AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Hei. Jeg vurderer å ta med 12 åringene mine til Dyreparken neste helg, de trenger en fin opplevelse etter en tøff vinter, men jeg har selv ikke vært der siden jeg var liten og bare på sommerstid. Jeg så at tåkeskogen er stengt pga oppgraderinger. Hvor stor del utgjør dette? Skjønner jo at reptiler utgår, men er det andre dyr som bor i tåkeskogen og forsvinner og er det fint å gå rundt i Dyreparken i Mars? Det tar 3,5 t og kjøre så det hadde jo vært fint om vi slapp bomtur fordi det blir for kjedelig en helt vanlig lørdag i Mars. Trenger vi 2 dager eller holder det med en dag på denne tiden av året? Anonymkode: d530e...b67
Tomas77 Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 On 3/2/2023 at 9:24 PM, AnonymBruker said: Hei. Jeg vurderer å ta med 12 åringene mine til Dyreparken neste helg, de trenger en fin opplevelse etter en tøff vinter, men jeg har selv ikke vært der siden jeg var liten og bare på sommerstid. Jeg så at tåkeskogen er stengt pga oppgraderinger. Hvor stor del utgjør dette? Skjønner jo at reptiler utgår, men er det andre dyr som bor i tåkeskogen og forsvinner og er det fint å gå rundt i Dyreparken i Mars? Det tar 3,5 t og kjøre så det hadde jo vært fint om vi slapp bomtur fordi det blir for kjedelig en helt vanlig lørdag i Mars. Trenger vi 2 dager eller holder det med en dag på denne tiden av året? Anonymkode: d530e...b67 Tåkeskogen er vel ikke en højdare der uansett. Resten av dyrere er jo flotte også i mars men det holder nok med en dag om alle fornøyelsesdelene er stengt. De har vel forresten løveunger nå, det må sees. 1
Sirah Skrevet 3. mars 2023 #3 Skrevet 3. mars 2023 Jeg har vært i dyreparken flere ganger på denne tiden og det er en fin opplevelse Som regel lite folk og man går ikke i en diger kø gjennom parken. Bare forbered barna på at de fleste av attraksjonene er stengt enda (tror jeg iallefall) slik at ikke de gleder seg masse til det. Det holder nok med en dag på denne tiden av året.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Tusen takk for svar, da ble det bestilt en dag i parken og en natt på Dyreparken hotell til ungenes store glede Anonymkode: d530e...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå