Gå til innhold

Billige flybilletter til Dubai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener jeg har hørt om at det var så billige flybilletter til Dubai en gang i tiden? Er det noen som vet hvem, hva, hvor?

Anonymkode: 6ad0f...42c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mener jeg har hørt om at det var så billige flybilletter til Dubai en gang i tiden? Er det noen som vet hvem, hva, hvor?

Anonymkode: 6ad0f...42c

Ja. Før greide jeg å skaffe flybilletter til Dubai med Norwegian tur-retur Oslo-Dubai for 2500,-

Anonymkode: 7da49...f38

AnonymBruker
Skrevet

Generelt er alle flypriser veldig høye nå, som følge av høye drivstoffkostnader, lønnsvekst, med mer. 

Men forsøk Skyscanner, da finner du i alle fall det rimeligste. 

Anonymkode: a54cb...f4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den tiden er nok forbi. Vi er i Dubai nå, pleier å reise hvert år. Flybillettene er blitt ca det dobbelte og alt annet her har blitt veldig dyrt. 

Anonymkode: c6085...9be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/3/2023 at 6:39 AM, AnonymBruker said:

Den tiden er nok forbi. Vi er i Dubai nå, pleier å reise hvert år. Flybillettene er blitt ca det dobbelte og alt annet her har blitt veldig dyrt. 

For noe tull, jeg var der i fjor og skal dit igjen i pr. Bestiller ca 6 mnd før avreise og betalte bare 500 mer forbruke i år sammenlignet med i fjor. Reise med Emirates og Hotell.

Anonymkode: 740a7...d86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 12.13):

For noe tull, jeg var der i fjor og skal dit igjen i pr. Bestiller ca 6 mnd før avreise og betalte bare 500 mer forbruke i år sammenlignet med i fjor. Reise med Emirates og Hotell.

Så fint at du synes det. Er ikke mitt inntrykk ihvertfall. Før så pleide vi å betale ca 14 000 for flybilletter i vinterferien, i år betalte vi 26 000kr. Hotell kunne vi få til en levelig pris på stranda, i år var det umulig så vi gikk for hotell et stykke fra stranda. Når til og med de som jobber på hotell sier at prisene har skutt i været så velger jeg heller å tro på det og siste ukens erfaring enn deg. Et eksempel, vi betalte 156kr for et måltid på KFC.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 12.13):

Hehe. Hvem kan planlegge 6 mnd. Virkelig billige billetter bør kunne finnes 1-2 mnd før. Det kunne man før. 

Anonymkode: 7da49...f38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...