har Trumf-VISA og er Kiwi Pluss-kunde (gratis).

Anonymkode: 80024...faf

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Antar mange også hamstrer og handler ting de IKKKE trenger, kun for bonusen også. 

Det tror jeg er minimalt. Så mye bonus får man ikke.

Anonymkode: 80024...faf

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trumf, men er ikke noe jeg tenker på i hverdagen. Det er uansett småpenger.

Anonymkode: 833d1...8bb

Skrevet

Jeg har trumf og handler mest på Kiwi. Jeg handler det jeg trenger, jeg gidder ikke hamstre noe som helst. Bruker viatrumf når jeg handler på nett. Det koster ikke noe ekstra, men jeg får ekstra trumfbonus PÅ TING JEG UANSETT VILLE KJØPT!

Av og til er kupongtilbudene på Meny bra, da benytter jeg anledningen til å handle der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hæ?😂 nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ?😂 nei

Svarer du for ALLE nå? 

Så du sier at trippel trumf,  bleie avtaler etc og forsåvidt andre typer tilbud IKKE fører til økt innkjøp eller økt omsetning for butikkene?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...