Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Ayesh said:

Enig!!

Du er enig i at det ikke er vits med renholder om man har en robotstøvsuger? 

Det krever mer enn et støvfritt gulv for å ha et rent hus. Roboten duger ikke til å vaske badet, kjøkkenfronter, tørke støv, vaske gangen osv. Det minste jeg kan gjøre for å gjøre dagen mest mulig effektiv er å starte støvsugeren før jeg drar på jobb. Så slipper renholderen å bruke unødvendig tid på å støvsuge gulvet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leide et vaskefirma til jul for noen år siden. De ba meg om å ikke gjøre for mye på forhånd. De hadde vaska alt, tak, vegger og gulv, og satt alt på plass igjen akkurat slik det stod før.
Damene kom da jeg reiste på jobb, og var borte før jeg kom hjem. De hadde til og med tatt eddik i vannskåla til bikkja, for å fjerne kalkranden og dusja potteplantene i badekaret.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 8.28):

"Proffe" vadkebyråer er faktisk det jævligste jeg har vært borti. Det ble bestilt profesjonell vask av bolig til ufør familie og endte med at den ene gangen kom de ikke i det hele tatt og sendte likevel faktura. Det andre profesjonelle gjorde en jobb lignende det du beskriver, absolutt minimum overflatevask. 

Anonymkode: 99f64...ab3

Høres ikke bra ut. Ser ut som å vaske selv er det beste så lenge man har mulighet 🙂 Håper dere fikk ordnet vask til den uføre familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...