AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hei. Må bare dele dette med dere og høre hva dere kan tenke om det, om han ikke ønsker å møte meg (noe som hadde vært veldig rart) eller om det kan finnes en skjellig grunn bak alt som gjør at han er mere useriøs…. Jeg er en 19, snart 20 år gammel jente. I et helt år så har jeg snappet MYE med en mann på snart 23. Vi er SÅ like, og går faktisk aldri tomt for noe å snakke om, og vi har hatt hverandre på 1 plassen til hverandre det hele året vi har snappet. Og hele situasjonen mellom oss har blitt super ekslusivt, til og med før 1 gangen vi møttes for 2 uker siden. For å forklare litt dypere så dere forstår - han er en veldig useriøs og morsom type, veldig sånn humoristisk som tuller og er useriøs med basically alt. For 2 uker siden møtte vi hverandre for første gang, og jeg sov hos han fra fredagen-søndag, og ALT VAR PERFEKT! Det var akkurat sånn jeg så for meg, bare bedre, og jeg er sikker på at han følte akkurat det samme, fordi når jeg kom hjem etter så har alt vært det samme som før, bare at han virker mere obsessed og skriver gjentatte ganger om dagen hvor pen/fin jeg er og at han ønsker å gjøre ting med meg igjen, og han er seksuell og skriver at han savner å slikke meg og kose med meg osv osv….Men før vi møtte hverandre så måtte jeg liksom nesten «invitere meg selv» om dere skjønner. Han er veldig sånn som skriver «kom da» og jeg er sånn som svarer tilbake med «Ja venter på invitasjon», også kan han tulle med å skrive sånn «pspspsps kom da pusen»??? Så han er liksom umulig å avtale treff fordi han tuller bort absolutt alt, og jeg gidder ikke være super desperat å ta det opp heller når jeg basically inviterte meg selv over den første gangen, siden jeg måtte spørre om en dato som passet hvor vi kunne være sammen hos han osv osv. Og greia er at jeg er så jævla obsessed med han, og han er så jævla FIN og vi bare klikker så godt fordi vi har helt like personligheter, men igjen så føler jeg ikke at jeg kommer noe vei fordi jeg ikke får avtalt treff med han. Kan bruke dagen i går som et eksempel, han skulle ned til Stavanger (7 timer unna der han bor) sammen med broren sin for å hente en bil, og på veien tilbake så må han kjøre gjennom nabobyen min. Så vi tullet litt frem og tilbake på Snapchat på veien hans hjem, også skrev jeg et eller annet sånn «skal suge deg tilbake» siden han skrev noe lignende først, og da svarte han « slutttttt, blir ZORNYYY i bilen…», så jeg svarte bare med «jeg liker det😏», og da skrev han tilbake «jeg også, men hadde likt deg enda bedre om du gjorde noe med det😏😏», så da så jeg muligheten min og svarte tilbake med «så gi meg sjangsen til å gjøre noe med det da😡», og da svarte han igjen «jeg gir deg jo sjangsen😡😡😡», også skrev jeg «nei du gjør ikke», og da tullet han litt tilbake igjen og bare «what the frick hvordan gjør jeg ikke😡😡😏», så jeg skrev rett ut «Vil du jeg skal invitere meg selv eller??😡å skrive kom da til meg er ikke noe invitasjon😑», og uheldigvis da så var han i nabobyen min da vi snakket om det, så han sendte stedsfilter og bare «inviter meg du da😏😏😏», selvom jeg har sagt til han tidligere at besøk hos meg ikke kommer til å gå. Og da ble jeg bare litt irritert og bare svarte med sånne tulle emojier tilbake igjen… men dere skjønner greia iks????? Han er super interessert online, og han var kjempe obesesed og klengete når vi var sammen, men samtidig drit useriøs når det kommer til å avtale treff. Og jeg skjønner jo ikke hvorfor han er sånn når vi til og med har møttes 1 gang nå og alt sto til forventningene fra begge sin side. Noen som har opplevd noe lignende? Evt hva kan jeg si uten å virke desperat og plaget av at han er så useriøs? Vil VIRKELIG IKKE fakke opp det her da vi som sagt har brukt et helt år på å bygge opp dette her - Han bor forresten med 2 kompiser, tenkte kanskje det kunne være en grunn, men de var der begge når jeg kom på besøk så skjønner ikke helt om det skulle være grunnen det heller Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Men, når han sier kom da - jeg oppfatter det som en invitasjon. Eller vil du ha det typ: "jeg vil gjerne at du skal komme på besøk nå i kveld" ? tror dere snakker om det samme, men at dere snakker litt forbi hverandre. Du er jente og vil ha det litt sånn romantisk og fint og ordentlig, mens han er mann og tenker at han har invitert deg og da er alt ok. Anonymkode: 