Gå til innhold

Hvor ofte besøker du seksualitet forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange ganger til dagen klikker du deg inn på dette forumet? 

Føler jeg ser de samme brukerene som går igjen og igjen her. Sier ikke at det er noe galt i det? 😉

Er du ekstremt opptatt av sex? 

Bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 621fa...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stort sett bare på hovedsiden og ser på de siste ti.. 

Skjer ikke så mye her på Seksualitet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun når jeg skal trolle eller vil ha litt underholdning. Skjønner egentlig ikke formålet med det underforumet. Er bare fjas der fra fortisser og kåte griser 🤪

Anonymkode: 2c12c...61a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: fadd6...2c8

Skrevet (endret)

Havner her nesten daglig, oftest fra hovedsiden eller hvis jeg har varsler, så er ikke bare på dette underforumet. 

Jeg er opptatt av seksualitet. Jeg liker sex og er nysgjerrig på alt som rører seg ute, er derfor også medlem på fetlife etc., selv om jeg ikke deler så mye. Som venninne, mamma, tante og lærer i grunnskolen ser jeg hvordan det står til med tanker, kunnskap og holdninger når det kommer til seksualitet og det er skremmende. I og med at jeg underviser elever om temaet i skolen føler jeg det er ekstra viktig og interessant å følge med på alt som rører seg der ute. Så det blir vel både av profesjonelle og personlige årsaker at jeg er her inne 😊

Endret av Frkego
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (1 minutt siden):

Havner her nesten daglig, oftest fra hovedsiden eller hvis jeg har varsler, så er ikke bare på dette underforumet. 

Jeg er opptatt av seksualitet. Jeg liker sex og er nysgjerrig på alt som rører seg ute, er derfor også medlem på fetlife etc., selv om jeg ikke deler så mye. Som venninne, mamma, tante og lærer i grunnskolen ser jeg hvordan det står til med tanker, kunnskap og holdninger når det kommer til seksualitet og det er skremmende. I og med at jeg underviser elever om temaet i skolen føler jeg det er ekstra viktig og interessant å følge med på alt som rører seg der ute. Så det blir vel både av profesjonelle og private årsaker at jeg er her inne 😊

Bra svar 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kun når jeg skal trolle eller vil ha litt underholdning. Skjønner egentlig ikke formålet med det underforumet. Er bare fjas der fra fortisser og kåte griser 🤪

Er du fjortis eller kåt gris....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 20.08):

Har du fritidsproblemer? 

Skrevet

Ofte nok til at jeg vil tro det er en del som er lei av mine kommentarer.

Mine synspunkter i et par av emnene her kan virke provoserende for enkelte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...