Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en jeg snakker med på tinder på Facebook, han står riktig nok som singel men på eksen hans sin profil (som jeg fant via bildetagger) står det in a relationship. Han sier det ble slutt for 1 mnd siden men han sender meg snapper fra et hus som ser kvinnebebodd ut, stylet og fresht og jeg mistenker at de fortsatt er sammen. 

Burde jeg tipse henne om at han er på tinder og skriver dritt om forholdet? Virker som en mann som søker bekreftelse fra andre damer pga en krangel hjemme men jeg kan jo ta feil, kanskje det er slutt. 

Anonymkode: 4bfd4...00f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du vet så lite.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke din jobb. Du vet jo heller ikke hva som er tilfellet her.

Anonymkode: 2d959...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne om hun er sammen med han  fremdeles . Jeg syns det er riktig å si fra at han i så fall er utro.Det er så sårende å oppleve utroskap , det er faktisk veldig vondt og en psykisk belastning  ..

Anonymkode: 1660f...ed4

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke din jobb å si fra. Men jeg ville sagt fra til han et jeg ikke er interessert i kontakt da det virker som det er uavklart på hans side. Evt kan du si at han kan ta kontakt når alt er ryddet opp i. Jeg har selv sett folk jeg vet hvem er på Tinder, og blitt nysgjerrig og sjekket. Der sto det også fortsatt på samboerens FB at de var i et forhold... Men det er deres sak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har funnet en jeg snakker med på tinder på Facebook, han står riktig nok som singel men på eksen hans sin profil (som jeg fant via bildetagger) står det in a relationship. Han sier det ble slutt for 1 mnd siden men han sender meg snapper fra et hus som ser kvinnebebodd ut, stylet og fresht og jeg mistenker at de fortsatt er sammen. 

Burde jeg tipse henne om at han er på tinder og skriver dritt om forholdet? Virker som en mann som søker bekreftelse fra andre damer pga en krangel hjemme men jeg kan jo ta feil, kanskje det er slutt. 

Anonymkode: 4bfd4...00f

Finn nå først ut med sikkerhet hva situasjonen faktisk er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...