AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #1 Skrevet 2. mars 2023 Mannen min skal ofte tulle /flørte/hinte om sex ved å dra ned buksa mi. Eller bare stikke henda oppunder genseren og kna på puppene mine. Jeg har sagt flere ganger at han ikke bare skal dra ned buksa mi. Sist gang var jeg ganske streng og sa: dette er ikke greit. I dag gjorde han det igjen. Jeg sa: jeg liker ikke at du drar ned buksa mi. Han så helt uforstående på meg. Jeg sa at da føler jeg meg som et objekt. Tenkte over etterpå at jeg vet ikke helt hva som er problemet, men jeg liker det ikke, og syns det er turn off deluxe. Lurer litt på antennene til han her. Hva tror dere? Det er hinting om sex mange ganger om dagen. Enten knar han seg på luken, tørrjokker på meg eller det som jeg skrev ovenfor. Det har vært hånda ned i buksa mi og rett på klitten. Det gjør faktisk vondt.. Sexlysta mi er ikke på topp for tida.. Måtte bare ventilere litt. Tar i mot innspill viss noen har. Anonymkode: e5067...7e8
Frkego Skrevet 2. mars 2023 #2 Skrevet 2. mars 2023 Mannen her har vært ganske lik gjennom alle årene vi har vært sammen. Jeg liker det og kjenner at jeg faktisk savner det hvis det er mindre av det en periode. Dette er mine følelser. Hadde jeg ikke likt det hadde han heller ikke gjort det av respekt til meg som partner. Det bør din partner gjøre også 😊
Gjest Beelzebub Skrevet 2. mars 2023 #3 Skrevet 2. mars 2023 Noen av disse tingene høres litt sånn "over the top" spøkefugl/tøysekopp ut. Men hvis du ikke liker at han knar deg på puppene, stryker deg på rumpa og liksom "varmer deg opp" på den måten, da tenker jeg at det nok er selve mannen du ikke er så tent på.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Skrevet 2. mars 2023 Beelzebub skrev (Akkurat nå): Noen av disse tingene høres litt sånn "over the top" spøkefugl/tøysekopp ut. Men hvis du ikke liker at han knar deg på puppene, stryker deg på rumpa og liksom "varmer deg opp" på den måten, da tenker jeg at det nok er selve mannen du ikke er så tent på. Det er vel det at det er så forbaska rett på. Ingen nær emosjonell kontakt gjennom dagen egentlig, og så bare rett på det her. Ingen takknemlighet for alt jeg gjør, ingen komplimenter utover at jeg er sexy.. Og så blir han litt snurt/furt viss jeg ikke gir respons.. Nei, er vel ikke helt fornøyd med livet. Han prøvd å si at jeg liker sex, men at vi kan varme opp litt først. Av og til fysisk kontakt uten at det er seksuelt ladet.. Men det går ikke helt inn. Så ja, du som svarte dette har kanskje litt rett. Ts. Anonymkode: e5067...7e8
MuffinStud Skrevet 2. mars 2023 #5 Skrevet 2. mars 2023 (endret) Har ei venninne som nettopp gikk fra mannen. Litt som du beskriver. Ingen berøring utenom intimsonene. Ikke noe kos som ikke skal bli sex. At hele samspillet skal følge hans spontane innfall. At et "nei" ikke skal respekteres eller han ser noen grunn til å anpasse noe som følge av at du blir streng. Og du må begynne med preventiv grensesetting og avvisning. Du kommer på alerten når du har ryggen til han. Og ikke ser frem til at han tar på deg. Dette er ødeleggende. Det som kunne vært kos blir negativt ladet. Og selv en mann som du finner attraktiv kan heller ikke bare tafse i tide og utide. Det er lite som er så usexy som å overkjøre, umyndiggjøre og rett og slett ikke respektere eller ta seg bryet med å lese deg. Er ikke respons det man er ute etter når man stryker på noen. Når han bare fortsetter til tross for at du ikke gjengjelder noe, da er det ikke kos. Da er du en rekvisitt. Edit: Skal ikke anklage mannen din for alt dette. Det var min venninnes (blivende eks)mann jeg hadde mest i tankene. Endret 2. mars 2023 av MuffinStud 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Han oppfører seg som en bikkje og voldtektsmann. Si det til han! Og si at du ikke vil være sammen mer om han ikke begynner å respektere deg! Anonymkode: f0e25...5b1 2 2
Andro Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Grøsser av det du skriver. Det er usensitivt, usexy og respektløst. Han tråkker over grensene dine, ødelegger lysten din og hører ikke på hva du sier. Det er jo en form for psykisk mishandling, tenker jeg, å late som om dette er "morsomt" eller "lekent". Jeg har kort lunte, og hadde kommet til å slått den som hadde nedverdiget meg på en slik måte. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er vel det at det er så forbaska rett på. Ingen nær emosjonell kontakt gjennom dagen egentlig, og så bare rett på det her. Ingen takknemlighet for alt jeg gjør, ingen komplimenter utover at jeg er sexy.. Og så blir han litt snurt/furt viss jeg ikke gir respons.. Nei, er vel ikke helt fornøyd med livet. Han prøvd å si at jeg liker sex, men at vi kan varme opp litt først. Av og til fysisk kontakt uten at det er seksuelt ladet.. Men det går ikke helt inn. Så ja, du som svarte dette har kanskje litt rett. Ts. Anonymkode: e5067...7e8 Jeg var for en del år siden som (fremdeles) var bra ellers, det var nærhet på alle måter ellers også, han var alltid opptatt av at jeg skulle ha nytelse under sex også. Men han hadde lignende vane som din kjærest, ts, bare at han ikke var fullt så ille. Jeg sa fra noen ganger at jeg ikke likte at han plutselig og uten forvarsel tok hardt på underlivet mitt eller puppene. Jeg sa at det var ubehagelig og at det virket avtennende og at det var respektløst når han likevel fortsatte. Neste gang han gjorde det tok jeg med det samme han gjorde det et godt tak i ballene hans. Akkurat så hardt at det var såpass ubehagelig at han stivnet helt fordi han var redd for at en liten bevegelse fra hans eller min side ville bli smertefullt for ham. Han var oppriktig såret og forstod overhodet ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg klemte bittelitt til igjen, fremdeles uten at det var smertefullt, men nok til at han syntes det var mer ubehagelig. Han lurte på hvorfor jeg gjorde dette? Jeg spurte ham om han ikke likte det? Spurte på en måte som gjorde det klart at jeg trodde og forventet at han likte det. Han ble irritert, for selvfølgelig likte han ikke ikke at jeg tok så hardt i ham på et så privat sted. Jeg sa han må da like det, og han trodde det hadde klikket for meg, for mååååtte jo forstå at dette var noe som var svært ubehagelig både fysisk og nesten som et overgrept, han følte seg hjelpesløs og dette mente han var noe ingen gjorde mot noen man var glad i.... Jeg så på ham, og mens jeg fremdeles holdt presset om ballene hans og ba ham huske følelsen, fordi det var akkurat dette jeg hadde følt ALLE gangene han hadde gjort det samme på meg, og at han likevel bare fortsatte var totalt respektløst. Jeg ba ham reflektere litt over dette og så komme tilbake til meg og helst ha noe fornuftig å si meg. Det tok bare sekunder etter det før alt tydelig stod veldig klart for ham, og han forstod til fulle hva han hadde gjort og unnskyldte seg veldig for det han tidligere hadde gjort mot meg - og sa at jeg ikke skulle unnskylde noe, for han hadde vært komplett idiot (hans ord) som ikke hadde lyttet til meg når jeg faktisk hadde sagt veldig tydelig fra og bedt ham slutte. Med ham var dette en veldig effektiv metode. Men man skal være forsiktig, for her er det fare for å gjøre veldig vondt eller skade mannen. Jeg visste jeg hadde full kontroll i måten jeg gjorde det på. Og ikke minst, jeg kjente denne mannen godt nok til å vite at han heller ikke var voldelig. Enkelte andre menn tror jeg kunne blitt veldig sint om de opplevde det samme. Slik sett anbefaler jeg ikke å gjøre det, ts. Vi snakket om dette senere, og han sa at menn ofte blir gitt inntrykket av at de skal være pågående og direkte, være "mann", og at det var dette han hadde rotet seg inn i (han hadde ikke gjort det tidligere i forholdet). Så han takket meg senere for at jeg en gang for alle hadde lært ham at han alltid skal lytte til partneren. I dag hadde jeg nok ikke giddet å si fra flere ganger, jeg hadde sagt fra én gang, forklart hvorfor jeg ikke likte det, og hvis det ikke ble respektert hadde jeg mest trolig bare gått. Anonymkode: fcde3...325 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Herregud for en stusselig og slitsom type. minner meg om guttene i klassen da vi var 15 år. Verdens største turn off. Jeg hadde mistet all attraksjon og tenning av den type oppførsel. Anonymkode: 17ee5...de2 1 1
Frkego Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel det at det er så forbaska rett på. Ingen nær emosjonell kontakt gjennom dagen egentlig, og så bare rett på det her. Ingen takknemlighet for alt jeg gjør, ingen komplimenter utover at jeg er sexy.. Og så blir han litt snurt/furt viss jeg ikke gir respons.. Nei, er vel ikke helt fornøyd med livet. Han prøvd å si at jeg liker sex, men at vi kan varme opp litt først. Av og til fysisk kontakt uten at det er seksuelt ladet.. Men det går ikke helt inn. Så ja, du som svarte dette har kanskje litt rett. Ts. Anonymkode: e5067...7e8 Da blir det noe annet. Mannen min er flink til å kjærtegne meg på mange andre måter i løpet av dagen, også ikke-seksuelt. Det at han plutselig tar tak i fitta, puppen eller rumpa mi, viser meg kuken sin eller trekker ned buksa mi er bare en morsom greie i løpet av dagen. Mulig det ikke hadde vært like morsomt hvis han ikke viste meg noe kjærtegn utenom. I tillegg er ikke det fremgangsmåten hvis han virkelig ønsker sex. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud for en stusselig og slitsom type. minner meg om guttene i klassen da vi var 15 år. Verdens største turn off. Jeg hadde mistet all attraksjon og tenning av den type oppførsel. Anonymkode: 17ee5...de2 Ja, denne mannen blir snart 50 🙉 Ts. Anonymkode: e5067...7e8
Snok1 Skrevet 3. mars 2023 #12 Skrevet 3. mars 2023 Jeg er litt som en bikkje rundt kjæresten min, og hun har enkelte ganger satt opp grenser som jeg respekterer. Vi har i tillegg masse romantisk kontakt gjennom hele dagen med ord og berøringer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #13 Skrevet 3. mars 2023 Snok1 skrev (1 time siden): Jeg er litt som en bikkje rundt kjæresten min, og hun har enkelte ganger satt opp grenser som jeg respekterer. Vi har i tillegg masse romantisk kontakt gjennom hele dagen med ord og berøringer. Så bra. Det er den balansen der jeg gjerne skulle hatt. Lurer på om han er sammen med meg fordi jeg er "sexy" og pga utseende - og ikke bryr seg om meg som person i det hele. I går kveld ville han ha sex sent på kveld, etter en lang strabasiøs dag for meg (dette visste han). Han kom nærmere i sengen, knep (forsiktig) i en pupp, jeg forklarte rolig at jeg var utmatta etter dagen og trenger søvn. Jeg sa et par setninger som han bare avbrøt med å legge ryggen til, "god natt" og kort nuss. Flytte seg en halv meter bort. Ferdig arbeid liksom. Klarer ikke la være å føle på dette.. Han fikk bj i dagen før, så det er ikke akkurat som at han skulle være veldig seksuelt frustrert heller.. Anonymkode: e5067...7e8
exictence Skrevet 3. mars 2023 #14 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er vel det at det er så forbaska rett på. Ingen nær emosjonell kontakt gjennom dagen egentlig, og så bare rett på det her. Ingen takknemlighet for alt jeg gjør, ingen komplimenter utover at jeg er sexy.. Og så blir han litt snurt/furt viss jeg ikke gir respons.. Nei, er vel ikke helt fornøyd med livet. Han prøvd å si at jeg liker sex, men at vi kan varme opp litt først. Av og til fysisk kontakt uten at det er seksuelt ladet.. Men det går ikke helt inn. Så ja, du som svarte dette har kanskje litt rett. Ts. Anonymkode: e5067...7e8 Det er vel nettopp derfor at du ikke liker det. For det er andre ting du savner. Du hadde sikkert likt det, hvis alt det andre var på plass. Snakk med ham om det. Si at du også savner små kjærtegn, komplementer. 1
Snok1 Skrevet 3. mars 2023 #15 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kom nærmere i sengen, knep (forsiktig) i en pupp, jeg forklarte rolig at jeg var utmatta etter dagen og trenger søvn. Jeg sa et par setninger som han bare avbrøt med å legge ryggen til, "god natt" og kort nuss. Flytte seg en halv meter bort. Ferdig arbeid liksom. Dette er ikke veldig kommunikativt, og -etter min mening- ikke en mal for et godt samliv. Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå