Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp truffet en som jeg vet er helt fantastisk. Har kjent han i 2 mnd.. vet det er ikke lenge. I starten så smilte han og gav meg klemmer og smil når han så meg besøkte meg ofte. Den andre tingen er også at han har opplevd mye vondt i tidligere liv så han er nå blitt ganske kald. Han har advart meg om dette men jeg blir så ekstremt lei meg når vi var i denne «honeymoon fasen av forelskelse» og nå er han bare så kald hele tiden.. ser meg mindre i øynene, smiler ikke og klemmer meg ikke med det han ser meg. Jeg må ta insjativ til alt.. jeg åpnet meg opp for dette og det ble ikke tatt godt imot.. han sa jeg var passiv agressiv og hadde sakt til han at jeg var lei av han noe jeg ikke gjorde. Jeg skrev klart og tydelig at jeg var lei av at det skulle være slik jeg måtte ta insjativ til alt og at det gjorde meg trist av å se han ikke smiler lengre. Vet det at kommunikasjon er deg beste og at av å til fungerer det ikke mellom to personer. Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?

Anonymkode: a5270...07a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gidder. Emosjonelt utilgjengelige menn kan ikke heales av kvinner så det er bortkastet tid å håpe det skal gå seg til.

Anonymkode: 2d982...489

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke gidder. Emosjonelt utilgjengelige menn kan ikke heales av kvinner så det er bortkastet tid å håpe det skal gå seg til.

Anonymkode: 2d982...489

Tusen takk for ditt svar.. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke din skyld at han ikke fungerer i et forhold. Det er han selv og hans fortid. Det er fint at han advarte deg. Han innser nok at du er en kjempefin jente som fortjener å få en mann som kan gi deg kjærlighet ❤️

Anonymkode: 695a1...367

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere hele tiden disse folka som har "opplevd mye vondt", og som bruker det som unnskyldning til å behandle andre som møkk? "Opplevd mye vondt"... velkommen i klubben. Lidelse er en del av livet, og vi har alle opplevd vonde ting, noen mer enn andre.

Det er allikevel ingen automatikk i at den lidelse en har opplevd skal få stå som go-to (bort)forklaringsmodell for å oppføre seg som en rass, ikke ta ansvar for noe i sitt liv og brukes som frikort til å oppføre hvordan faen en vil, "og det må du bare forstå fordi jeg har opplevd så mye vondt, må vite". 

Løp.

Anonymkode: 34b50...2bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor finner dere hele tiden disse folka som har "opplevd mye vondt", og som bruker det som unnskyldning til å behandle andre som møkk?

Anonymkode: 34b50...2bd

Det er ikke så mange som behandler andre dårlig som bare er født psykopater. 

Anonymkode: 03c13...263

AnonymBruker
Skrevet

Han herser med deg! 

Anonymkode: 5ea48...f7d

• Liker 1
Skrevet

Dere har helt tydelig ikke tanker som matcher overens med hverandre. Du vil ha et stabilt og trygt forhold, mens for han er ikke det så viktig. Jeg hadde droppet det, fordi hadde typen min bare mistet helt interessen for meg og aldri smilt til meg, så hadde jeg blitt lei meg, men  gradvis innsett at det aldri ville fungert i lengden. 

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Jeg har nettopp truffet en som jeg vet er helt fantastisk. Har kjent han i 2 mnd.. vet det er ikke lenge. I starten så smilte han og gav meg klemmer og smil når han så meg besøkte meg ofte. Den andre tingen er også at han har opplevd mye vondt i tidligere liv så han er nå blitt ganske kald. Han har advart meg om dette men jeg blir så ekstremt lei meg når vi var i denne «honeymoon fasen av forelskelse» og nå er han bare så kald hele tiden.. ser meg mindre i øynene, smiler ikke og klemmer meg ikke med det han ser meg. Jeg må ta insjativ til alt.. jeg åpnet meg opp for dette og det ble ikke tatt godt imot.. han sa jeg var passiv agressiv og hadde sakt til han at jeg var lei av han noe jeg ikke gjorde. Jeg skrev klart og tydelig at jeg var lei av at det skulle være slik jeg måtte ta insjativ til alt og at det gjorde meg trist av å se han ikke smiler lengre. Vet det at kommunikasjon er deg beste og at av å til fungerer det ikke mellom to personer. Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?

Anonymkode: a5270...07a

I starten av alle forhold så viser alle seg fra sin beste side, dette er det ingen som klarer å fortsette med over tid. Når det er sakt, så er det jo ikke snilt av han å snu helt om og utsette deg for dette fordi han har opplevd mye vondt tidligere. Da skal jo han av alle mennsker vite at man skal behandle andre bedre, men det er desverre det som ofte skjer, at det man har opplevd tidligere føres ofte videre.

Hvis du i det hele tatt fortsatt er interresert og "tør" ha et forhold bør du sette hardt mot hardt og fortelle at dette finner du deg ikke i! Fortsetter han med det negative da er det bare å flykte. Men gjør han en innsats, så ikke ta det for "god fisk", det kan være et nytt skuesplill. Du må se endringer over tid som blir vedvarende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Løp. Og skriv «initiativ» riktig. 

Anonymkode: 26e56...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...