Gå til innhold

silikonbryster og debatter

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke mulig å ha en saklig diskusjon om silikoninnlegg i brystene uten å bli skjelt ut og uglesett her inne? :roll:

Man kan fikse på tennene uten at noen sier noe som helst. Man farger hårdet, bruker push-up, hold-inn, falske negler, høye hæler, sminke og gud-vet-hva, men om man for egne hardt inntjente kroner velger å gjøre noe med brystene er man plutselig fritt vilt!

Tenk dere litt mer om før dere fordømmer. De aller fleste som vil ha større bryster kommer ikke ut igjen hverken som Dolly Parton eller Pamel Anderson, bare som helt normale jenter med større selvtillit. Om det ser naturlig ut eller ikke vet vel ikke dere! Du skal jammen være god om du - så forskjellige som bryster er - kan peke ut en jente som har fått silikon. :evil:

MissPepper

Javisst, jeg er en av disse jentene som er operert. Jeg er 30 år og jeg kommer ikke til å angre ett sekund på det jeg gjorde. Jeg gjorde det ikke for å sjekke gutter eller for andre enn meg selv. Hverken jeg eller andre fortjener pepper for å ha tatt en avgjørelse som dette, så spar meg og andre for denne bedrevitende og puritanske holdningen som hersker her inne! :x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare minne om at dette er et DISKUSJONSFORUM og at det er lov til å være uenig. Folk må være flinkere til å ikke ta alt personlig, man kommenterer jo innlegget, personen kjenner man jo ikke!

Dessuten er jeg faktisk ikke enig med deg, jeg synes det er fryktelig mange her som er PRO-silikon, antakelig fordi diskusjonene begynner med folk som enten har innlegg selv eller folk som seriøst har vurdert/har bestemt seg for innlegg. Da er det vanskelig å ta den "nøytrale" diskusjonen for og i mot. Jeg har ikke surfet så lenge her inne, men blir overveldet av hvor mange som har/skal ha innlegg. Hver får bestemme selv hva man gjør med sin kropp. Jeg tror det også er viktig å se litt lenger enn sin egen situasjon og se på samfunnets krav til kvinnekropp generelt. Først da blir diskusjonen interessant!!!

PS! Er dødsfornøyd med mine små, praktiske pupper og 75A cup. Ingen planer om ekstra der! Elsker faktisk å gå uten BH også - for en befrielse (som kanskje ikke de med C eller D kan nyte godt av når de er ute og går). Føler meg både sexy og kvinnelig.

Skrevet

Naar det aa bruke sminke og hoye heler nevnes i samme setning som det aa skjaere opp kroppen og legge inn et (to!) fremmedlegemer.... da er vel saklighetsnivaaet satt...

Hilsen Ada

-lykkelig med sine EKTE pupper

Skrevet

At kvinner benytter seg av silikon, henger vel sammen med den generelle uærligheten som er typisk for kvinner. Greit nok at dere prøver å fikse på elendigheten med sminke, make-up, eyelinere, falske tenner og falske negler.

Men går menn på dette bedrageriet da?

Jeg tror ikke det. Først er det brudd på markedsføringslover, det er vi alle enige om, dette fasadejaget evner ingen begrensinger. Alt er tillatt, alt skal ordnes på, ingen skam lengere.

Men for ordnens skyld kan jeg forstå dere jenter, når valget er mellom bananpupper og hatske blikk fra medsøstere (som fremdeles har bananpupper), så er det ikke lett. De yppige puppene som jentene har i 16 årsalderen forfaller desverre forterere enn henne sinn. Det er derfor kvinner påstår at de "føler" seg yngre enn de ser ut og igjen bruker det som et argument når de minnes ungdommens dager.

Men damer... hør nå her, et helt ærlig svar fra en helt vanlig mann;

- Det nytter ikke.

Dere kan fikse på utseende slik at dere ligner plastikkdokker, dere kan operere pupper for å oppnå berømmelse og få sugne blikk fra mannfolk, men til syvende og sist er dere kun objekter i en manns verden. Hvorfor ellers skulle dere lønnes så mye lavere da?

Kvinner har vanskeligheter med å se sammenheng mellom årsak - virkning, dere forstår ikke i kvinnehjernen at det er noe som heter sjarm, og denne sjarmen kan ikke påmales uansett hvor mye dere maler dere inn med sminke som en eller annen karnevalsfigur.

Men når dere er defekte fra naturens side så er det vel ikke annet å gjøre enn å legge seg under kniven, å tro at sjarm er noe man kan operere inn..

Dessverre for dere tar dere feil. Det neste blir vel at dere skylder på de mannlige kirugene som tjener tjuefemlapper for hvert puppestell.....

Haha, verden vil bedras....

Waco

Godter meg over kvinners udugelighet....

Skrevet

Hva er bananpupper???

Kan de mannfolkene som "gror" falkt hår, tar fettsuging og boler settes i samme bås som kvinner som velger å få lagt inn silikon?

Hvilken bås vil du sette meg i da Waco? Har ikke lagt inn eller tatt bort noe som helst jeg. Ikke er jeg noe særlig god på å bruke sminke hver dag heller... ER JEG MANN? (Skulle ikke forundre meg om jeg hadde funnet ut det NÅ etter så mange år som liksom-kvinne).

Skrevet

:hoho:

Waco,hvor får du alt fra?

Fantasien og og kreativiteten din er det ingenting å si på :wink:

Skrevet

Lea, det er ikke vits å prøve å vri debatten helt ut av ledd. Her diskuterer vi silikon, derfor får vi holde oss til saken.

Forresten setter jeg ikke mennesker i bås, så jeg aner ikke hvor du vil plassere deg.....

Waco

Skrevet

*Vrir debatten tilbake i ledd*

...men lurer fortsatt på hva bananpupper er for noe...

Skrevet

Har du ikke sett bananpupper? Det er de jurene kvinner prøver å oppjustere med allslags triks som vide gensere, push-up bh og ugjennomsiktige bluser....

Ikke rart dere helst vil ha sex i mørket...

Waco

Skrevet

(bare for å vri den litt ut igjen...)

Da burde jo alle kvinner være glattbarberte da, eller???? Jeg mener, vi har jo tidligere fått forklart at glattbarberte kvinner er mindre intelligente..

men nå er vi plutselig mindre intelligente alle sammen... hm...

men hva da med menn som glattbarberer? Og det blir jo faktisk flere og flere mannfolk som også benytter seg av silicon! både i brystene og i rumpa! Er de egenlig kvinner?

Eller er de mindre intelligente menn? og hva er da forskjellen?

Og guttejenter, hva er de? intelligente som menn? eller dumme som kvinner, og ikke minst de som har skiftet kjønn fra mann til kvinne... Er de da intelligente som menn? og blir uintelligente?

huff, her datt visst alt ut av sak.. er jeg over på person nå tro? skjønner ingenting jeg, men så er jeg jo kvinne da. (men hva om jeg hadde vært en mann innesperret i en kvinnes kropp??? er det kvinne-hjernen som er dum? eller kvinne-kroppen? og om du da har en manne-hjerne, i en kvinne-kropp..)

Hiiiiihja!!

Skrevet

Kvinner skal ikke ha hår nedenfor skuldrene, med mindre de vil virke motbydelige mot menn,- og det er jo noen damer som også vil det...

Waco

Skrevet

JEG VIL! JEG VIL! (virke motbydelig på menn altså).

Skjønner fortsatt ikke dette med bananer og pupper jeg da.

Er det normale pupper da eller..? Sånne som alle damer har?

Du er forferdelig dårlig til å forklare her Waco!!! :-?

Skrevet

Lea, jeg forstår heller ikke hvorfor kvinner gjerne vil operere sine pupper istedetfor å forklare sin egen upopularitet med sine holdninger og personlighet.

Mange kvinner tror at feilen ligger hos deres fysiske skavanker, men jeg prøver bare å forklare at det også kan ha sammenheng med psyken deres...

Forstår du nå, eller vil du at jeg skal forklare enda en gang?

Waco

Skrevet

Du har jo fremdeles ikke vært i nærheten av å forklare hva en bananpupp er da...og om vi har sett det, vet vi vel ikke før du forklarer hva det er? eller?

Du vet jo intelligensnivået til kvinner så vel, hvorfor kan du da ikke, du intelligente mann, greie å forklare slik at vi forstår hva du snakker om?

ikke hår nedenfor skuldrene... virker motbydelig på menn( vi snakker helt klart her om menn som waco, ikke om alle menn, da endel av disse så kalte intelligente vesenene ikke mener at kun glatt er brukbart..)

hva da om man har hår fra skuldrene og opp... eller for ikke å nevne, pigg på skuldrene.. hm.. lækkert.. :hoho:

og du, har du sett mange bananpupper? ser de ut som bananer?

Jeg bruker riktignok push-up, men ikke tale om at puppene mine ligner pp noen bananer allikevel!!

Og igjen, hva med menn som helbarberer og putter i silicon?

eller menn i kvinnekropper og omvendt?

Hva med dem?????? Jeg vil vite alt om dette tror jeg. (intilll jeg ikke gidder mer dA)

Skrevet

Vel Aline, hvorfor du bruker push-up bh må du nok spørre speilbildet ditt om, her kan jeg nok desverre ikke hjelpe deg.

Om jenters intelligens henger sammen med kroppsbehåring vet jeg ikkeno om, jeg vet bare hva som tiltrekker meg, og det er ihvertfall ikke busker under armene og en skog i skrittet.

Men selvfølgelig... folk har sin frie vilje, noen synes det er attraktivt med slike gorillajenter, vi andre synes damer skal være glattbarberte....

Waco

Hver sin lyst kan man si.

Skrevet

ok, men hva er en bananpupp?

Og hvordan er det med mannfolk som bruker silicon? er de like uintelligente som du mener kvinner er?

og hva med mannehjerner i kvinnekropper og omvendt?

Har du noen gang tenkt på disse vinklingene kanskje??? hæ??

Skrevet

----

Da denne diskusjonen har sklidd helt ut, velger jeg å stenge den.

Nala - moderator

----

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...