9d647...533 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Har tenkt på det samme, men har sagt til han flere ganger tidligere FØR vi møttes at å skrive «kom da» ser ikke jeg på noe ordentlig invitasjon fordi da inviterer jeg meg selv igjen føler jeg.. Samtidig som at jeg tror at hvis jeg hadde svart feks «okey, når?» tilbake når han skriver «kom da», så hadde han sikkert funnet på noe tull å svare tilbake der også kjenner jeg han rett…Og glemte å skrive det i innlegget, men han bor litt over to timer unna meg, så skal vi møtes så må det avtales litt mere planlagt Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Her er det du selv som kødder det til med å være så vanskelig og tung å be Anonymkode: 7840f...270 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #5 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei. Må bare dele dette med dere og høre hva dere kan tenke om det, om han ikke ønsker å møte meg (noe som hadde vært veldig rart) eller om det kan finnes en skjellig grunn bak alt som gjør at han er mere useriøs…. Jeg er en 19, snart 20 år gammel jente. I et helt år så har jeg snappet MYE med en mann på snart 23. Vi er SÅ like, og går faktisk aldri tomt for noe å snakke om, og vi har hatt hverandre på 1 plassen til hverandre det hele året vi har snappet. Og hele situasjonen mellom oss har blitt super ekslusivt, til og med før 1 gangen vi møttes for 2 uker siden. For å forklare litt dypere så dere forstår - han er en veldig useriøs og morsom type, veldig sånn humoristisk som tuller og er useriøs med basically alt. For 2 uker siden møtte vi hverandre for første gang, og jeg sov hos han fra fredagen-søndag, og ALT VAR PERFEKT! Det var akkurat sånn jeg så for meg, bare bedre, og jeg er sikker på at han følte akkurat det samme, fordi når jeg kom hjem etter så har alt vært det samme som før, bare at han virker mere obsessed og skriver gjentatte ganger om dagen hvor pen/fin jeg er og at han ønsker å gjøre ting med meg igjen, og han er seksuell og skriver at han savner å slikke meg og kose med meg osv osv….Men før vi møtte hverandre så måtte jeg liksom nesten «invitere meg selv» om dere skjønner. Han er veldig sånn som skriver «kom da» og jeg er sånn som svarer tilbake med «Ja venter på invitasjon», også kan han tulle med å skrive sånn «pspspsps kom da pusen»??? Så han er liksom umulig å avtale treff fordi han tuller bort absolutt alt, og jeg gidder ikke være super desperat å ta det opp heller når jeg basically inviterte meg selv over den første gangen, siden jeg måtte spørre om en dato som passet hvor vi kunne være sammen hos han osv osv. Og greia er at jeg er så jævla obsessed med han, og han er så jævla FIN og vi bare klikker så godt fordi vi har helt like personligheter, men igjen så føler jeg ikke at jeg kommer noe vei fordi jeg ikke får avtalt treff med han. Kan bruke dagen i går som et eksempel, han skulle ned til Stavanger (7 timer unna der han bor) sammen med broren sin for å hente en bil, og på veien tilbake så må han kjøre gjennom nabobyen min. Så vi tullet litt frem og tilbake på Snapchat på veien hans hjem, også skrev jeg et eller annet sånn «skal suge deg tilbake» siden han skrev noe lignende først, og da svarte han « slutttttt, blir ZORNYYY i bilen…», så jeg svarte bare med «jeg liker det😏», og da skrev han tilbake «jeg også, men hadde likt deg enda bedre om du gjorde noe med det😏😏», så da så jeg muligheten min og svarte tilbake med «så gi meg sjangsen til å gjøre noe med det da😡», og da svarte han igjen «jeg gir deg jo sjangsen😡😡😡», også skrev jeg «nei du gjør ikke», og da tullet han litt tilbake igjen og bare «what the frick hvordan gjør jeg ikke😡😡😏», så jeg skrev rett ut «Vil du jeg skal invitere meg selv eller??😡å skrive kom da til meg er ikke noe invitasjon😑», og uheldigvis da så var han i nabobyen min da vi snakket om det, så han sendte stedsfilter og bare «inviter meg du da😏😏😏», selvom jeg har sagt til han tidligere at besøk hos meg ikke kommer til å gå. Og da ble jeg bare litt irritert og bare svarte med sånne tulle emojier tilbake igjen… men dere skjønner greia iks????? Han er super interessert online, og han var kjempe obesesed og klengete når vi var sammen, men samtidig drit useriøs når det kommer til å avtale treff. Og jeg skjønner jo ikke hvorfor han er sånn når vi til og med har møttes 1 gang nå og alt sto til forventningene fra begge sin side. Noen som har opplevd noe lignende? Evt hva kan jeg si uten å virke desperat og plaget av at han er så useriøs? Vil VIRKELIG IKKE fakke opp det her da vi som sagt har brukt et helt år på å bygge opp dette her - Han bor forresten med 2 kompiser, tenkte kanskje det kunne være en grunn, men de var der begge når jeg kom på besøk så skjønner ikke helt om det skulle være grunnen det heller Anonymkode: faab8...e98 Uff, bruk avsnitt. Anonymkode: 42aa9...b47 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #6 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Uff, bruk avsnitt. Anonymkode: 42aa9...b47 Er ikke så flink til det, prøvde forklare så bra jeg klarte. Ble det for tungvint for deg så tvinger ingen deg til å lese videre Anonymkode: faab8...e98 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #7 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her er det du selv som kødder det til med å være så vanskelig og tung å be Anonymkode: 7840f...270 Hvordan? Som sagt han bor over to timer unna så planlegging må til for at jeg skal komme dit, og når han kommer med useriøse svar hver gang jeg prøver å lede samtalen/det han skriver frem til et treff så blir det vanskelig. Anonymkode: faab8...e98
exictence Skrevet 3. mars 2023 #8 Skrevet 3. mars 2023 Når han skriver "kom", så kan du si : takk, da kommer jeg på lørdag kl ..... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #9 Skrevet 3. mars 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Når han skriver "kom", så kan du si : takk, da kommer jeg på lørdag kl ..... Det kan funke, skal prøve svare noe lignende neste gang han skriver det. Takk. Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #11 Skrevet 3. mars 2023 Ikke vær redd for å være den som tar initiativ. Foreslå noe konkret. Høres ut som han vil treffes, men ingen av dere vil være masete og be om et tidspunkt. Han inviterer deg på en måte når han sier «kom da». Jeg hadde bare skrevet tilbake noe sånt som «Da kommer jeg på fredag etter jobb. Gleder meg!» Anonymkode: ab0ec...905
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 Orket ikke lese alt, men hvorfor i all verden inviterer du han ikke bare på noe da? Hei, har du lyst til å komme på pizza og film hos meg på fredag? Jeg kan ikke forstå at det er skal være så vanskelig? Anonymkode: 01b6d...5b0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Orket ikke lese alt, men hvorfor i all verden inviterer du han ikke bare på noe da? Hei, har du lyst til å komme på pizza og film hos meg på fredag? Jeg kan ikke forstå at det er skal være så vanskelig? Anonymkode: 01b6d...5b0 Hvis du hadde lest alt hadde du fått med deg at han 1. bor et stykke unna og 2. jeg kan IKKE ha besøk her hos meg. Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 Hva lurer du på? Han bruker deg til runking og sex men er åpenbart at han ikke vil noe seriøst. Anonymkode: 409a4...f1f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva lurer du på? Han bruker deg til runking og sex men er åpenbart at han ikke vil noe seriøst. Anonymkode: 409a4...f1f Lol, absolutt ikke Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 Oppdatering: Spurte han rett ut «hva skal du helgen om 2 uker?», og da svarte han «Ikke noe som jeg vet om, du er velkommen» Anonymkode: faab8...e98
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oppdatering: Spurte han rett ut «hva skal du helgen om 2 uker?», og da svarte han «Ikke noe som jeg vet om, du er velkommen» Anonymkode: faab8...e98 Skikkelig sjarmerende... not Anonymkode: e3505...e07
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skikkelig sjarmerende... not Anonymkode: e3505...e07 Hva er feil med det svaret? Anonymkode: 09552...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 Herregud, det er virkelig du som gjør det vanskelig her og stikker enorme kjepper i hjulene for denne relasjonen 😂 Er jo helt sykt at du ikke ser det selv? Anonymkode: 61213...efd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Herregud, det er virkelig du som gjør det vanskelig her og stikker enorme kjepper i hjulene for denne relasjonen 😂 Er jo helt sykt at du ikke ser det selv? Anonymkode: 61213...efd Gjerne forklar meg hvordan:) Hadde du invitert deg selv til en annen mann sitt hus som bor flere timer unna så hadde jeg sett på deg som et sykt menneske, men folk er vel forskjellige… Anonymkode: faab8...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå